Whtz The Difference b/w Hockey n Cricket?

Whtz The Difference b/w Hockey n Cricket?
Whtz The Difference b/w Hockey n Cricket?
.
.
.
.
.
Hockey Mai Pakistani 1 Ghantay Mai Zalil Hotay Hain
Jab Ke Cricket Mai 6 Ghante Lag Jatay Hain
  

May, 19 2010     154 chars (1 sms)     3246 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Murgha-Murghi Ki
Love Story

Murgha: I Love You

Murghi: Tum Mere Liye
Kia Ker Sakte Ho ?

Murgha: Kuch Bhi !!

Murghi: Chalo Phir 1
Anda De k Dikhao ... ;->
Ye Msg sirf naik logon ko nzar ata hai




THE END.


kesa tha?


Kya nzar nhi aya?
Maine to pehle hi kaha tha ye sirf naik logo ko nazar ata hai.
Jab Hota Hai Tera Deedaar,
Dil Dharakta Hai Baar Baar.


Wah Wah


Jab Hota Hai Tera Deedaar,
Dil Dharakta Hai Baar Baar.

Aadat Se Majboor Ho Tum,
Janay Kab Maang Lo Udhaar. :-)
Afghanistan Main Kisi Bhi
Khushi K Mauqey Pr Tali Nahi Bajai Jati


Waja






Socho



Soocho




Nahi Pata



Aray

Wahan


TALI-BAN Hyn … ;->
''Tusi boht great ho........

Rusgulay di plate ho......

coce di krate ho........

ande da aamlate ho.......\''
Tee Quotes

1- stupidity isn''t a crime, so you''re free to go.
2-When i''ll be married,I''ll be out from the list of stupids.
Muft Ka Ihsan Na Laina Yaroo

Dil Abi Awr B Sasty Hown Ge... ;->
As I watched da ants crawl up da wall,I noticed dat no matter how busy dey r, dey still communicate wid each other.Hope v''ll b like them,in touch..Always. . .
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.
Usse pyar karke meri kismat hi jaag gayi,Usse pyar karke meri kismat hi jaag gayi,Maine itne love letter post kiye k woh "POSTMAN k saath hi bhaag Gayee.
kya app Australia jana chahtey hein?

Agar jawab haan hai to mein app kee madad kar sakta hoon, No visa, no money, jatey hee kaam par lag jana hai,


Infact I have a task to Export 1000 donkeys to Australia. So I have started doing my job.