I have lots of jokes in my inbox,

I have lots of jokes in my inbox,
I have lots of jokes in my inbox,

But i cant send u all of them,

It wil take lot of time...

So i m sending u just 1 joke...

"u r very beautiful"
  

May, 22 2010     157 chars (1 sms)     3565 views       Funny

more Funny SMS Messages

Find ur Japanese Name:
Take each letter of ur name & substitute it with Japanese sound..

A=ka
B=tu
C=mi
D=te
E=ku
F=lu
G=ji
H=ri
I=ki
J=zu
K=me
L=ta
M=rin
N=to
O=mo
P=no
Q=ke
R=shi
S=ari
T=chi
U=do
V=ru
W=mei
X=na
Y=fu
Z=zi

4wd It to Ur Friends 4 fun..:-)
You know why women starts with ‘W’…
because all questions start with “W”.. !
Who ?
Why ?
What ?
When ?
Which ?
Whom ?
Where ?
&
Finally Wife..!!!


A Teacher lecturing on population –
In India after Every 10 sec a
woman gives birth to a kid.

A Sardar stands up-
we must find & stop her!.
Aisa hai dostana hamara,
mein kisti tu kinara ,
mai dhanush tu teer ,
mai matar tu paneer ,
mein barish tu badal ,
mai rajma tu chawal,
mein hot tu cool ,
mai April tu fool
QUAID e AZAM k 14 points main se koi 3 apnay alfaaz main bayaan karain...???

1- aayenda aeen wafaaqi larkiyon ka hoga jismain larkiyon ka larkon ki taraf dekhna aam hoga...

2- tamam larkay aur larkiyon ko coaching k bahar kharray honay k pooray haqooq diye jaayengay..

3- tamam logon ko mere mazaar pe date maarnay ki khulli azaadi di jaayegi...
Pthan rail ki patri pe leta tha.

Dost ne kaha kya kr rahy ho?

Rail guzri to mr jao ge.

Pthan: Abi upar se jahaz guzra, kuch ni hua,
Rail kya cheez hy..?
Amir''s girlfriend is mudered by someone and Amir lost his memory and tries to find the killer for a revenge.

But

Suspence is [Amir himself is the killer]

NOw..

EnJoy

GHAJINI :P
(KAISA FILM KA MAZA KHARAB KYA) :D

"Tip Of Da Day"

3muuli Waly Parathy
2gobi Waly Parathy
1plate Mash Ki Dal
OR
1boul Ubly Channy Ek Sath Khain

Or




Chalta Phirta CNG STATION BAN JAIN
Apko ek Cheez sikhatay hain!

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
Sabar kaise karte hain :) :)
Pathan; o yaara ye bkra kitne ka hai ?

admi : 28000 ka







pthan heran ho kr









camery wala ha.. :p ;->
Wife-1baat bolti hu,Par maarna nahi.Hus-Batao. Wife-Me Pregnant hu! Hus-Its
GoodNews.Wife- Shadi k pahle dad ko bataya to bohot maar padi thi
Mubarak Ho Yaar Tujhe. . .

Mazay Kar Mazay. . .

Khush Hai Han. . .

Hoga He Yaar. . .

Eik Din Aur Jo Mil Gaya Tujhe Azadi Ka. . . ;->