I have lots of jokes in my inbox,

I have lots of jokes in my inbox,
I have lots of jokes in my inbox,

But i cant send u all of them,

It wil take lot of time...

So i m sending u just 1 joke...

"u r very beautiful"
  

May, 22 2010     157 chars (1 sms)     3564 views       Funny

more Funny SMS Messages

2 Jahil Admi
1st:Aaj Mairi Salgira Hai Dil Chahta Hai Naha Loon.

2nd: Pichly Saal B To Tum Nahae They.

1st: Han,Bus Ussi Din Sy Saaf Rahny Ki Adat Parh Gai Hai.;)
Tmhara farz hai dalna
Tmhra Haq hai dalna



Acha lge to dalo
Bhrosa hoto dalo


Jaha mrzi dalo
Jsko mrzi dalo


Orat ko dalo
Ya Mrd ko dalo










"VOTE"

Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
Ye Jo Chappal Main Pehan Kar Aya Hon

Mat Samjho K Isay Chura Kar Laya Hon

Ye Sub Khuda Ki Deen Hai Mere Bhai
.
.
.
ussi k ghar se utha kar laya hon... ;->
Shah Jahan Ne Taj Mehal k
Her Khirki,
Her Deewar,
Her Meenar,
Her Cheez ko Dekha,

Aur Kaha



Maa Qasam,





Sab Filmi Hai. :-)
The Best Shair Written On A Rickshaw !


"Hino Ka Baap,
Nissan Ka Nana..


Yeh Rickshaw Chala Raha Hai Pathan Deewana..." :-D
We Say We Luv Flowers,Yet We Pluck Dem.

We Say We Luv Trees,Yet We Cut Dem.

& We Still Wonder Y Sum R Afraid

Wen Dey R Told Dey R Luved
Sardar: Agar operation se mujhe kuch ho jaye to ussi doctor se shadi kar Lena.
Biwi: Aisay kyun keh rahay ho?

Sardar: Tou kya doctor ko muaf kar doon.
Ustad:
Qayamat K Din Zamin Phat Jaye Gi

Asman Tukre Tukre Hojaye Ga Gharz
Hr Cheez Fana Hojaye Gi...

Shagird (Pathan):To Kya Us Din School Ki Chutti Hogi.? ;->
Yun tu baray khush ho rahay thay tum


faraz


magar zamanay ki hansi tu tab nikli jab trophy nakuli nikili

oohhhh.. :))
4 things bOys dO in exam hal:

1.counting nO Of gals 2.flirting w/ lady invigilator
3.reading d brand name Of pen
4.thinking''s 2stdy 4next exam-:-D
French : Our Ancesters Were From
ROMANIA Thats Why We Are So

ROMANTIC

Pakistani : Our Ancesters Were From
TURKEY Thats Why We Are So

THERKEY.
:-)