''Kuch is tarah Usne

''Kuch is tarah Usne
''Kuch is tarah Usne mujhe Bewakoof Bana Diya Faraz.....


.



.


.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ji Haan! Bilkul Isi Tarah.''
  

May, 24 2010     198 chars (2 sms)     3595 views       Funny

more Funny SMS Messages

We Say We Luv Flowers,Yet We Pluck Dem.

We Say We Luv Trees,Yet We Cut Dem.

& We Still Wonder Y Sum R Afraid

Wen Dey R Told Dey R Luved
Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Oye agge ki? Agge Ghora ...
Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
Sitaroon se aagy jahan aur bhi hein,
Abhi muhabat k imthan aur bhi hein,
Tum hi nehi jalaty mere dil ko,
University mein ladkiyaan aur bhi hein
* * * * * *

Khuda bachaye hume in haseeno se…
Pathan Pizza-hut Gya
Tou Waiter Ne Pizza La
Kr Rakh Dia
Pathan 1/2 Ghntey tk
Betha Raha Phir
Chillany Lga

O Kocha Naan Rkh k
Gya Hy Salan Tmhara
Baap Layega ... ;->
jungle me raheta hon
kaato par sutatta hon
jab bhi teri yaad sataati hai
pine tree pakad kar rota hon
HauLay HauLay sE Larki Patti Hai.

HauLay HauLay sE Apni Lagti Hai..

HauLay HauLay Phir SupPLy Lagti Hai.


Haommmm !!!


Tu Sabr TO Kr mErAy yaAr.

sUpPLy hO yA LarkI kA pYar.

Tu ghAr nA bTAien mEraY yaAR.

WarNA CHamri hO jAyE gI LaAL

HauLay HauLay Tu hO jAyE gA PasS "O BaLiya"

HauLay HauLay Ho jAye GA paAsS.


::sMs G@MBlr::
A l w a y s
R e m e m b e r !!

Be nice to people until you have made your
"First Million Bucks"
After That,
People will be nice to you... =P ;)
BREAKING NEWS BY GEO : "



wazarat e bijli nay load shedding Khatam krnay ka elaan...."





Sorry, abhi itna he Suna tha k light chali gaie.
Kehdo un pharno walo say,
*
kabhi hum bhi parha kartay thay,
*
jitna syllabus parh k woh top kartay hain,
*
utna tu hum choice per chor dia karty thy


Boy friend is fun,
&
Husband is gun,

Boy friend is light of moon,
&
Husband is month of june,

Boy friend is tooty fruity,
&
Husband is qismat phooti.
Pathanon ne eid k baad 5 waqt namaz b saudia k sath parhne ka faisla kia hai...
Nai timings ye hongi
Fajr- Suba 8 bje
Zohr- Sepeher 4 bje
Asr- Sham 7 bje
Maghrib- Raat 10 bje(suraj gharoob hona shart nai)
Isha- Raat 1 bje