pathan pilot jahaz land karne

pathan pilot jahaz land karne
1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.
  

May, 12 2010     321 chars (3 sms)     2935 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dark were those days, without your sight. When I was in darkness, you gave me light. You gave me strength 2 make life bright. Thank you so much......>>> PHILIPS TUBELIGHT!!
Khobsurat phoolon ki tasveer saja rakhi thi Beech mien eik ladki ki tasveer laga rakhi thi Mujhe pata tha woh ladki nikle gi bewafa Isss liyeh mien ne eik aur ladki phasaa rakhi thi.
Pathan:
Yaar Mere Pass Paise Nhi Hyn
Mjhe Ghar Lena Hy Kia Karo''n ?

Dost: Tou Bnk Se Loan Le Lo!

Pathan:
Loan Tou Le Lo Mgr
Hum Ko Srf Cotto Pehan''ne
Ki Aadat Hy ... ;->
Yaar aik warid kay
card ka number
send karo plz
(1000 wala)
jaldi...

main tumhain
1000 kay note
ka number
send kar
raha hoon.

DBK874326
''Pagal Haathi ne chuonti ko tang kiya to chuonti seedhi Hathni ke pass gaee aur kaha Dekho behen apne shoher ko samjha lo warna MARD hamaray ghar main b hain...@''
Ek Kanjoos Aadmi Subha Utha Tou Usne Dekha k Us Ki B.v Mar Gayi Hai
Wo Bhagta Hua Kitchen Me Gaya Jahan Uski Beti Naashta Bana Rahi Thi
Aadmi Ne Usay Gale Laga Ker Rote Huey Kaha
''''Beti Aaj Ek Aadmi Ka Naashta Kam Banana'''' . . . ;->
Kabhi yaad aye to fone ker lena,
Paisy kam hon to SMS ker lena,
Agar Yah bi na ker saky to mobile dahi main daal ker
VIBRATION on kerna,
or lassi bana ke pi lena
Most Touching Lines
Said By A True Lover
To His Love While
Break Up ...


























"Chal Bey Chal Mere
Gift Wapis Ker ... " =P ;)
You Can Control Ur Breath But Not Death,
U Can Control Ur Life But Not Ur Wife,
U Can Control Ur Emotion But Not Ur


"`Loose Motion`"
10 ADVANTAGES OF NOT HAVING A “LOVER”…
1.SAVE TIME.
2. CAN SLEEP WELL.
3. DON’T HAV 2 BOTHER ABT MISSED CALLS…
4. DON’T HAV TO WORRY ABT HOW U LOOK…
5. CAN EAT IN ANY RESTAURANT…
6. NO BORING SMS IN THE MIDDLE OF NIGHT…
7. CAN TALK WITH ALL BOYS…
8. U WON’T HEAR “AAW… U R DULL TODAY”.
9. CAN GO ANYWHERE WITH ANY ONE…
10. DON’T HAV 2 LISTEN SAME OLD CRAP JOKES…?
BONUS: - U WILL LIVE A LONG LIFE…….
SO BE AWARE OF LOVER


Larka Larki Molvi k pas ge or bole:
"Jaldi se hamara nikah parho"

Molvi ne nikah parha dia,

Larka bola: "Ap ki fees?

Molvi bola: Apni bivi ki khubsurti k mutabiq pese do"

Larke ne 100 rupe diye

Achanak hawa chali or Larki k moonh se niqab uth gya

Molvi ne dekha to bola:

Baqaya to leta ja bhai. :-)
an arab was being interviewed at a US checkpoint.
you name pls. " abdul aziz "
sex? " six times a week!! "
no, no, I mean male or female! "
doesn''t matters, sometimes even camel!!! "