''1 pathan ny jalti

''1 pathan ny jalti
''1 pathan ny jalti hue building sy 6 logon ko nikala!but phir bhi logo ny usy boht mara
Q???


is liye k

us ny wo 6 log nikaly thy jo k aag bhuja rahy thy
  

May, 24 2010     163 chars (2 sms)     3030 views       Funny

more Funny SMS Messages



I''m so proud of
.... M Y S E L F ....

I finished a
Jigsaw Puzzle
In 6 months

And

The box said
2 - 4 years ... =P =D
Good looks catch the eyes but Good Personality catches the heart,
You are blessed with both!. FLATTERED?. Don''t Be, it was sent to
me, I just wanted you to read it.
Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar- Pyar

Dekha ?



Kitna
''PYAR''-Bhra
Msg Bheja AapKo!

Kisi 0r Ne Kabi Beja Kya
Can u dance?






No...






Sure....







Just try it....







Sure u cant .....





That means u r pappu!!!





Bcoz pappu cant dance ..
Teacher: If u have 12 choclates and u give 4 each to reena, meena and teena what will u have
Student: Three new girlfriends.... ;->
Hi
Agr Aap Dunya Mein Kamyabi Hasil Krna Chahty Hyn

Tou

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Tou




Mehnat Kren, Button Dabany Se Kuch Nhi Hota ;->

U n d o u b t l y
H o n e s t y
I s
T h e
B e s t
P o l i c y ...
W h e n
T h e r e
I s
M o n e y
I n
I t ... ;)
Ek Aadmi Doosrey Se:

"Bhai Ye Larki Kia
Hoti Hy ... ? "

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Doosra:

"Pata Nahi Bhai , Main
Tou Khud "SAWAAT"
Mein Rehta Hoon... " ;->
Aik ganda msg sunaon?


aik larka hota hai,


wo gatar main gir jata hai
Aye Haye :_
*Ganddaaaaaa*
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
Dekho
Socho
Ghor
Karo
&
Yaad
Karo
K
Last
Sms
Kab
Kia
Tha
.
.
.
.
.
.
.
.
Khudhe Sharam Se Doooob K Marr Jao Ge.