Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje Wo . . . ? ? ?

Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje Wo . . . ? ? ?
Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje
Wo . . . ? ? ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Thori Der Baad Bhej Sakta Hai
Koi Tension Nahi Hai . . . ;->
  

May, 19 2010     223 chars (2 sms)     3213 views       Funny

more Funny SMS Messages

Gabbar : Arey Oo Samba ! Kitne Admi The Re?



Samba : Pata Nahi Sarkar ! Mein To Aurtein Hi Gin Raha Tha.

Kon Kehta Hai Tum Bewafa Ho.

Ye Aur Baat Hai Humse Khafa Ho.

Humko Pyaar Hai Sirf Tum Se.



Agar Tumko Nahi To Dafa Ho. :-)
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye


Tumhara Naam Phool Rakhon To Bikhar Jaogay.

Tumhara Naam DIL Rakhon To Toot Jaogay.

Lo Rakh Diya Tumhara Naam KESC.

Jab Chhor Kar Jaogay, 1 Ghantay Baad Wapas Aajaogay. :-)
Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,
Toh har exam ka pehle premium bharwa dete,
Pass hote toh thik hai,
Varna insurance claim karva lete
Behind every successful student,
there is one Girl feirnd..
But wht about a failed student..??
....
...
..
.
.
.
?
??
???

A Beautiful Teacher..!!
Gal: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill dadi dengi
Pakistani police ne aik admi se 100rs ka note lia aur wajh pochnay pe btaya k..

.

.

.

.

.

Tmne quaid e azam ki jaib mein bomb chupaya hay . . . ;->


koi chez be-wafai se barh ker kia hogi,
Ghum-e-tanhai judai se barh ker kia hogi,

Kisi ko deni ho jawani main saza,
to wo saza PARHAI se barh ker kia hogi:-)


''Badtameez'' Friends are always ''bdtmz''.

They receive many msgs but they send ''ikka dukka'' msgs in a week.

Actually they r spacial kind of ''bgairat''.

They become more ''Dheet'' after a lot of ''baisti''.

They are bikhari infront of frndz. but very Sakhee 4 their girlfrnds n boyfrnds.

And they never eat ''SHARAM''. :-P
B - Badmashiyon Me Sab Se Aage.
O - Ollo0 Ki Tarah Raat Me Jaage.
Y - Yaarian Nibhate Jaan Laga K.
S - Shareef Sirf Maa Baap K Aage... ;->


Husband: tum aesi roti nahi bana sakhti
jesi meri ammi pakati thi.

Wife: paka sakti hun agar tum be
aisa aata goondo jesa
tumhare abbu goonda karty thy ;-)