Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje Wo . . . ? ? ?

Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje Wo . . . ? ? ?
Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje
Wo . . . ? ? ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Thori Der Baad Bhej Sakta Hai
Koi Tension Nahi Hai . . . ;->
  

May, 19 2010     223 chars (2 sms)     3216 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Ek kutta b0hat akarr k chal raha tha.

Sher ne pucha tu kis khushi me akarr raha hai?

T0 kutty ne kaha:

0ye aram se.
Hamare baap ki hukumat hai...''
What Does Tarzan Say When He Sees A Herd Of Elephants With Sunglasses
In The Distance?

Nothing.

He Doesn''t Recognize Them.
Kya tm urr sktay ho?

Kya pahaar utha sktay ho?


Kya tm buildng tor sktay ho?


Nai na?

Beta srf shakl bndr jasi hone se koi "hanumaan" nahi ban jata
School Life Is RELIANCE ''Kar Lo Dunia Muthi Me''

College Life Is AIRTEL ''Aisi Aazadi Or Kaha''

Married Life Is IDEA ''Jo Badal De Aapki
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan
Let the GOD decorate each GOLDEN RAY OF THE SUN reaching u
with wishes of Success, Happiness and prosperity 4 U,
Wish you a super duper Happy Birthday.
MATHAMETICAL POEM.Hum to na 3 me hain na 13 me,Hum se Q 5,7 karte ho,9,2,11 kar k hum ko,Chup k oron se bat karte ho,302 lage gi tum ko,Qatl ki wardat karte ho,420 hai vo jis k liy,Zulf lehra k rat karte ho..!


Hi,

Doing nothing?

Then Make a Place,

4 Me in ur Heart!!

I May come there any time!

Ur’s Faithfully,

“HeArT aTtAcK”

Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
aaj raat chandani hai,




kal raat b shayad ho
Qualities That A Friend Must Have

Cute As Elephant

Smart As Sarda

Active As Turtle

Fit As Hippo

&

Mature As Monkey


No Doubt U R a Great Friend.... :->