Teacher:what is

Teacher:what is
Teacher:what is chemical formula 4 water? John:H I J K L M N O. Teacher:What r u talking? John:yesterday u told it is H to O!!!!
  

May, 24 2010     129 chars (1 sms)     3505 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sachi muhabbat kya hay?

Jb teri mehboba ki naak beh rahi ho
or tu usy chaat ly

or tujhy uska zaiqa rafhan custerd
jesa lgy to samjh lena

mery dost that u r in LOVE...
Sigret Peo Gold Leaf K¡,
Ta K Khansi Na Ho..

Wah Wah Wah

Sigret Peo Gold Leaf K¡,
TA K Khansi Na Ho..


Bachi Phasao Wakeel Ki,
TA K Phansi Na Ho;-)
Pathan Passport banwaney gya,

Clerk: NIC do, Pathan ne biwi ka NIC dia.
Clerk: Biwi ka nahi apna do.

Pathan:
Kal to hamko bola tha K..
"NADRA"
ka lye kr aao.
''On this special day
When the world is filled with
Love, hope and joy

I would like to express
My appreciation and care

For the most wonderful person
In the whole wide world

Wont you please be my valentine''
what does ILU means?

I= I
L= Love
U=Urdu
so I love urdu... tum kya samjhey they...I love ullu..to haan mein tum sey b pyar karta hoon
Peshawar Ki Police Ka Bhe
Jawab Nhe Hai

1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha

Police Wala Kehta Hai

" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry Pehan

Teri Talashi Leni Hy
Judge: Tum qabool karte ho k tumne kapre ki dukaan se 5 baar chori ki hai, to kia kiya churaya?
Chor: Janab ek saarhi.
Judge: lekin ek saarhi ke liye tumhe 5 baar chori karne ki kia zaroorat thi?
Chor: "4 baar meri biwi ko saari pasand nahi aayi thi...

Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko,
Chicken Biryani,
Qorma,
Tikka Boti,
Seekh Kabab,
Custard
Gulab Jamun,
Ice Cream,
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko
Chicken Biryani
Qorma
Tikka Boti
Seekh Kabab
Custard
Gulab Jamun
Ice Cream


Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->

Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->


NAME:
Basheeran Maasi

PASSI0N:
Jhaaro Pocha

SPECIALIST:
Gattar or Pipe line kholna

Date of Birth:
16/03/75

WEIGHT:164 Kgs
HEIGHT:3''5"

COLOR:Dark Chocolate blck

BIRTH PLACE:
BhAiNs C0L0ny

DREAM:
ShAdi kArooNgi to Sirf sMs phArnE wALE sE... =P

Oy huy..
MuskurAhAt tu dEkho MErE dosT keE... ;->


What is BUSINESS ?

Dad: I want u 2 marry a girl of my choice.
Son: No
Dad: The girl is Bill Gate’s daughter.
Son: then Ok.

Dad goes o Bill Gates.
Dad: I want your daughter to marry my son.
Bill Gates: No
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill Gates: Than ok

Dad goes 2 the President of the World Bank.
Dad:Appoint my son as the CEO of your bank.
President:No
Dad:He is the son-in-law of Bill Gates.
President: Then OK

That’s business…!!
''''Kia aap k mobile
ko Qabz ki
shikayat hai


Jo SmS nhi
nikal rha

2 tablet easy
load ki khila do
Qabz toot jaye gi

aur SmS nikalny
shoro ho jain
gay :))''''
Woh LOVE LOVE likhti rahi...
Men leave leave perhta raha...


Woh KISS KISS likhti rahi...
Me kaash kaash kaash perhta raha...


Woh SHAADI kar ke chali gai...
Me LANGUAGE course karta raha...