''Kuch is tarah Usne

''Kuch is tarah Usne
''Kuch is tarah Usne mujhe Bewakoof Bana Diya Faraz.....


.



.


.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ji Haan! Bilkul Isi Tarah.''
  

May, 24 2010     198 chars (2 sms)     3581 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->
chaahey gilaa kero ,

chaahey shikwaa kero ,

mobile ka mtlab ha k ,

:: SmS Kia keroo ::

"sms boy
Agar Kabhi Pant Phat Jae To Kya Awaz Aati Hai?




Chhirrr
No!



Charrr...
No




Chirrzzz...
Nahi Bhai


Logo Ki Awaz Aati Hai,

"Shame Shame...;-))
Bhakt: Hey bagwan mujhe dard de, mere piche bhut laga de, tension de, mujhe barbaad kar de, dukh de.
Bhagwan: Abey ek line mein bol tuhje BIWI chahiye.
Sardar’s wife: O sardar ji, yeh car
ki speed itni kion barha di…??

Sardar ji: oyee car ki break fail ho gayai
hain, is say pehlay k koi accident
ho jayai ghar pohunch jatay hain:p
CUSTOMER NOTIFICATION. As of May 2001 Viagra will only be available through chemists by its chemical name.So please ask for MYCOXAFLOPPIN. Thank you
o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam





Arz kiya hain
--o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam








wa bhai wa

o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.










Sbhe ka khana abhi nahi hua hajam ....;->

Boy:
Tere lye mere dil mai thora thora gham hai...

Girl: Aagay?

Boy: Lekin jb teri behan ko dekha to dil ne kaha

"DaDa Ye To Us Se B Udham Hai"... =P ;->
1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.
A guy frm my College...
In Physics Lab

"Go here, Stand There..."....!!
Na jane wo hum se kya chupati thi

Kuch tha us k honto pe magar sharmati thi

Jab hum ne mu khulwaya uska zabar dasti

To pata chla kmbakht naswar khati thi:-)
Girls Psychology - Fraud with Innocent Boys; Fun with Handsome Boys; Friendship with Charming Boys; Contacts with Intelligent Boys; Flirt with Freaky Boys; Love with Faithful Boys & in the end Marriage with the Rich Boy