After engagement : Superman

After engagement : Superman
After engagement : Superman
After Marriage :
Gentleman
After 10 years : Watchman
After 20 years : Doberman
  

May, 24 2010     111 chars (1 sms)     7129 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lawyer: “What was the first thing your husband
said to you when he woke that morning?”
Witness: “He said, ‘Where am I, Cathy?’”

Lawyer: “And why did that upset you?”
Witness: “My name is Susan.”


2 Logon ka Aap Kuch Nahi Bigaar Saktay



1. Jo Moo per Jhoot bolay...

.
.
.

2. Jo Darya K Us Paar Khara Ho Kar Aapko Mun Chirraye. :-)
What iS www.ORKUT.com ?

.

.

.

.

iT''s Orkut''s Son . . .

.

.

How ?

.

ChecK Out Da Top Left Corner oF Da Screen...



ORKUT BETA . . . ;->
Teri Sada Ki Bay-Rukhi Ko Main Aaj Tak Bhula Nahi Paya,,,,,



Mubarakaan Jee mubarkan... Is Shair Mein "Faraz" Nahi Aaya.....!!!
Dad: if u Pass in the exam i will Present u 1 Cycle.
Son: if i fail?
Dad: i will Present 10 Cycle.
Son: why?
Dad: To Open Cycle Shop...!

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Tip Of The Day:
Always Keep Ur Pic in Ur Pocket,
U Kno Y?
WhenEver U Face Any Problem
Just C Ur Pic
& Say 3 Times;


"If i Can FaceThis,
i Can Face AnyThing!
WOH KAHATE HAI HUM SE KE AAPKA MESSAGE CHURAYA HUWA HOTA HAI,
YU TO NET PAR SMS KA KHAZANA HOTA HAI,
KUCHCH TO KADAR KAR LO ZALIM,
AAKHIR SELECTION TO HAMARA HOTA HAI


MISS:Agr Lion ki jga kutta jungle
ka badshah hota
to jungle ka kia haal hota . . ?



Student : Wohi jo aaj Pakistan ka hai . :-


How do u find Avogadro''s no?









Menu>contacts>Avogadro
aik larki hai jo kaali hai
fitrat ki bari niraali hai
aankhoon main hai kuch kuch kashish
aur khana -e- dimaagh khaali hai
Bite the neck gently,
chew the breast softly,
Spreads the legs lostly,
And suck the juice excitely,


Thats the way to Eat........... Guess what ?:)
>
>
>
>
>
.
>
Thats the way to eat TANDOORI CHICKEN yaar...:)
Ae mere "ALLAH"

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Jo janey anjaney mein huey hyn
Unhei''n muaff farma !

Uski mushkile''n duur farma !
Aur
Meri dua Qubool farma"AAMEEN"


Shukriya..

Aap log tou dua kro ge nhi
Aise hi DUA krwani paregi Aap logo''n se .. (=