Luv will fly if held

Luv will fly if held
Luv will fly if held too lightly.Love will die if held too tightly.How should I hold u.How do I know if I''m still keeping you or I''m letting go...
  

May, 24 2010     149 chars (1 sms)     3068 views       Funny

more Funny SMS Messages



Meri jhukki nazroon ko meri nafrat na samajh Faraz



Agar mujhe Khuda ka darr na hota to me bhi Imran Hashmi hota....


M: My lovely wife.
I: Is i am wrong in my sms?
S: Sex is not only thing in the life.
S: See, we have everything in our life you, me & our kids & good salaries and home also.

Y: You are everyting to me, my life my wife my jaan.
O: Our life is just a good enough for us. Alhumdullah.
U: U are the lucky one in my world… gave me our sweet family.

LOVE YOU!
Duniya se chupa Kar teri tasweer bathroom main laga rakhi hai
Or har gharri tere deedar ho ais liye JULAAB ki goli kah rakhi ha
''''phele bhunwa k khaein kaleji ki botian
mshooq ne dikar li phir dekh bhal kay
is mein qasoor aashiq-e-marhoom ka b tha
kaghaz rakh dia tha kaleeja nikal k..''''
After all I have decided to write a Sad SMS.
Just See below!
























I means I am successful coz u r sad that you don''t have a sad message to forward.
Shaadi K Baad ... !


Pehla Maheena
"FAKHAR Ka"


Doosra Maheena
"JABAR Ka"

Aur

Phir Us K Baad
Sarey Maheeny















"SABAR K Hotey Hyn" ;->
I m home, Please
call
I m work, Please call
I m in a meeting, Call
Me later at
Meeting is cancelled
I m late
See U in
See U at



Pareshan Na Ho
Templates Send
Kiye Hyn ..


Zardari Ab Chup Ka Roza Rakhain ge
Or Kabhi Nahi Bolein ge,

kyun K Zardari Ne Suna Hai,

"khatay Huay Bolna Nahi Chahiay"

Once upon a time there was a sexy girl.












.
.
.
.
.
.
.
Sharm karo begharato mulk de halat
vekho te apne jazbat vekho.
This is "Top Secret"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
And
This is Bottom Secret ;->


Muqadar mein "raat" ki neend nahi to kya howa "JAn|x"

Hum b muqadar ko choona laga kr din ko so jate hain...! ;->
pathan ki girlfriend ne usko message kya "I Miss U"



bohat dair sochny k baad pathan ne jawab dya:
"I Student U" =P ;->