Luv will fly if held

Luv will fly if held
Luv will fly if held too lightly.Love will die if held too tightly.How should I hold u.How do I know if I''m still keeping you or I''m letting go...
  

May, 24 2010     149 chars (1 sms)     3080 views       Funny

more Funny SMS Messages

Just Remeber,
No matter
how bad u are..
You r not totally useless..
You can alwayz be used as a bad eXample
Dad : Son, what do you want for your birthday?
Son : Not much dad, just a radio with a sports car around it.
''A-0-A.
1 gd news he!!!!
is mahiny ki 29 ko mri mehdi he,,
or 30 ko shadi he,
or 31 ko valima he!!
u r invited!!!
plz zrur ana!!!''
Dunya Main TOKYO woh shehar hai,

Jis Main koi Faqeer nahi hai.

Lekin Dunya main aik aisa Faqeer hai jo wahan bhi pohanch gaya hai.

Samajh to Tum Gaye Ho. :-)
Teacher: Tum Bade Hokar Kya karoge?
Santa: Shadi
Teacher:- Nahi mera Matlab h kya Banoge?
Santa-Dulha
Teacher:-I means Bade Hokar kya hasil karna hai
Santa- Dulhan
70 Years Old Man : Dil Chaahta Hay Ke Shadi Kar Loon.

Friend : Kr Lo

Old Man : Kisi Bewa Se Kr Loon?

Friend : Kisi Kunwari Se Hi Kar Lo,Bewa Apne Ap Ho Jaegi

During the match

batsman LBW hoa

1 pathan 2sre se :log hm ko pagal samajhty hn,
yahan to sab pagal hn,

lagi batsman k hy aur cheekh bowler raha hy.

Koi Sui mangy
Hum Teer deingy

Koi Billi mangy
Hum sher deingy

Koi Lassi mangy
Hum Kheer deingy

Magar

koi CHEENI mangy to

Hum Cheer dein gy... ;->
SHAAN is remaking TITANIC with some changes.


In The End,

He does not die, But

Swims Across the Ocean with Heroin in One Hand and

Titanic on the other hand. :-)
Biwi Shohar Se
"Tum Shaadi k Baad
Badal Gaye Ho !"

Shohar:
"Mene Tumhei''n Pehly
Hi Bata Dia Tha k
Mujhy Shaadi Shuda
Larkio''n Main Koi
Dil-chaspi Nahi .." ;->


Four guys
1 from Harward:
1 Oxford
1 Texas
&
a Sardar from Pujab university

1 common question:
What is the fastest thing in world?

Oxford:Light
Harvard:Thought
Texas:Blink of an eye
Sardar:It’s loose motions,
because last night I was lying in my bed
& before I could blink,think or turn on the lights,
it was over!
Ek admi BathRooM main gya aur purey 1 hr ke bad nikla..
Bahir bethay BhangI ne us se kaha.
20 rupay do.
Aadmi bola:
main BathROoM mai betha tha Net Cafe mai nahi..