Luv will fly if held

Luv will fly if held
Luv will fly if held too lightly.Love will die if held too tightly.How should I hold u.How do I know if I''m still keeping you or I''m letting go...
  

May, 24 2010     149 chars (1 sms)     3070 views       Funny

more Funny SMS Messages



Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.
Their is always 2 side in an argument in a married life



Her side





and




Offcourse the Right side.... ;->
In World,we have only POSTMAN,but no POSTWOMAN ,why?

Bcos ,they take 9 months for DELIVERY


The Worst Thing About
Censorship Is






























[ Deleted By
Censorship Bureau ] ;->
"ABEY
OYEEEEE"

Msg Bhej
werna
Teri......?


M

MA




MARZI.
Larki k Galon Pr Gulab Ki Patti Pyar Se MArne Pr Responces:

English Girl : U r Too Naughty Sweet HEart !!

Urdu: Na KAru Jano

Punjabi : Para Hat Way Haram Deya
Behind every successful student,
there is one Girl feirnd..
But wht about a failed student..??
....
...
..
.
.
.
?
??
???

A Beautiful Teacher..!!
kyun aajkal homework kam orkut zyada hai
lagta fail hone ka pura-pura iraada hain......
kal tha top per aaj 40 bhi zyada hain
lagta fail hone ka pura-pura iraada hai
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
o o o o o ...

school ki inn classes me,
boring si ek teacher hai
jabse mila hai orkut
badla har ek manzar hain
dekho jahaan mein neeli neeli iss screen tale
dost naye naye hain jaise milte hue
orkut mere khwaabon mein jawaabon mein sawaalon mein
har din chura orkut ko main laata hoon khayalon mein
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah
Khubsurat Phoolo’n Main




Haseen Wadiyo’n Main




Dilkash Baagho’n Main




Aap Jesa













1 Keeda Zarur Hota Hy ;->
Guzre hue Examz ko yaad na krna,

Answr sheet me jo likha he uski faryad na krna,

Jo hoga wo to hoga,

Uski fikar me apne Holidays barbad na krna;-)
Zor se chali hawa.. urr gaya pappu..

wah wah!

zor se chali hawa urr gaya pappu..

phir?

phir kya?

Ruk gai hawa.. gir gaya pappu.. :P
Common sense :D
Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)