" ToDay Iz SunDAY "

" ToDay Iz SunDAY "
" ToDay Iz SunDAY "

Send this SMS to 10 Peoples and INSHALLAH tommorrow Will be Monday !

Monday :)

Believe me it works!! :)
  

May, 22 2010     133 chars (1 sms)     3101 views       Funny

more Funny SMS Messages

yamraj took man to hell.....
there he saw gandhi jee dancing wid bipasha..
man asked yamraj:gandhi jee ki saza itni mazedaar ku?
yamraj:saza tu bipasha ko mili hai...
100 pathan aik kashti me sawar thay
k achanak kashti ruk gai
.
.
.
or
.
.
.
sab doob gaye, kaisay?
.
.
.
pathan thay na sub,
dhakka laganay utar gaye
:p
American Bacha: Hum Log Itna Ameer Hyn K
Bush B Mere Dad Se Paise Mangta Hy

Pakstani Bacha: Bas, Hum Itne Ameer Hyn
K Jhandiyan Bhi Aatey Se Chipkate Hyn ... ;->
My sweetheart,
My kuchikoo,
My nonumonu,
My golumolu,
My darlng,
My cutipie,
My jaanu,
My lovely,
My hertbeat,
My sweetst

DOLL''S

is missng.
dikhe to batana..
The Best Environment Day Slogan...

''Save Earth,


This Is The Only


Planet With Girls !:-)
Meaning of PAKISTAN

P. Pyaar
A. Aman
K. Khushhaali
I. Insaaf
S. Shaanti
T. Tarakki
A. Aazaad adliya
N. Not available here.
1 Admi ki car se kawwa takra k behosh ho gaya,

Admi kawe ko ghar le gaya or pinjre mein bund
ker dia,


Kawwa jaag k bola hi allah
jail


lagta hai driver mar gaya.->
Once an Ant aNd aN elephAnt weNt fOr A mOvie...!
After sOmetiMe bOth oF th3m sl3pT ?


Guess why ??

Bcoz the mOvi3 fOr wHicH th3y w3nt wAs So-le (Sholay)
1 Pathan hamesha Apne Mobile K Saath 1 Scissor Rakhta Tha

Kisi Ne Poocha

"Khan Saab Ye Konsi Science Hai ?"

Pathan: :"O Yaara Kbhi Kbhi Call Katna B Par Jata Hy Na" ;->
Where Do Ghosts Go For
Their Holidays ... ?
.


.


.


.


.


.

Any Guesses
It Simple

.


.


.


.


.

Ok Let Me Tell U

.

.

.

.

.

.

They Go To
The Dead Sea ... ;->
Afridi ne Boll chaba k de dia Is bat ka saboot!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K
.
.
Colgate banaey,
masoorhe sehet mand or Dant mazboot! ;->
Yeh 1 naya $m$ hai. Market mei B nhi aya abi tk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COMING SOON!


jab market mein nahi aya tu phir ap k pas kaisay aye ga:-)