''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-

''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-
''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-
Paperz Hon Mger Result Na Aye
Classes Hon Mger Teacherz Ns Ayen

Bus Me Bethain College Na Aye,
Picnic Pr Jaey Mger Wapis Na Aye,

Gaadi Chalean Magar Petrol Na Delwaen
Kabi Kabi Parhain Mger Pass Hojayen

Haftey Me Chaar Chaar Din Hon Takay Itwar Jaldi Aye!
  

May, 24 2010     317 chars (2 sms)     3262 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
Experiencd Man Says:

"The Real Problem Doesnt

Start Whn Boy Starts Luking At A Girl.


It Begins,

Whn She Turns

&

Looks Back At D Guy
The best day to propose a gal/guy




april 1st ............!





















if she/he agrees then its ur luck





















if she/he rejects.......fool..!
sister/brother..... fool april fool.........!!!!!
Student Life is the Best Life

Police wala:Double saware par pabande h or tum 4 beth k ja rhy ho???
Student prechany se peeche dakty hue heen 4 ....Oye begairto
5wan kithy sut aye O... Onnay te rotii khawni c....
What is the diff. between dava & daru?
Ans: Dava is like girlfriend that comes with expiry date.
Daru is like WIFE, jitni PURANI hogi UTNA sir CHAD ke bolegi...
A Love Story

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment in Dettol street,
Lux's dad Capri & mama Palmolive fixed his marriage with Opal But Rexona's dad Lifebuoy & mama Camay decided Lux & Rexona's marriage in Dove registrar office.
Rexona's uncle Rin & aunty Pears signed as witness.
1 year later Rexona gave birth 2 twins
they named them Johnson & Johnson
Moral
Maine app koo saray soaps k naam yaad karwa diye hain,ab tu mou dho le yar..!
''Bus itna he Kaha tha Barson ka Payasa Hon FARAZ...



Us nay Pipe Moun me dal kr motor hi chala dali..''
Father: Raat ko tum peekar room me gir gaye the.
Son: kya batau papa sab galat sangat ki wajah se hua.
4 dost, 4 bottle aur... saala peene wala sirf ek.
Kitne din ho gay, Kitne haftay guzar gay, Baat mahino tak bhi chali gaye, Ab tu saal bhi hone ko hai, Ab tu kehna manno, Chalo jaldi se NAHA LO


Dedicated to BHAI LOG...

Kbhi Kbhi Mere Dil Me Khayal Ata Hy Agr

Altaf Bhai London NaJate To Kya Hota?

To 9.0 Pe Unka Mazar Hota

Mustafa Kamal mazr k upar over head or nechay under pas bana kar signal free mazar banata

Farooq Sattar Sajada Nashin Hota

Babar Ghauri Wahan Charas Bechta

Wasim Akhtar Jooty Rakhny K Paise Leta

Shoaib Bukhari Langar Ki Degh Bnata

Saleem Shehzad Jeben Kat''ta

Baqi Rabta Commity Qawali Gati... =P ;->
''Ek Chor Police Sy Chupty Huey Ek Toti Hui Qabr Me Chup Gya
Or Police Sy Bach Gya

Wahi Qareb Sy Sardar Sahib Guzry To Unho Ny Soch K Shayad Log Mayyat Per Matti Dalna Bhol Gaye

Sardar Sahib Ny Fata Fat Matti Dalna Shuro Kia To Chor Bola
Bachao Bachao

Sardar
Ooh Jaldi Jaldi Matti Dalo Is Par To Khuda Ka Aazab Shuro Ho Gya...''
Kia Le Kar Aaye Thay



Kia Le Ker Jayenge



Mujhe Sms Na Ker K Kitne Paise Bachayenge



Itne Paise Bacha Ker Kia




Mobile Me CNG Lagwayenge ;-