Teacher:what is

Teacher:what is
Teacher:what is chemical formula 4 water? John:H I J K L M N O. Teacher:What r u talking? John:yesterday u told it is H to O!!!!
  

May, 24 2010     129 chars (1 sms)     3517 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hey !

Do u want a new ring tone?
wait 5,,,secs..


05


04


03


02


01

) " (
/ ).)... PüRRRR
L./L./



Nice Tone ?? "Ha Ha Ha Ha"



Its Saturday Once Again...

Yaahooooo.....

It is Saturday....

Have a Great Weekend.....

Escape Fast...

Before the Boss Sees You...

Have a Great Weekend...
Subah
SMS
Sham
SMS
Din Men
SMS
Raat Men
SMS
Ghar Men
SMS
Office Men
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS
Akhir Kya Hai
Ye SMS ?
?
?

!


S= SUB Ko
M= Mohabat Se
S= Satao.
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho


oor tum?


2nd girl,
main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)

Bachpan mei ki muhabbat . . .

Jawani mei howe barbad . . .

WAH WAH . . .

Ticket thi FAISALABAD ki or pohanch gaye HYDERABAD . . . ;->
Lardka: tumari ankhen ktni haseen hai,

Lardki: Choro na,

Lardka: Tumhare baal ktne khobsurat hai,

Lardki: Choro na, App B.

Lardka: Itne der se chor hi to raha tha..
''Usnay Mehsoos Bhi Na hony Diya,
Yuoon Kahani ka Rukh Moor Diya,
Milny Julny main ki Kami Pehly,
Phir Rafta Rafta Hameen Choor Diya..,''
Osama Bin Laden''s favourite song:
"O Main Nikla
Plane Leke
Raste Mein
New York Mein
Ek Mod Aaya
Main WTC Tod Aaya."

Teacher : ALLAH ne ''''PAIT'''' q banaya hy.???

.
.
.
..
.
.

.
.
.
Pathan :
SHALWAR bandhane k lye...:-D
Namashkar, yeh hamari faltoo SMS seva hai, is mein hum logon ko waqt-bewaqt tang karte hain. Is seva ka labh uthane ke liye shukriya, ab aap apna kaam kariye.
New Pakistan team for worldcup 2011
Coach: Wasim chakram

Team:

Bekar younus

Rashid takleef

Shahid afriki

Inzimam full duck

Shoaib kambakhter

Umer bull

Kamran khatmal

Kana Naveedul Hasan

Mehman butt



Extras:

Baitsman

Baiman farhat

Danish maleria.



Nights are totally sleepless..
Days are so restless...
Ohhh GOD...am I in Love????
GOD said:
IDIOT, you are in PAKISTAN !!

Happy load sheding.