Teacher:what is

Teacher:what is
Teacher:what is chemical formula 4 water? John:H I J K L M N O. Teacher:What r u talking? John:yesterday u told it is H to O!!!!
  

May, 24 2010     129 chars (1 sms)     3524 views       Funny

more Funny SMS Messages

Smndr me pani
Pani me fish
wah!
Wah!
Wah!
Ja tujhe bye-bye
TERI GRL FRD KO KISS!ab b kaho
WAH
WAH
WAH!!!
Ek Meraasi Na Choudhry Sahab Ki Beti ka Rishta Manga.
...
Choudhry Ne Meraasi Ko Khoob Jooton Ghoonso se Mara
...
Maar Kha K Meraasi Utha Kapre Jhar K Bola
''''Fir Choudry Sahab Main Inkaar Samjhan?'''' ;->
BoY At Bus StoP saying 2 Girl:Dil JiGar Nazar kYa Hai Mein To TeraY LIYe Jaan B DeDo:

Girl: Wo To Deni Hi PareGi Q k Mera Bhai "MQM" Ka Unit IncharGe Hai...!
Ab tu sonay ko dil karta hai mera
.

FARAZ
.
.
Jab sa kamray mein AC laga hai generator ka sath

"Happy loadshding in Pakistan"
Ap dhond kar dikhao!






Acha




Tareef ke qabil





Pyara dikhne wala





Sweet




Smart






Chand se pyara






Dhondne ki kai zaroorat
hai












main hoon naa.->
Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...


Ghalat Kehte Hain.




Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota. :-)
''Ek Intehayee Educational Shair Arz hai.
Honthon pe Lipstick Aur naina Kajal Se Lais
.
.
.
.
Neutralization Takes Place when Acid reacts with Base.''
Jootha Peenay Se Mohabbat
Barhti Hai Pappu . . .


Yeh Keh Ker Woh Kameena

Meri Sari Pepsi Pee Gaya :P ;->
''1 pathan angoor bech raha tha mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.
2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.''
Erz Kiya hai..Haseeno na niklo ghar say mera dil beqrar hota hai.....per kiya kerun us waqt Mera Abba v naal hota hai!
Do U know the fullform of COLLEGE- C-Come,O-On,L-Lets, L-Love, E-Each,G-Girl,E-Equally......Thats why boys go to college regularly....
Umeedo''n kI Shama Dil Me Mat Jalana

Is Jahan Se Alag Dunya Mat Basana

Aaj Mood Hai Tou SMS Ker Raha Hoon

Roz Roz Intizar Main Palkian Mat Biochana . . . ;->