Shaadi ke pehle -

Shaadi ke pehle -
Shaadi ke pehle - Maine Pyar Kiya

Shaadi ke baad - Ye Maine Kya Kiya?
  

May, 26 2010     73 chars (1 sms)     3123 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shadi Me Munna Papa Se:
Papa Khana Kab Khaen Ge ?
Papa;Dear Dolha Dulhan Aayen Ge Unko Ye Peson Ka Lifafa Den Ge Phr
Khana Khaen Ge

Munnah: Bhaga Gaya Stage Ki Janib Doolhe Se Kehne Laga Ye Lo 1TT Rupe 2plate Biryani Or Salaad K Pese Kaat Lo... ;->
Similarity between Gandhiji & Mallika Sherawat?

Dono ne kaprey utaar diye, ek ne desh ke liye, doosrey ne Deshwasion ke liye!
Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do



Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do





Tum Ne Meri Aankh
Main Aansu Dekhy






Ab
Jhank Kr Naak K
Choohey b Dkho ... ;->
Sardi ka ek Faida hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
socho khy.?
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kya sosh rahe ho..??
.
.
.
.
.
.
Bus ek hi Faida hai..!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So simple


Garmi nhi lagti.
Ik Admi 24 Ghante Pani Me

Sanass Rokay Raha


Ajj 5 Baje Us Ki Namaz-E-Janaza

Cantt Qabaristan Me Ada Hogi
Anarkali in akbar''s
darbar:

Paad dia to darna kia jb pad dia to darna kai,

pad dia koi tatti nai ki
chup chup k badboo
soonghna kia,

jab paad dia.->
American: Oh God! give me room full of Gold.

Russian: oh God! give me room full of Diamonds.

Pakistani: Oh God! give me keys of both d rooms... ;->
Guzri Hui Zindagi Ko kabhi
yad Na Karna,

Taqeer Me Jo Likha Hai uski
Faryad Na karna ,


Jo Hona Hai Wo Ho Kar Hi
Rehega,


Aap Fikar Me Apni Hansi
Barbad Na Karna.;->
_=_ Deadly Attitude _=_

A n y b o d y
C a n
Q u i t
S m o k i n g

B u t

I t
T a k e s
A
R e a l
M a n
T o
F i g h t
L u n g
C a n c e r ...
A Woman Gets On A Bus With Her Baby.

The Bus Driver Says: Thats The Ugliest Baby

That Ive Ever Seen. Ugh

The Woman Goes To The Rear Of The Bus And Sits Down,

Fuming

She Says To A Man Next To Her

The Driver Just Insulted Me!

The Man Says: You Go Right Up There And Tell Him Off
Go Ahead, Ill Hold Your Monkey For You.
Can You Tell Me How 1+1=11





















Because It Was

Said By Govinda

In Film Ek Aur Ek Gyara
Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->