" ToDay Iz SunDAY "

" ToDay Iz SunDAY "
" ToDay Iz SunDAY "

Send this SMS to 10 Peoples and INSHALLAH tommorrow Will be Monday !

Monday :)

Believe me it works!! :)
  

May, 22 2010     133 chars (1 sms)     3102 views       Funny

more Funny SMS Messages


- K r R r A z Y -


T r u t h
H u r t s

May Be Not As Much As

Jumping On A Bicycle
With Seat Missing ...
But It
H u r t s ... =P ;)
Tum Sari Dunya
se Hut k ho,
Tumhari Guftagu
Tumhara Style



Tumhara Sub Kuch


Sub se HuT ker hy


Isi Liye Tumhen Dekhtey he Dil kehta hy


ChaL HuT . . . ;->

"zardari k liye Mazmoon"

ap 1970 May Peda Huay,
Aap Ne bgairti Ki Ibtedai Taleem
Apne Mohallay Se Shru Ki Or ala taleem
ek naam war Daku se le..
Jab Dakait hone Ka Certificate Hasil Kia
To Aap ne hakoomat k khazanay ko lootne
k plan bananay shuru kr diyay
Or Phir Benazir se shadi Kar
K Aap Ne Profesional
Bgairti ka aghaz kia aur 10% mashoor ho gaye
Na jane kaisay kurse-e- sidarat
pe aa behte aur loot loot k
apna naam takreebn
100% mashoor kr liya.

Jab Dushman Tumhain DhutkaR De Aur DhakkEy De kR Ghar se Nikal De t0u Tum Haar Na man0 Balkey

Balkey

UsKi

BACHI Phansa kR Badla Lo...!


- Waliam MaliK ;-
Ek Pathan Se Poocha Gaya,
Tumara Favrate Actress Kon Hai.
To Pathan Ne Kaha.
Katreena
Kareena
Pretty
Prianka
Amisha
Aur











Shahid Kapoor.
DON K Fone ka Intazar tu 11 Colleges ki Larkiyanm Kar Rahi hain.



Mager DON ka Fone Ana Mushkil he nahi NamumkinHa.



Kiyn k DON K Pass tu

.
.
.
.
.
Balance hi nahi hey :D
Teacher: Wo 3 Lafz Batao Jo

Sab Se Zyada Boley Jatey Hain?

Student: Mujhe Nahi Pata.

Teacher: Shabash, Baith Jao..!
''Is Mulk ko Mulk Banaye Ga Pathan

Her Zulm k Khilaf Awaz Uthae Ga Pathan

Hai Waada Agar Saath Den Sub to

Chand pe Bhi NASWAR ki Dukaan Lagaye Ga Pathan. :-)''


Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...


Ghalat Kehte Hain.




Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota. :-)
Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
Meri Aankhain Us Ko Dhondti Hain "Faraz"



Jis Ne Masjid Se Meri Jooti Uthai Thi..
Heart Of Boys are Like a Temple !!

Holy
Truthful
Pure




That''s Why



When Boys Say.
''I Love You''.

.

.

.


Girls Remove Their Sandals.