Wife : Honey .

Wife : Honey .
Wife : Honey ...... What are You Looking for ?
Husband : Nothing.
Wife : Nothing...?? U''ve been reading our marriage certificate 4 an
hour ...?? Husband : I was just looking 4 the expiry date.
  

May, 22 2010     196 chars (2 sms)     2941 views       Funny

more Funny SMS Messages

The fight we had last night was my fault,


my wife asked me what was on the TV and i said dust.
MEZBAN:Lassi aap peete Nahi, chaey ham Pilate nahi, Roti ka time nahi,Botal ka mosam nai,
Ab btayn kia khidmat karen?
.
.
.
.
MEHMAN:Easy load h kerwa do

Karachi K Halat!

"Paint Shirt"
Pheno Tu Pathan Nahe Choraengy,

"Shalwar Qamez"
Pheno Tu MQM Walay Nahe Choraengy.

"Chaddi Banyan"
Pehno Tu Taleban Nahe Chroaegy,

Or "Kch Na Pehno"
To Awam Nahe Choregi.

PAKISTAN ZINDABAD.


Jangle men shair ki bivi k sath kisi ne rape kia..

Shair ne sab jungle walo ko muqadmy k lie bulaya..

Sab se peechy 1 chooha b araha tha
Donkey ne poocha tum kidr ja rhy ho?

Choohay ne moncho pa hath pher kr kaha..

Tera bhai ka nam bhi aya hai... =D ;->

Once there was Fight between teeth & tongue;


teeth: manay zra sa dabana hai or tumhari cheekh nikal aani hai



t0ngue:manay th0ri si bakwas karni hai or tum 32 k 32 bahir ho gay:-D
A Woman Gets On A Bus Wid Her Baby

The Bus Driver Says :
Dats Ugliest Baby I Have Ever Seen

The Woman Goes To The Rear Of
The Bus & Sits Down ,

She Says To A Man Next To Her:
The Driver Just Insulted Me !

The Man Says :
You Go Right Up There And Tell Him Off

Go Ahead I''ll Hold Your Monkey For You ...
How Can You Delay
Milk Turning Sour .... ???

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Keep It In The Cow ... =P ;)
Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo.
Aapki Aur Aapki Poori Family Ki Next Week

Hamare Ghar Daawat Hai...

Ammi To Mana Kar Rahi Thin K

Aatta Chawal Gosht Sab

Mehenge Ho Gaye Hain...

Magar Maine Unse Kaha K

Aane Wala Apna Rizq

Saath Le Kar Aata Hai...

To Apna Khana Saath Le Kar

Aana Waise Hum

Log Biryani Shoq Se Khate Hain...OK...


Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<
Aap ko 1 word send kia hai..

Jise aap aage se Parho ya pichhe se,

aap ko mera hi naam dikhai dega..


.
.
.
.



"ABBA"
Bolaa dukaan-daar,ke kyaa chahiye tumhain

Jo bhii kaho ge merii dukaan per wo paoge

Maine kahaa ke kutte ke khaane kaa cake hai

Bolaa yahiin pe khaaoge yaa leke jaaoge...