Teacher:what is

Teacher:what is
Teacher:what is chemical formula 4 water? John:H I J K L M N O. Teacher:What r u talking? John:yesterday u told it is H to O!!!!
  

May, 24 2010     129 chars (1 sms)     3516 views       Funny

more Funny SMS Messages

2 Dost
Year 1980
A=Yar ye Light kb Jati hai
B=Pata nhi, shaid Saal men 1 Bar.


year 1990
A=Yar ye Lite Q Jati hai
B=Pta nhi, shaid Transfrmr Badlty¿hen


year 2010
A=Yar ye Lite kb aye gi
B=Jub Hmary Elaqy ki Jae gi tb Tmhary Elaqy ki Ayegi


year 2014
A=Yar ye Lite ay gi Aaj?
B=Nhi Aaj lahore me hai, rwp/islmbd ki Bari Kal hai


year 2030
A=Suna hai Purane Waqton me Lite hua Krti thi
B=So Ja Lite wite Kuch nhi Hoti, Sub Tera Wehm hai..:
BoY At Bus StoP saying 2 Girl:Dil JiGar Nazar kYa Hai Mein To TeraY LIYe Jaan B DeDo:

Girl: Wo To Deni Hi PareGi Q k Mera Bhai "MQM" Ka Unit IncharGe Hai...!
If you are looking for Best April Fool SMS then your search ends here. april fool sms messages, april fool sms friendship, april fool sms jokes, hindi april fool sms, april fool sms text, free april fool sms, april fool sms collection, funny april fool sms, lawak april fool sms, april fool sms message, Just read the full collection of April Fool SMS.
hai

smart

bohot
wo


hai

bheja

ne
jis
or
hoon
raha
parh
se


niche
ko
msg
jo
hoon
stupid


womain







confused


Close ur eyes n think about yourself,

ur face

ur style

ur nature

ur smile

ur looks

Now open your eyes

Free main HORROR film dikhai na?

Chalo thanks bolo;-)
''Boy:
Aj kaisa Feel kar rahi ho?
Girl:
Kal rat to hadd he ho gaye, Uff 2 ghantay! meri to jaan he nikal gaye
Saaray kapray geelay ho gae
Pehlay to aik ghanta kartay thay
Magar kal to pooray 2 ghantay tak saans he nahi aaye
1 Ghanta bhe buhat tha
.
.
.
.
.
ye 2 Ghantay ki Load Shedding to jaan he nikal leti hai''
No



I
am
not
decent




I
am
not
good




I
am
Stupid




I
am
Mental





I
am
Idiot






Aisa Q Sochtey Ho
Tum, Tum Jese B ho
Mere Dost Ho, Got It ;->
Yaad-e-Khuda Dilo''n Main Jagat Hy
WAPDA

Khalq-e-Khuda Ko Shab-o-Roz Jagata Hy
WAPDA

Band Ker Nijli Sulagti Doapher Main

Dozak Ka Aks Khoob Dikhata Hy
WAPDA .. ;->


"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
JAb

Tumhari

Shadddi

Ho

Gi

Tu

Tumhari

Biwi

K

Pait

Main


Mera

..

.

.

.

.

Mera

,

,

,
,


BHATIJA ho GA


Sale Dost pe Shak KArta HA :D
''Lovers with Mobile in Pakistan Cities:ISLAMABAD: Hello JanChalo Aaj CHINEESE Restaurant mai Dinner Meri Taraf se.RAWALPINDI: Hello JanKahan ho Tum?Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon.LAHORE: Hello JanAaj to film ka mood ban Raha hai.Aur wo bhi Tumhry saath.KARACHI: Hello JanWhat a Fantastic Mosam,Chalo Beach py Jaty hai.PESHAWAR: Hello JanKahan ho Tum? Abhi abhi BOMB BLAST huwa hai.Mari To Nahi?''

2 Men jumping frm a terrace.

1st man :This is my 50th time.

I m a Guinness record holder...

2nd man:This is my 1st time.

I m a PEPCO Share Holder.