I have lots of jokes in my inbox,

I have lots of jokes in my inbox,
I have lots of jokes in my inbox,

But i cant send u all of them,

It wil take lot of time...

So i m sending u just 1 joke...

"u r very beautiful"
  

May, 22 2010     157 chars (1 sms)     3576 views       Funny

more Funny SMS Messages

(Bechara Mard)
Mard agar aurat par hath uthai to zalim, agar aurat se pit jaye to buzdil, aurat ke agay chalay to Firoun peeche chale to zan mured, aurat ko kisi ke sath dekh ke laray to jealous, agar kuch na kahe to beghairat, agar ghar se bahar rahe to awara, ghar mein rahe to nakara, bachon ko dantay to jabir, na dantay to laperwah, aurat ko kam se rokay to daqianos, na rokay to aurat ki kamai khanay wala.
Haaye Mard bechara jaye tu jaye kahan.
Aisa hai dostana hamara,
mein kisti tu kinara ,
mai dhanush tu teer ,
mai matar tu paneer ,
mein barish tu badal ,
mai rajma tu chawal,
mein hot tu cool ,
mai April tu fool
BREAKING NEWS BY GEO : "



wazarat e bijli nay load shedding Khatam krnay ka elaan...."





Sorry, abhi itna he Suna tha k light chali gaie.
Agar koi aj
k din ap se
kahe k
AP KHUBSURAT HO,
SMART HO
GENIUS HO
tu
rakh
k
stupid k moo per thapper do
Q k wo

AuGusT k maheney
mein

APRIL FOOL Mana raha hai.............
Difference Between LOVE n EXAM

In LOVE You Have Thoughts But You CAnt Express Your Thoughts

n

In Exam You Don''t Have Thoughts Still You Have To Express Your Thought . . . ;->
Height Of Bravery . . .











Going Late In Class, In Tore Jeans & Sleevless
Entring Te Class Widout Permission
N Sayin To Madam
''''Hey Sweety Carry On , Don’t Stop'''' ;->


Golden Words:

Tumhari Kamyabi Main Sab Se
Barri Rukawaat

Tumhari Biwi Hai ...!!


< Asif Ali Zardari >
Bari Mushkil Se

Hum Aap K Liye

Aasmaan Se Taare Torne Gaye

But

Wahan Ja Ker Yaad Aaya

k

Shopping Bag

to

Ghar Bhool Gaye
Mareez Dr. Se: Heart transplant k baad mjhe dance aur paisa acha lagne laga he.

Kia me jawan ho gya hun?



Dr: Nahi, Tumhe jo dil lagaya he wo Khusray ka ha.
Why I Hate C.I.D :(

An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ...
Scratch & Win ..

||||||||





|||||||n





||||||an







||||han







|||than














Pathan ...




Ye Kia Jeet Lia ... ;->


Husband wife mein larai hoi,
Husband ghar se chala gaya,

Husb:Rat ko phone pay,”Khanay mein kia hai”
Wife:Zeher.
Husb:Mai dair se aonga, tum kha kar so jana:D