Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje Wo . . . ? ? ?

Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje Wo . . . ? ? ?
Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje
Wo . . . ? ? ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Thori Der Baad Bhej Sakta Hai
Koi Tension Nahi Hai . . . ;->
  

May, 19 2010     223 chars (2 sms)     3210 views       Funny

more Funny SMS Messages

Socho
U.S.A jis se Darta Hay
Un sab K Aakhir May
(N)
Aata hay
Quran,
Taliban,
Pakistan,
Iran,
Usama bin ladin,
Afghanistan,
Wazirstan
Cheen
Pathan
&
Khalid Jan
A Student Attached A 100 Rupee Note To His Test Paper N Wrote,

''Rs 1 For 1 Mark''

The Paper Checker Sent Him Rs 81 Back N Wrote

''U Got 19 Marks Keep D Change''


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->



Examiner:y r u under tension?
Did u forget hall ticket,ID,or calculator?

stdnt-No Sir!

By mistake i brought tomorrow exam''s Chit today:-)
''kabi to hamari gali aao,,,
thora sa sharmao,,,,,,
aur muskrao,,
apni ankhon se zulfen uthao,,
hamary ghr ki bell bajao,,,
aur,,,
awaz lagao,,,
kachra de doooooooooooo,,,,''
''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-
Paperz Hon Mger Result Na Aye
Classes Hon Mger Teacherz Ns Ayen

Bus Me Bethain College Na Aye,
Picnic Pr Jaey Mger Wapis Na Aye,

Gaadi Chalean Magar Petrol Na Delwaen
Kabi Kabi Parhain Mger Pass Hojayen

Haftey Me Chaar Chaar Din Hon Takay Itwar Jaldi Aye!
When a Guy does Something Wrong...

Girl : You broke my Favorite Lamp !!!
Boy : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Girl : I can't believe you did this.
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/


When a Girl does Something Wrong...

Boy : You Lost My Dog??!!!
Girl : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Boy : I can't believe you did this.
Girl : I already feel bad about it..!! Stop making me feel Worse..!!
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/
1 Admi K Ghar K Paas 1 Faqeer Kuch Yun Sda Lga Rha Tha :
Baba Anda V Kha Lynda Ay,

Baba Chaval V Kha Lynda Ay,

Baba Ice Cream V Kha Lynda A

Baba Burger V Kha Lenda A
Baba Sendvich V Kha Lenda A
Us Admi Ne Window Se Sir Nikal Kr Kaha
Baba "Chittar" V Kha Lenda Aa?


Yunhi mazaq mazaq main hm ganjey ho gae faraz!


Najaney kon hamarey
shampoo main veet daal gaya...= p ;->
Sir :pyar or ishq mai kya farq hai,

Student:sir pyar wo hai jo
Aap apni beti se krtay hain,


Sir :GOOD!Or IHSQ?



Student:sir jo mai ap ki beti se krta hon.>
Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
kahan se aaya.. ?

Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.. :-)
1 Gadha Ro Ro Kr Girgira K Iltija Kr Rha Tha
Ya KHUDA Mjhy Perhny Ki Tofeq De
Wo Lmhy Qboliat K Thay Uski Dua Kbol Hui
Ab
Mashaallah
Wo Ye Msg Parh Chuka Hy :P