After engagement : Superman

After engagement : Superman
After engagement : Superman
After Marriage :
Gentleman
After 10 years : Watchman
After 20 years : Doberman
  

May, 24 2010     111 chars (1 sms)     7126 views       Funny

more Funny SMS Messages


YAAD AAPKI NA AYE, AISA HUM HONE NA DENGE..

DOST AAP JAISA, HUM KHONE NA DENGE..

SHARFAT SE BHEJHTE REHENA HUMEIN SMS

VARNA HUM AAPKO CHAINE SE SONE NA DENGE ;->
hello all
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aaj kaunsi story par achaar vichar sanchaar aur shishtachaar ho
raha hai........;->
Subah
SMS
Sham
SMS
Din Men
SMS
Raat Men
SMS
Ghar Men
SMS
Office Men
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS
Akhir Kya Hai
Ye SMS ?
?
?

!


S= SUB Ko
M= Mohabat Se
S= Satao.
Dhanya Rs=3 Mirch Rs=5 Palak Rs=15 Aaloo Rs=20 Teenday Rs=30 Tomato Rs=40 Yeh sab tu mehanga hai... par sms tu sasta hai! phir karti kion nahi? kanjoos.
"I f

O u r

C o n s t i t u t i o n

A l l o w s

U s

F r e e

S p e e c h

Than

W h y

A r e

T h e r e

P h o n e

B i l l s ..." :=O ;->
A very shy young man goes into a bar and sees a beautiful woman sitting alone, after 1 hour he gathers enough courage to ask her
"Excuse me can i sit beside u?"

she responds loudly "NO I DONT WANA SPEND THE NIGHT WITH U"

every 1 in the bar starts to look at the man, the man was embarrassed
After a few minutes the woman walks over to his table smiles n apologizes says u see im a psychology student studying how people respond to embarrasing situations,

Man replied(loudly): WHAT 10 THOUSAND DOLLARS 4 ONE NIGHT?:-D
Seven Phases Of Life


1) Studies


2) Games


3) Entertainment


4) Love


5)



6)



7)



Life Ends When Love Starts...!!!
Bas bohot hogaya..
.
Ab Apko Bura lagay to Sorry
Mene neeche Saaf Saaf likh dia hai..
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
"SAAF SAAF"

Who Let You Get On The Horse ...
You Witch''s Child?









Can''t Understand...!








Tenu Ghori Kinnay Charhaya Bhootni K...? ;->
Aik jin aik sheikh ko chimar gaya..
3 din guzerne k bad wo jin khud hi aik aalim k pas gaya aur kaha
"mei teen dinan tun kuch nai khada menu bahar kaddo"
Ya ÅLLAH kisi kø MOBILE nå de*
Ågr de tö us me $M$ kå system nä de*
Ågr sMs kä system de tö BÅLÄÑCE nå de*
Ägr BÅLÄÑCE de tö 10-12 Msg krny kå HÖ$LÅ b de*
Ameen
Boy:Darling Hamare pyar ke bare mein kisi ko mat batana.

Girl: Sana ko to zaroor bataungi, kehti thi kaun paagal hoga jo tujhse pyar karega