''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-

''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-
''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-
Paperz Hon Mger Result Na Aye
Classes Hon Mger Teacherz Ns Ayen

Bus Me Bethain College Na Aye,
Picnic Pr Jaey Mger Wapis Na Aye,

Gaadi Chalean Magar Petrol Na Delwaen
Kabi Kabi Parhain Mger Pass Hojayen

Haftey Me Chaar Chaar Din Hon Takay Itwar Jaldi Aye!
  

May, 24 2010     317 chars (2 sms)     3243 views       Funny

more Funny SMS Messages

Plz Is sMs Ko Kal Parhna



Ruk Jao


Ruk Jao Plz


Ruko Na


Ruk Ja


Ruk Oye


Ruk Na


Mujhe Pata Tha Tum meri bat nh mano gy


Me Msg Hi Kal Bhejonge...
Gud Nyt.
Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->
Boy: I LOVE U...

Girl: ME TOO...

BOY: How much u do u love me???

Girl: As much as u do...

Boy: "U CHEATER...I THOUGHT U REALLY LOVED ME"
Baa Adab

Baa Mulahiza

Hoshiyaar


Pagaloon K Shehanshah


Pakistan k Bewakofo k sartaj

Noor e chasham

Tajdar e Paglistan

Msg recieve kar rahay hainnnnnnnnnnn
Suraj hua maddham,
Chand jal ne laga,
Aasma yeh hai,
Kyo pighal ne laga,
Main tehra raha,
zameen chal ne lagi,
Kya yeh mera pehla, pehla pyaar hai?


Yeh pyar nahi-earthquake hai bhaag!
Yeh Sun Kar Dimagh He Ghoom Gaya Faraz,



Jab Meri Dadi Ne Call Kar K Mujhse Pocha:

.
.
.
.
.

Tum FaceBook Pe Ho?
''Husband wanted to call the hospital
to ask about his pregnant wife,
but accidently called the cricket stadium.

He asks, “How’s the situation?”

He was shocked & nearly died on hearing the reply.

They said, “It’s fine. 3 are out,
hope to get another 7 out by lunch,
last one was a duck!”..:-P''
Boss: Itne Kam Kapray Pehan K
Q Aai Ho? Aadha Jism Dikh Raha Hai.
Girl: Itni Salary Mein Yehi Aata Hai!
Boss: Manager, Iss Ko 3 Months Tak Salary Mat Dena
1 day u’ll B srprisd 2 c ME beside U.
U & ME laughing,
U & ME crying,
U & ME dreaming,
U & ME holding on,
U & ME…
just U & ME sitting in a MENTAL HOSPITAL & ME CHECKING U.
''1 CHEETA CHARRS KI CEGRATE BANA RAHA THA 1 CHOHA BHAGTA HOWA AYA OR KAHA. KEYOON ZNDGI BARBAD KARTY HO DAIKHO KETNA KHOBSOORAT JANGAL HY AAO MAIRY SATH JANGAL KI SAIR KARRO,
CHEETA US KY SATH HO LEYA AGAY AIK HATHI SAMAND BOND KA NASHA KR RAHA THA CHOHY NY USY BHI YAHI KAHA WOH SATH HO LEYA,AGAY AIK SHAIR HIRON PINY KI TAYARI KR RAHA THA CHOOHY NY USY BHI YAHI KAHA TO SHAIR NY KHAINCH KY AIK THAPAR MARA, JAB HATHI OR CHEETA NY POOCHA KEH AAP NY ESSY KEYOON MARA TO SHAIR BOOLA KEH KAL BHI KAMINA BHUNG PI KR MUJHY 3 GHANTY GUMATA RAHA HY YEH:-''
(''.'')>
<\\
_/"\_

Na Eid Mubarak

Na Birth Day

Na New Year Mubarak

Sirf Or Sirf

Bush Ko Jota Mubarak
Baap:
Beti tum muje
pehle PAPA kehti thi,
Ab tumne muje DAD kehna Shuro kardia,
Kya waja hai?
Beti:
Cmon DAD, PAPA kehne se lipstick kharab ho jati hai..