Cham Cham Kerdi Raat

Cham Cham Kerdi Raat
Cham Cham Kerdi Raat

Tim Tim Kerde Taare

Na Koi Msg

Na Koi Bell

Ki Gal Ae Pyare

Kyun ?

Paise Mukh Gaye Ne Saarey . . .? ;->
  

May, 18 2010     144 chars (1 sms)     3078 views       Funny

more Funny SMS Messages

what is depth of frendship?
!
!
!
!
!
!
!
!
!


ITS when your best freind runs with your lover and you miss your best friend.
Dekh Ke Roop Tera Suhana

Yaad Agaya Dadi Amma
Ka Khil Khilana

Itni Ho Gayi Ho Tum Purani

Ab To Bas Kardo...



Ladko Ko Patana...
kya aap meri love stroy sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sunain ge????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
waqeyaeee sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.aap ko mery zaaati moamly main dakhal andazi ka koi haq nahin hai
Arz kia Hai!
Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

wah wah!

Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

Khud hi Hans Kar kaho gy,
MADE IN CHINA . Hahahahahahahaha
Give A Person A Fish
And You Feed Him For
A Day,
Teach A Person To
Use The Internet And
He Won''t Bother You
For Weeks ... ;->
Pakistanion ki pehchan kiya hia?


Stop!
Don''t Press down..!!






I Said Stop..!!


.


.
.



.
.
.


.
Kambakhtoon ko jis baat se mana karo Vohi kartay hain..!!
“SUB KO SEND KREN PLZ”
@
Gujrat k sath 1 elaaqa jiska
name “Lala Mussa” hy.
Wahan 1 insaan Paida huwa
hai jo andy deta hai..
(Astaghfirullah)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo b
100 Rupy Darjan… =D
what does ILU means?

I= I
L= Love
U=Urdu
so I love urdu... tum kya samjhey they...I love ullu..to haan mein tum sey b pyar karta hoon
1
Saal
12
Mah
1
Mah
K
4
Hafte
1
Hafte
K
7
Din
1
Din
K
24
Ghante
1
Ghante
K
60
Minute
1
Minute
K
60
Sec
1
Sec
K
Hazar
Lamhe
Har
Lamhe
Main
1
He
Dua K

LIGHT Na Jaye..!;>
Son : Papa,Aapko Yaad He Apne Kaha Tha

Agar Me Exam Me Paas Ho Jayunga

To Mujhe 5000rs Doge.

Father: Haan

Son: Gud News He,

Apke 5000rs Bach Gaye
Mujay pata hay is waqt tum ne apna nikala huwa hay

hath men b pakra huwa hay

us ko daba b rahay ho

tumen sharam nahi ati

Andar dalo apna MOBILE
I saw something in a shop window. It was stunning, cute, simply
adorable. I was supposed 2 buy it 4 u, then I realised it was my
reflection.