Cham Cham Kerdi Raat

Cham Cham Kerdi Raat
Cham Cham Kerdi Raat

Tim Tim Kerde Taare

Na Koi Msg

Na Koi Bell

Ki Gal Ae Pyare

Kyun ?

Paise Mukh Gaye Ne Saarey . . .? ;->
  

May, 18 2010     144 chars (1 sms)     3070 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hi Keep messaging me & win exciting prizes, 1st prize Lots of Love, 2nd prize life time friendship, 3rd prize Free stay in my HEART!! Offer valid till I m Alive...
''''Gham ME B MAZA ATA HE,,
Gharibon k ghar bhi khuda aata hai,,
hum to aap ko roz sms karty hain,,
Ek ap ka sms jo worldcup ki tarah har 4saal baad aata hai''''
Press Down if u think u r MAD.
I can''t Believe u Did That!
Again?
For God Sake! LORD!!
Why u Still Doing it?
Truth is out now!
MENTAL CASE!!
Hazaro lrkiyan aisi k
Her lerki pe dum niklay

Hazaron lerkiyan aisi k
Her lerki pe dum nikle

Per jis lerki pe dum nikle

Us ki behan us se b udham niklay... ;->
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
A paindo man was died..
.
.

GOD say him!

Main teno janat dey saaa..

.
.

Paindo bola,
.
.
.
.

Na jee Na
.
.
.
.

Main Te HONDA He Lay Saaa... ;->
Aao Aaj Hum Wada Karain K




Zindagi Bhar Pyar Karenge




Wafa Karenge




Mohabbat Karenge




Sirf Aur Sirf















Pakistan Se ;->
A bOy lOst In The mAll

Started Shouting

F

F

F

F

F

WHY??


BCOZ


NEWTONS LAW OF MOTION



F=MA

SO HE WAS SHOUTING


MA

MA

MA

MA

MA
Ek Bus Conductar
Ki
Shaadi Ho
Rahi
Thi,
Wo
Stage
Pe
Sofay
Pe
Bethe
Hue
Apni Dulhan
Se
Bola="Zara Idhar
Ho
Kar
Betho Baji
ye 3 ki seat hay.


6 Inch ka hai.
.
Size normal he
.
.
Mazboot he
.
.
Ziyadah mota bhi nahin he
.
.
2 larkiyan dekh chuki hain
.
.
Lena he to bolo?

Full Time Masti

Non stop Fun

Mera…
.
LG KG 195
Hum Aaye

Humne Khola

Humne Nikala

Humne Dala

Hamara Kaam Ho Gaya

OR Aap Nikaal kar kharay hi rahe

Kyun k aapko Daalna nahi ata Tha...

A.T.M CARD
Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->