''Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali

''Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali
''Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali

Wah Wah

Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali
:
:
:
:
:
Kameez Teri Kaali Tay Sohnay Phulla Wali:-)''
  

May, 24 2010     181 chars (2 sms)     3325 views       Funny

more Funny SMS Messages

Main ne kaha k pyar mein kuch
b kr sakta hn,
Us ny muskra k kaha hmara is dfa
bijli ka bil tum dna,
<(‘,’)
O MAIN TO AYNWI AYNWI
AYNWI AYNWI LUT GYA.
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows

Once there was Fight between teeth & tongue;


teeth: manay zra sa dabana hai or tumhari cheekh nikal aani hai



t0ngue:manay th0ri si bakwas karni hai or tum 32 k 32 bahir ho gay:-D


Four guys
1 from Harward:
1 Oxford
1 Texas
&
a Sardar from Pujab university

1 common question:
What is the fastest thing in world?

Oxford:Light
Harvard:Thought
Texas:Blink of an eye
Sardar:It’s loose motions,
because last night I was lying in my bed
& before I could blink,think or turn on the lights,
it was over!
''Sitam sahne ki b had hoti hai,
kisiko satane ki b had hoti hai,
sms bhjne ki koshish karo janab,
mufat ke sms padne ki b had hoti hai!!


Pres.Zardari Has Ordered That

All Future Press Conferencs Will B Held Inside The Masjid In Presidency,

Since
Shoes Cannot Be Worn Or Carried Inside Masjid!
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
1 Pathan ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Pathan ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->
Girl comes late to the class.
prof: y r u late ?
girl: A boy was following me sir.
Prof:then y u r late ?
girl: that boy was walking slowly sir.
U r 1 of d most CUTE persons I have seen.

Dont misunderstand me
Cute means
C-Creating
U-unnecessary
T-Troubles
E-Everywhere
I am doing candle lite. . . . .
.
.
.
.
.
.
.
Poti !

"Geo WAPDA sada Geo"
Agr koi ap k pas aaye aur kahe,"tum bewaqoof ho"
To koi lamha zaya mat krna us ko gardan se pakrna aur kehna
!


!

Plz Kisi or ko mat batana yar ! ok !