''Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali

''Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali
''Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali

Wah Wah

Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali
:
:
:
:
:
Kameez Teri Kaali Tay Sohnay Phulla Wali:-)''
  

May, 24 2010     181 chars (2 sms)     3314 views       Funny

more Funny SMS Messages

Woh LOVE LOVE likhti rahi...
Men leave leave perhta raha...


Woh KISS KISS likhti rahi...
Me kaash kaash kaash perhta raha...


Woh SHAADI kar ke chali gai...
Me LANGUAGE course karta raha...
1Admi Dosto Ki Mehfil SE Raat Late Ghr Gya
Dosto Ne Pucha K Bivi Ne Kuch Kaha To Nai
Admi Bola Naì Kuch Khas Naì BS YE
2Dant To Mai Wesay ß Niklwane Wala Tha
Yaad Rakho:
TalaaQ kisi MaslaY ka Hal nahin hai..

.

Ager Bivi Se Ikhtalaf ho to uss ko "QATAL" Karwa do..

( Peer Asif ZaRdaRi )
Book:
Baghairti k 14 Asool..!!
I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”
Ladkiya Burkha Pahanti

Hai Chehra Chupane Ke Liye,

(Wa Wa)



Repet Once Again






Do Aankhe Khuli Rakti Hai

"LADKO" Ko Patane Ke Liye,
height of change...!
Are u a high scoring student?




Bored of getting good marks?




Try enginering



Marks se no marks



fark dekhiye sirf 6 mahino mein
Difference Between LOVE n EXAM

In LOVE You Have Thoughts But You CAnt Express Your Thoughts

n

In Exam You Don''t Have Thoughts Still You Have To Express Your Thought . . . ;->
Kindly observe SILENCE for two minutes in the memory of those poor mosquitoes who died last night after sucking ur blood. .

Air Hostess to Pathan in plane: Khan Sahab Aap kia lainge?




Pathan: Mai Neeche Uter kar Rickshaw Loonga. :-)
1 medical student ne apni classmet ko khoon se luv latter
dekar kaha, muje iska jawab jarur dena, ladke ne ans
diya:- tumhara blood group A+ hai or calcium ke kami hai...
Cutest Proposal

Boy : kya mai aapka address jaan sakta hoon

Girl : kyun?

Boy : 1 din baraat leker aana hai
Sardar’s wife: O sardar ji, yeh car
ki speed itni kion barha di…??

Sardar ji: oyee car ki break fail ho gayai
hain, is say pehlay k koi accident
ho jayai ghar pohunch jatay hain:p