''Lovers with Mobile in Pakistan Cities:ISLAMABAD: Hello JanChalo Aaj CHINEESE Restaurant mai Dinner Meri Taraf se.RAWALPINDI: Hello JanKahan ho Tum?Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon.LAHORE: Hello JanAaj to film ka mood ban Raha hai.Aur wo bhi Tumhry saath.KARACHI: Hello JanWhat a Fantastic Mosam,Chalo Beach py Jaty hai.PESHAWAR: Hello JanKahan ho Tum? Abhi abhi BOMB BLAST huwa hai.Mari To Nahi?''
A MQM boy & MMA girl fall in love,MQM Boy say "Marjaunga Tere Khatir=Jiye Mahajir Jiye Mahajir".. :->MMA Girl say''s Mujay Bhi Tumse Pyar Hay, Bus Aik Mushkil Dushwar Hay. Jo America Ka Yaar Hay Wo Ummat Ka Gaddaar Hay.. :->
''Badli hai duniya, kuchch kuchch main bhi badal gaya hoon,
Pahle bekaar tha ab S/W Programmer ban gaya hoon,
VC aaye to VB mein daal do, VB aaye to VC mein daal do,
Seedhe seedhe sabko museebat mein daal do,''
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?
Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.