''1 pathan ny jalti

''1 pathan ny jalti
''1 pathan ny jalti hue building sy 6 logon ko nikala!but phir bhi logo ny usy boht mara
Q???


is liye k

us ny wo 6 log nikaly thy jo k aag bhuja rahy thy
  

May, 24 2010     163 chars (2 sms)     3036 views       Funny

more Funny SMS Messages

Your Mark Sheet Has Just Arrived .

English 100 - 00

Urdu 100 - 01

Maths 100 - 00

Science 100 - 00

Haramipan 100 - 100

A+ Excellent
Am Going To U.S.A.




Dont Worry The Flight Is After 81 Days...




Surprised?





After 80 Days Is 1st April,U Ar 1st Fool Of 2009

Larke Wale: Hum
Ko Larki Pasand Hy
Shaadi Kab Krni Hy ?

Larki Wale: Abhi Tou
Larki Parh Rhi Hy !

Larke Wale: Humara
Beta Kya Bandar
Hy jo Kitabai''n Phaar
De ga ... ;->
LOVE is the second mistake created by god..

ofcourse girls r the first..!!

but the fact is tht both r beautiful.!! ;-
Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
wen i m woried no 1 c my pain,
wen i m happy no 1 c my smile

lekin

sala. 1 ladki k saath ghume to sab dekh lete hai..
My
eyes:
Miss u

My
feelings:
LOve u

My
mind:
Calls u

My life is U


I''ll die without u
I LOVE U

Aisa Teri wali mujhe bolti hai

Sambhal usko
''jee kia chaheyeh


haan kia chaheyeh???


msg parhna hai?



ULLU K PATHAY YEH KIA KER RAHE hoo


yeh mesg hee tu hai''

Tip Of The Day:

Kisi Ki Shakal Dekh Kar Uska Mazaaq Mat Urrao.


Ho Sakta Hai K Usne Tum Se Ziyada...

.
.
.
.

Bachiyan Phansai Hon. :-)
JASHN-E-AZADI MUBARAK

After 03 Days


,

.
Nhi smjhe?




03 Din Baad Aap AZAD Hojayenge



Phr 11 Mahine ki AZADI

So,

In advance,

"AZADI MUBARAK" ;->
''Baat Baat Pr Ye "Shut Up" Kehna Achcha Nhi Lgta faraz,,
.
.
.
.
Tum Ek Dafa He "PONKA" Q Nhi Keh Detey... :-)''
BALOCHI KI NIYAT!!

Main Niyat karta hoon 2 punjabi marane ki ,

6 rocket fire farz ,

wasatay Bugti Uncle ke ,

Muu mera kohloo sharif ki taraf
Apnay 2005 ke Gunnah mitanay k liye 109 bar ais mantar ko pahrna hai

East or West

" FaWad " Is Da BEst .

Ab Edit Ker K Apne Naam Dal Ke Ek Aur Gunnah Mat Karna!!