''1 pathan ny jalti

''1 pathan ny jalti
''1 pathan ny jalti hue building sy 6 logon ko nikala!but phir bhi logo ny usy boht mara
Q???


is liye k

us ny wo 6 log nikaly thy jo k aag bhuja rahy thy
  

May, 24 2010     163 chars (2 sms)     3027 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Translate into Urdu.

"She is Kidding"


Pathan: Woh Bachay Day Rahi Hai.
We"ve had our ups and downs,This we both know, Through it all
our love Still managed to grow Different thoughts we had About
many things,But our love for each other,Had no attached strings.
Happy Anniversary
Hum to apni hi shadi may bacchiyan taar rahay thay papPu...


Hamain kya pata tha k Saala movie bana raha hai... ;->
A Boy Sat On A Train
Chewing Gum & Staring
Vacantly Into Space,
Whn Suddenly An Old Woman
Sitting Opposite Said
''Its No Good You Talking To Me,
Young Man, I''m Stone Deaf'' ;->
FunnY BuT tRuE...!

Pakistan is like a fatherless family where Millitary is a young strong
But disobedient son,
Judiciary is like a constrained mother who sides the son to run her house.

Nation is like an aging daughter who is never consulted and remains unmarried

But fucked often.
Kbhi ksi ko tang kya nhi karte
Yun bar bar misscall kya nhi karte
Jis ka mobile hai usko wapis kro
Insani cheezon se BANDAR khela nahin ka
Rule
The
HELL
Rather
Than
Being
Slave
At
Heaven :-)

Aj me bohat udas hon koi mujy tang na kary




























lykin me to kar sakhta hn na :-p


Whenever You Feel Sad
Think O Me & Say

"HumAyun"
Is So Sweet

You''ll Smile
Automatically ..





Coz





Sach Bolne Se Mann Ko
Sukoon Milta Hy ... ;->
100 gARM mitti..

100 gram Kankar.

25 garm k keeray makoray

5 gram Makree k jalay

Dont be surprised dis is de CT scan of ur Brain:)
Pakistan main Police aor Wapda
ki Performance ki misaal aisi hy jaisy

Aap ne Ghar ki Rakhwali k liye
Kutta pala ho aor wo,

aap ko hi subah Shaam
"kaaty" baghair Ghar k
andar Na aany dy...=P;->
To be a "Good professional", always start to study late for "Exams". Because it teaches how to manage "Time" and tackle "Emergencies"!!