" ToDay Iz SunDAY "

" ToDay Iz SunDAY "
" ToDay Iz SunDAY "

Send this SMS to 10 Peoples and INSHALLAH tommorrow Will be Monday !

Monday :)

Believe me it works!! :)
  

May, 22 2010     133 chars (1 sms)     3105 views       Funny

more Funny SMS Messages



Friendship means:
u happy i happy,
u sad i sad,
u cry i cry,
u laugh i laugh,


u fell down in mud




i dance dhinchak dhinchak dhinchak... ;->
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.


Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
Teacher: Wo 3 Lafz Batao Jo

Sab Se Zyada Boley Jatey Hain?

Student: Mujhe Nahi Pata.

Teacher: Shabash, Baith Jao..!
Real Fact Of D Millenium.

"Whnevr U Throw A Stone In The Streets Of Lahore Or Karachi,

It''ll Surely Hit..

A Dog

Or

N ENGINEER." :-)
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.
Nazar Se Aap Ne Muje Jo Current Mara Hy,

Boht Buland Boht Unt Shunt Mara Hy,

Smjho Aise K Jaise Dil K Rkshy Ko,

Truck Ne Puray Ka Pura Front Mara Hy.. :p ;->
Santa child - mere papa bahut darpok hain.

Banta child - how?

Santa child - jab bhi road cross karten hain, meri ungli pakar lete hain
1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".......:-)
Chahty hain wo hum sy waisi chahat ka wada!!!!
..

Jaisy!!!!!!
.
.
.
Lemon max, ghuly km or chaly ziada :-)
Just Remeber,
No matter
how bad u are..
You r not totally useless..
You can alwayz be used as a bad eXample
Aadhi Raat Ko Kisi Ne Baja Di Faraz K Ghar Ki Bell
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah

Faraz Neche Aaya To Watchman Ne Kaha

All Is Well

All Is Well….


Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?