I have lots of jokes in my inbox,

I have lots of jokes in my inbox,
I have lots of jokes in my inbox,

But i cant send u all of them,

It wil take lot of time...

So i m sending u just 1 joke...

"u r very beautiful"
  

May, 22 2010     157 chars (1 sms)     3554 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil Cheer k B Dekho Ge To Dard Dhoond Na Pao GA





DOST





Q K



.



.



.



Dard Mere Dil Mai Nahi

"Sar" Mai Hy

(,")>/)( <"\_ UuFF penadol hai tmhary pas...
Beta:
Papa aap ko Cancer howa hai phir aap sab ko AIDS kiyun bataatay ho?



Baap:
Taakay mere merne ke baad koi teri maa ko hath na laga sake.
jis larki pe nzar rakhta hon uski ho jati hai shadi

jis larki pe nzar rakhta hoon us ki ho jati hai shadi


NIGHAH-E-MARD-E-MOMIN SE BADAL JATI HAIN TAQDEERAIN!
Once Hrithik is trying to convince Preity Zinta about his love. She is so adamant that she doesn''t care... Finally, Hrithik gets a fan and starts and confesses his love... Preity Zinta is convinced and happy!

Batao kyun???

-



Kyunke preity kehti hai... "Is baat ko agar tum zara ghuma phira ke kehte, to achha hota!"
BREAKING NEWS

KARACHI :
Liyari Me Pichly 10-12 Dino''n
Se Bharpur Jashan Ka Sama
Hy, Logo''n K Khna Hy k
Apna Makrani Bhai
U.S.A Ka Sadar Bana Hy.

VAJA OBAMA BALOCH... ;->
New Remix Song Of
"ALI AZMAT"
.


.


.


.


.


.


.


Junon Or Ishq Se Barhti Hai Abadi. . . . . . . .;-.
"DIL MANGAY MORE"
Sardar ko Uska Sasur peet raha tha.

WHY?

His Wife Deliverd a Baby.

Doctor sent Him SMS,

"Mubark Ho.Aap Baap Ban Gaye".

Sardar forwarded it 2 all.
YEh Tumhara Problem Kiya Hai?



Tumhein Koi or Kam Nahi Hai Kia??



Har Waqt Pregant hi rehtay Ho ...



Jab bhi Msg Karoon tumhari Delivery report aa jati hai .
A Lover gives Love...

A Father gives Protection.. .

A Mother gives Life...

but A Real Friend gives

'' nice girls Cell No.''

That is frndship...

Now its a gud chance 2

prove your frnship.. ;)
Wife: What is 10 years with me?
Husband: A second.
Wife: What is $1000 for me?
Husband: A Coin.
Wife: Ok give me a Coin.
Husband: Wait a second ;->
Ek Sheikh Doctor K Pass Gya Or Bo|A K Ghar Ja Kr Mareez Check Krnay Kitnay Pesay.
Doctor:300 Rs.
Sheikh:Chlain Doctor Shb.
Ghar Puhanchay To Docor Ne Pocha K Mareez Kahan Hai?
Sheikh: Mareez Koi Nahi Hai,
Taxi Wala 500 Mang Raha Tha,
1 admi mrty waqt dost se:
yar! tmhary ghr 10 lakh ka daka me ne dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b me ne hi krai thi

Dost:
koi bat ni
tmhy Zehr b me ne dia hy;)