''1 pathan ny jalti

''1 pathan ny jalti
''1 pathan ny jalti hue building sy 6 logon ko nikala!but phir bhi logo ny usy boht mara
Q???


is liye k

us ny wo 6 log nikaly thy jo k aag bhuja rahy thy
  

May, 24 2010     163 chars (2 sms)     3037 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Tou
Sadar-e-Pakistan
Ban Gaya
Tum Bhi City
Nazim K Liye
Apply Kerdo










Bcoz







30 Din Ki Qaid
Tum Bhi Kaat K Aane
Wale Ho ... ;->
Be-Panaah Chahat k baad bhi Hum usey paa na sakey "pApPu"

Kisi SangDil ne usey 100 ka Load krwa k Jeet liya... ;->
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
''A rupee is easy 2 earn...
but a smile is hard 2 find...
rupee loses its value...
smile increases its worth..
i lost a rupee when i sms u...
but who cares!
i won ur smile...''
''Insaan sub se zada Mafi kis
k
samane mangta hai ??
Guess


''

''

guess !


''
''

!
¡


!

~

?
,


!



~
.

?

Bihkari k samne

" Maaf karo Baba"''

Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!
Agr dil ka nam Anda(egg)Hta tou films k nam is trha hoty,


Ye Anda apka hua,


Hum Anda de chuky snam,


Hum apke Andy main rehty hain,


Andy waly dulhnya ly jain gy
Pathan:Dr sahab 2 saal pehle mujhe bukhaar huwa tha,

Dr:To ab kya huwa hai ?

Pathan:Aaj yahan se guzar raha tha socha aapse puch loon......"Aapne nahane ko mana kiya tha, Kya ab naha loon? "
The Only Way You Can Feel Good About YourSelf Is By Making SomeOne Else Look Bad.

And

I''m Tired Of Making Other People Feel Good About Themselves…. ;->
Boy- Dear! Look into my eyes.
What u c?Tell me...!
Girl- True love.
Boy- O anni di e!
Aida wada machhar nazar ni aya?
kad cheti..
Vadi aai true love di... =P ;->

Taliban:Hm Buht Jald Karachi Arhe Hen

MQM: Aslaha Le Lo

Awam: Rashan Le Kar Rakh Lo

Pathan: Istaqbal Karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE.
Wh8''s d difference b/w
unethical & ethical
advrtising?

Unethical advrtising
uses falsehood 2
deceive d Public,
Ethical advertising uses
truth 2 deceive d
public ;)