Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje Wo . . . ? ? ?

Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje Wo . . . ? ? ?
Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje
Wo . . . ? ? ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Thori Der Baad Bhej Sakta Hai
Koi Tension Nahi Hai . . . ;->
  

May, 19 2010     223 chars (2 sms)     3201 views       Funny

more Funny SMS Messages

Revised Version of
TRUTH IS THE BEST POLICY

Once again the woodcutter was going with his wife near the canal. His wife fell in canal. He started crying. Angel came & asked him. He told about wife. Angel went in canal and brought "Katrina Kaif". Woodcutter said yes. Angel became angry.
Woodcutter said, if I refused u should have brought "Shilpa Sheti" and then my wife. I m a poor man. I can''t afford all 3... =P ;->
Agar English Movies Pakistani Produce karte to un ke nam Khch youn Hotae
1. Cliff Hanger: Latakda Gujjar
2. Superman: Udan aala Gujjar
3. Men in Black: Kala Gujjar
3. Rambo : Khooni Gujjar
4. Revenge: Gujjar da inteqaam
5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar
6. Evil Dead: Gujjar di Moat..
Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Wah Wah...!

Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Aao
Mithi Mithi Batein Karein
"AAM"
Ki Tarha..

HAPPY
MANGO SEASON.

Qayamat Ki 5 Nishaniyan

1-Zardari Imandari
Krega

2-Altaf Karachi Ayega

3-Musharaf Pr Muqadma
Chalega

4-Sheri Rehman Parda
Kregi

5-Adliya Bahal Hogi ;)

Wish you a many many happy returns of the day.
May God bless you with health,wealth and prosperity in your life
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
Masjid k liye chande ki apeal ho rhi thi,
1 admi khara ho k kehta he me bulb lgva donga
Dosra: Me tube lgva donga
Pthan josh me a k kehta he me cable lgva donga!
kya app kanjoosi aur Advertisement kee height ko milla saktey hein?

Naheen! hmmmmm

Meinein millaya hai!

Kaisay?

Mein apney saare SMS iss site per beijhta hoon aur apney doston sey kehta hoon k yeh site open karo.

Kyun! meinein kar dikhaya na
Subha Sham Teri Yaad Avay Hay
Aur Saari Raat Jagavay Hay,

karnay ko tu kar call tujhay
magar.......

customer center ki larki balance low bataevay hay:)

Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
Ya ÅLLAH kisi kø MOBILE nå de*
Ågr de tö us me $M$ kå system nä de*
Ågr sMs kä system de tö BÅLÄÑCE nå de*
Ägr BÅLÄÑCE de tö 10-12 Msg krny kå HÖ$LÅ b de*
Ameen
Patient (Wakeel):Janab Ab Main Kya
Kha Sakta Hoon?

Doctor:Meri Fees K

Ilawa Sab Kuch Kha Saktay Hain....>
Master ne bache ki roti kha kar usko kaha: Beta ghar ja kar mera naam to nahi bataogy na ?
.
.
Bacha:Nahi aster G,mein Ammi ko kahunga k meri Roti Kutta kha gaya.