Cham Cham Kerdi Raat

Cham Cham Kerdi Raat
Cham Cham Kerdi Raat

Tim Tim Kerde Taare

Na Koi Msg

Na Koi Bell

Ki Gal Ae Pyare

Kyun ?

Paise Mukh Gaye Ne Saarey . . .? ;->
  

May, 18 2010     144 chars (1 sms)     3060 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik shaks punjabi se yaar ager mai tumharay sir pe goli maru to? punjabi: yaar mai mar jawan ga yehi sawal angrez se angrez: i will be die. pathan se: pathan: yaar sher wala goli maray ga ya ponstan wala......
Main Tmhare Ghar K
Bahar Kaafi Der Se
Khara Hoo
Shayad Bell Khraab Hy
Darwaza Kholo



























Aisa Bol Ker Kisi Ko
Tung Nahi Krna
Chahiye ... ;->
Har Safar me Aapka sath Hum denge,
Aapne Pyar ki saugat
Hum Denge,
Girne lage to hath hum denge,

Or

Na bhi gire to?

1 laat hum denge.
In a pond there are 10 fish,
1 of them dies,
And the water level of the pond
increases. . . How?




Think








Can''t answer









I Tell U









The other 9 fish are crying ;->
Ladies
N
Gentalmen
Please
Put
Ur
Handz
Together
For
Clap
ND
Welcome
Dis
Outstanding
Sms
To
Ur
Inbox
By
Brillant
Txter..;->


Teacher: Gul khan Tum Class Main Topi Kyun Pehan Kar Aatay Ho?




Gul Khan: Teacher! Taa K KJisi ko Pata na Chalay K,

Mery Dimagh Main Kia Chal Raha Hai. :-)



Agr Mobile companies bijli banati to kya hota ?

Pehle 2 ghante k bad bijli free,

5 frnds n family members ko 600 unit free,

weekends pr bijli totaly free,

rat 12 bje se subah 6 bje tk bijli 5 rupe ghnta,

bijli TM HI TO HO,

unit bijli or bill pr NO SMJHOTA,

bijli the smart choice,

isse sasti srf mombti

Soldier to General:
Sir!
A small enemy group is attacking..

General:
Quickly bring me my red shirt..
"After Enemyz Defeat"

Soldier:
Sir why d red shirt??

General:
In red shirt if i got shot, my soldiers would''nt see my blood so they wont b discouraged..

Soldier:
Sir 100 enemy tanks are attacking..

General:
Hurry up!
Bring me
My Yellow Trousers.... ;->
ov o l e Y U ov o l e Y u L V e ou I Love You Sister!! hehehehe....
chanda or chokri:
karte the luv chori chori ,
eik tha memon eik thi bori ,
larka tha kala larki thi goori ,
so ja puther end ho ggi story
I Told My Dad That I want An Apple or Blackberry ...

He Replied:

.

.

.
Mango Ka Season Hai Beta Aam Khao!


RehMan MaLik Ne ApnAy Ghar LiGht Katwa Di.


B-c0z Ghar mE jAwaN BachIaAn hAin Or :":




WapDa WaLLay JhatKay MaarTay Hain.