Teacher:what is

Teacher:what is
Teacher:what is chemical formula 4 water? John:H I J K L M N O. Teacher:What r u talking? John:yesterday u told it is H to O!!!!
  

May, 24 2010     129 chars (1 sms)     3526 views       Funny

more Funny SMS Messages

A man drinking heavily in bar gets up n farts loudly. Man next 2
him: Excuse me, but u just farted before my wife.
Man: Sorry, I didn''t know it was her turn
Pta Ha
Is MuLk Ka
ProbLem
Kya Ha?

Hr MAA k0
ApNi BeTi K Lye
Chahiye:
1 BeautiFul,
Educated,
GuD''Loking larKa

uFf




Ab Ma aKyLa
KiS KiS Se
ShaDi KaRu? =P ;->
OH GAL KARDI MUSKURAI,
ASI SAMJEYA KUDI LINE TE AAYI,
FIR USNE SAADE NUMBER DI MANG PAYI,
ASI V APNI SAARI YAARI USTE LUTAYI,
FIR USNE APNI BEBE SAADE NAL MILAYI,
ASI PURE MOHALLE CH WANDI MITHAYI,
FIR PATA NAHI SADE DIL WICH KI AAYI,
ASI NAAL LE GAYE APNEBHAI,
PATA NAHI VEER NE KI KAHANI PAYI,
YAARO AJ OH KUDI HAI SAADI PARJAI... :(

MORAL OF STORY :
APNI GIRLFRIEND NU APNE BHAI YA KISE V DOST NAAL NA MILAO... ;->
1 Dehati Aurat Check Cash Kerwany Bank Gaee.
Clerk:Yahan Sign Karo.
Aurat:Kaise?
Clerk: Jaisy Khat K Aakhir Mei Likhte Hain.
She Wrote:
Faqat
Ap K
Munnay Ki MAA
Maa Bache Baich rahen hn Kaisi Tangdasti He

Ata Chawal Mehnge Hen, Insan ki Jan Sasti He

Hakumat Ko Ghurbat Ka Pta nhi

Kitna Afsos Hota he jb Bhook Dasti Hy

Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->
A-Aik lady apny niwasay ko lori de kar sulanay ki koshish kar rahi thi
"so ja meray "DIPLOMA" so ja,lal plang per so ja, ......
2nd lady yekaisa nam tum ne bachay ka rakha hy?
1st lady mn ne apni beti ko college "DIPLOMA" lenay k liay dakhil karwaya tha wo college se ye le kar aye
jy ab isay "diploma" na bolon to kia bolon..?


B- Wife I yhink our daughter is in love withsomeone
H''band "how do u know"?
Wife B''coz she is not asking for pocket money.......


C- Boy: chalo kisi sunsan jaga chaltay hn...
Girl: Tum aesi wesi harkat to nhi karogay..?
Boy:bilkul nhi...
Girl:to phr rahnay do janay ka ki faida???
''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''
Ppl Say Dere''s No Difference Between

Complete
&
Finish

But

Dere''s Difference

When u Love Da Right One
U r Complete

&

When u Love Da Wrong One
U r Finished
Zardari: . . . .

Bachna Aey Kamino Lo Main Agaya . . .

Ezat Ka Dushman,
Lotero Ka Dost,
Apni Ada Hai B.B Se Juda . . . :D ;->
Wo Kon Se 2 Log Hain Jin Ka Dipartment Alag Hai Magar Kam Ek Hi Hai?

1)Zardari

2)Hamesh.


DoNo ka kAm aWam kO pErshAn kArNa hai ...=P;->
Ek Tapori ki wife: Sunte ho ji, Apne chinku ne aaj pehla aadha shabd bola.
Tapori: Achcha, Kya bola ?
Wife: Behan