''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-

''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-
''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-
Paperz Hon Mger Result Na Aye
Classes Hon Mger Teacherz Ns Ayen

Bus Me Bethain College Na Aye,
Picnic Pr Jaey Mger Wapis Na Aye,

Gaadi Chalean Magar Petrol Na Delwaen
Kabi Kabi Parhain Mger Pass Hojayen

Haftey Me Chaar Chaar Din Hon Takay Itwar Jaldi Aye!
  

May, 24 2010     317 chars (2 sms)     3275 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik tah billa























































Bas aik he tah or nahi
"hai"
Insan ki 4Maa h0ti hn:
1 jis ne paida kia
1 jis ne prhaya
1 sasu ma
1 w0 jis k bare main ami kehti hain,
"A Rati 2 vajay kehri maa nal Gl''lan karda a.
Aap
IdEal
moDel


aChey


Sachey



piYarey



EemaNdaR



MukHLis



WaFadAr



Naik
.


.



.
logon sey
door raha karo

Warna
woh bi "khraab" ho jaengey..
Ek Aur Killing sMS

Killing sMs





Naalayakon

Mein sMs Ka Khoon Kar Raha Hun Aur Tum Log

Sirf Scrol Kiye Jaa Rahe Ho !!!

Dusht , Paapi Rakshasi Daitya !!!
Teacher : U failure !
At ur age Bill gates stood first in the class
Student : Mind u, Sir,
but at ur age hitler commited suicide
wOt wilL jYoti cAll h3r grAndAughter???
.
.
.
.
.
.
s|mpLe-"pOti" :-D
ooiy yaroo
.
.
.
.
.mery dil ki taroo
.
.
..
.mery pearoo

.
.
.
mery tabiedaroo
.
.
.
.husan k parwanoo.
.
..
.
ary oo dewanoo
.
.
.mujhy kabi to jano
.
.
.
jo be mily bacha osy kis karo

.
.kia yaar kabi to mujhy mis karoo

.
.
flert ko tum end karo


.
mujhy kuch achay sy funy sms send karoo
''''KHUD KO KAR KANJOS ITNA!!!!

K HAR SMS BHEJNY SE PHLY,,,

SERVICE SENTER WALY CALL KAR
K POCHIN....

R U SURA?????

U REALY WANT TO SEND THIS
SMS.....??
Girl:Me tumse shadi nahi ker sakti
isliye ye lo apne love letters
or mere mujhe wapis karo!
Boy bari c basket samne rakhte howay,
Is me se jo jo tumharay hain nikal lo!
Us Gali Sy Is Wajah Se Jana Chor Dia "Pappu"...!!!

Wo Kameeney Nokia.1100 Bhi Cheen Letey Hain... ;->
Do You Know The Best Way To Double Your Money. . . ?







Dont Know






Ok





I Tell U . . .






Just Fold It And Put It In Your Pocket . . . ;->
Ekaadmi tha..!

woh kisiko msg nahi karta tha...!
kisiko call nahi karta tha...
fir bhi uska balance jata tha...

y




kyunki woh ek tang pe khada tha..!