Cham Cham Kerdi Raat

Cham Cham Kerdi Raat
Cham Cham Kerdi Raat

Tim Tim Kerde Taare

Na Koi Msg

Na Koi Bell

Ki Gal Ae Pyare

Kyun ?

Paise Mukh Gaye Ne Saarey . . .? ;->
  

May, 18 2010     144 chars (1 sms)     3079 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jealous HUsband : Aj Tak Tum Kitne Logo K Sath Soi Ho?

Wife: Sach Boloon to Sirf Ap Ke Sath Hi soi hoon.
Baki Sabhi Ke Sath Sari Sari raat Jagi Hoon
Lover Gives Love

Father Gives Protection

Mother Gives Life

But A Real Frnd Gives

Nice Girls Cell #''s

Dat is frndship

Now It''s A Gud Chance

Prove Ur Frndship ;->


"HAPPY BIRTHDAY"
To You

Shocked ?

Actully Aaj Ke Din

James Hawk

Ne DHAKKAN Banaya Tha..

To Maine Socha Har DHAKKAN Ko Wish Kar Doon... =P ;->


Gadhi Ne Gadhe Se Pucha
Aaj Mai Kaisi Lag Rahi Hu?
.
.
.
.
Gadhe Ne Kaha
Bilkul "Kareena Kapoor."
English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->


Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
Ek Mota Admi Bazaar Me Phir Raha Tha,
4 Bachay Us Ka Peecha Kr Rahay Thay,
Admi Ne Ruk Kr Pocha Mera Pecha Kyun Kr Rahay Ho?

Bachay Bolay:Uncle Hum Peecha Nahi Kr Rahay,
Balkay Hum Apki Chaon Me Chal Rahay Hain.
Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
''rabba dukh na dena mere DOST ko
muje chahy Sukh ka pahar day day,,


ghoomy new cycle pe Dost mera
muje baly hi purani si mercedes car day day,,

bookha na rakhna mery dost ko khany ko tazi daal day day
mujhe baly hi kal ka cake+custers+biryani aur cokr ki botal 4 day day,,

phir na kehna kay DOST dua nhi kerty....''
Usualy i only snd msg to 3 peopl who r either: vry cute vry swe8 or vry special Bt in ur case i m making an exeption

U r 3 in 1:-)
Frz karo
Pervez Musharaf
Shukat Aziz
Altaf Husain
Benazir
Nwaz Sharif
1 kishti me sawar ho Or kashti doob jaeTo kon bache ga?

GUESS
?
?
?
?
?
?
PAKISTAN
Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..