Santa child

Santa child
Santa child - mere papa bahut darpok hain.

Banta child - how?

Santa child - jab bhi road cross karten hain, meri ungli pakar lete hain
  

May, 21 2010     140 chars (1 sms)     2841 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lamha Lamha Waqt Guzarta Jai Ga..
Roh Ka Jism Se Rishta Toot Jai Ga..

Abhi Waqt Hai 2,4 sms Kar Do..!
Kal Ka Kia Pata Kis Ka Mobile Cheen Jai Ga.../
Everyday same wishes
R u bored of it? Let it b different Dis timeLet da devils sing around u, mummies dance around u, vampires sit behind uve a HORRIBLE NIGHT


Do u want 2 see this world after ur death?

.

.

.

.


.


.
Plz Donate ur eyes


My Life Funda

How 2 forget
love failure.
SMOKING ? no !
DRINKING ? no !
DRUGS ? no !


Then what..?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
JUST LOVE ANOTHER ONE!


1 sardar airhostess se,
“Aapki shakal meri biwi si bohut milti hai!”

Hostess ne zordar thappar us k mun pe mara..
sardar forun bola:”Adat bhi bohut milti hai”
''Ye Sang-E-Marmar Sa Tarasha Gora Badan

Boond Boond Pighlta Shabab

Honto Se Laga K Dekhon Kashish Kaisi Hy

Kämbäkht Ye VANILA IcE Cream Cheez Hi Äisi Hy''
Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->
Teacher:
Marne Se Pehle “Tarzan” K Aahri Alfaaz Kia Thay . . .? ? ?

Student:
Trazan Said: " Ye Kis Kuttay K Bachay Ne Darakht Pe Greace Lagai Thi " ;->


Nargis taxi driver se: Daata darbaar chalo gay?

Driver: jee haan

Nargis: kya lo gay?

Driver: paisay
Jise hum dekh kar jeetay
Thay,

wah wah wah


Jise hum dekh kar jeetay
Thay,



Nasir





Woh log aakhon se oojal ho gaye hein,



khan bahi...->



Naisir
op 8 Reasons
Why Someone Wants
To Be A Doctor ...

1- I Hate 2 Sleep
2- I Lyk 2 Stay In Study 4ever
3- Nobody Can Read My Hand Writing
4- My Father Has Extra Money
5- I''ve Njoyed My Life Enuf
6- I Can''t Live Widout Tension
7- I Wana Pay 4 My Sin In Dis Wrld
8- I Dun Wana Marry B4 35 yrs ... ;->
Why Is A River Rich?



























































































Bco Z It Has Two Banks!!