After engagement : Superman

After engagement : Superman
After engagement : Superman
After Marriage :
Gentleman
After 10 years : Watchman
After 20 years : Doberman
  

May, 24 2010     111 chars (1 sms)     7137 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hamesha Yad Rakho..

Hum
Is
Dunia
Me
Dosro
Ki
Khidmat
Karne
Aye
Hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wah!
To Phir Dosre Kia Aam Lene Aye Hain?(",)
char dinnan da pyar oye rabba






panjwein din honee lardai
2 Hijade Shaadi Ki Badhai Dene Gaye.
Haye-2 Main To 1100 Lungi.Dusri Boli 2100 Lungi.
Piche Se Santa Bola Abey 2310 Le Le Usme FM Bhi Hai.
Teacher : Btao Jehlum,Rawalpindi Aur PeshAwAr Kahan Hai...!

Student : Mujhe Kya MaloOm Sir...!

Ap Apni Cheezein Khud Sanbhal Kar Rakha Karein...!
Master G Bachy Ka Lunch Kha Gaya.

Master G: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam To Nahi Bataogy?

Bacha masumiyat sy: Master G Main Ammi Sy Kahun Ga

Ke Meri Roti Kutta Kha Gaya...
Sardar wins 20 cr from Rs. 20 lottery ticket.
Dealer gave 11cr after deducting tax.
Angry Sardar:
“Give me 20 cr or else return my 20 Rs back.”
''Can A Kangaroo Jump

Higher Than A Effiel Tower?


Ans:
Yes Bcoz
D Effiel Tower
Cannot jump''
WIFE: Tum Ne Kabhi Socha Hai
K Meri Shaadi Kisi Aur Se Ho Jaati To Kya Hota?''''

HUSBAND: Nahi, Main ne kabhi Kisi Ka Bura Nahi Socha...!
Man 2 hotel manager" jaldi chalo,meri biwi khirki se kood kar jaan dena chahti hai. Manager" so sir what can i do ? Man" khirki nahi khul rahi hai

A Man Was Injected
With A Deadly Poison,
But,
It Did Not Kill Him.
Why ... ??








Think







Think Harder



















Coz


He Was Already
Dead.. ;->
Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar

Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe
Lrka apni Girl Friend se:
Meri Bachi
Meri shonu
Meri Gurya
Mujh Se Shadi Kro Gi?
Bolo Baby

Girl:
Mujhe Perpose Kr raha hai Ya Godh le raha hai...