Shaadi ke pehle -

Shaadi ke pehle -
Shaadi ke pehle - Maine Pyar Kiya

Shaadi ke baad - Ye Maine Kya Kiya?
  

May, 26 2010     73 chars (1 sms)     3130 views       Funny

more Funny SMS Messages

What is Short but gets longer wen u hold it?
It passes b/w Breasts, n enters in2 a hole?
What is it?
A car seat belt. But I LIKE the WAY u THINK!!
1 ShEiKh K GhAr PaThAn GaYa

ShEiKh: PaThAn sE BhAi

TaKlEf Na KaRe BaTyE

ChAi ChAlI Gi Ya ThAnDa ?

PaThAn: Is MaI TaKlEf Ki

KiA BaT HaI, ChAi BuNnE

TaK ThAnDa Hi SaHe . . . . :-P;->
Boy: Har Roz Subha 25 Larkiya''n Mera Intizaar Krti Hyn ! ! !

Girl; Aap Tou Bari Cheez Hyn Koi

Boy : Bas Yaar Girls College Ki Van Ka Driver Hoon . . . ;->
Father: Why did you fail your mathematics test?
Son: On Monday, teacher said 3+5=8
Father: So?
Son: On Tuesday, she said 4+4=8 And on Wednesday, she said 6+2=8.
If she can''t make up her mind, how do I know the right answer? ;->
Pakistan me burai kon phela rha hy?

.
.
.
.
.
.

1- INDIA
2- AMERICA
3- ISRAEL
4- AFGANISTAN
5- BARTANIA

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ans:
"GEO".. ;->
Judge: why r u arrested?

Sardar: for shopping early?

Judge: well, thats not a crime, anyway how early u shopping?

Sardar: before opening the
shop..... =P ;->


Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
Sharabi eyes donate karne gaya . counter clark asked : kuch kehna chathay ho ??

Sharabi: Jisay lagao osay bata dana ye 2 peg k baad khulti hain!!
JUB Bhi Aap ki yaad Aaye gi

Aap k mobile Par hamare sms ki Baraat Aaye Gi

Sms To hum Aap Ko kar Dein Gey

Lekin Us k Paisey Deney Kya Aap Ki Saas Aaye Gi?
Pathan apne dost ko mobile de kar: Oh yara hamara Girlfriend ko sms to kardo ?

Dost: Tum khud Q nahi likhte ?

Pathan: Oh yara hamara Writing kharaab hai na isliye.
Wife: Btao Tmhe Main Kitni Achchi Lagti Hoon
Husband : Bahut Zyada
Wife : Phir Bhi Kitni
Husbnd : Itni Ki Dil Chahta Hai Tumhari Jaisi 1 Aur Le Aaun.
Husban: Darling! tum mujhe aik jagah se boht achi lagti ho.

Wife(khush ho k): Kahan se?

Husband: dooooooooooooor se...