Dear Shameless customer!!!

Dear Shameless customer!!!
Dear Shameless customer!!!

V r withdrawing ur sms facility.

Records show that u have no out going sms since many months.

To retain service plz msg at 03343004071
  

May, 21 2010     170 chars (2 sms)     4477 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Pathan Se Poocha Gaya,
Tumara Favrate Actress Kon Hai.
To Pathan Ne Kaha.
Katreena
Kareena
Pretty
Prianka
Amisha
Aur











Shahid Kapoor.
Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
My nights are going sleepless,
my days are going useless.
So I asked GOD,
“is this love?”
GOD replied,
“no dear, result is near”

2000 Mai Bachay Parhtay Thy.

A for Apple
B for Banana
C for Cat
D for Dog


2009 Mai Parhty Hain:

A for Aata
B for Bijli
C for Cheeni
D for Dhamakey :-)
Dekha Mere Sms Ka Kamal ?



Ghanti Baji




Bandar ne Mobile Uthaya




Ab Woh Sms Pahr raha hai




HMmm





Ab Muskura kar soch raha hai Kiss ko Send karu?
EnGLiSh ShyEri

The Janaza Of Mehboob Nikla From

The Gali Of Mehboba With Lots Of Zor

Shor The Mehbuba Jhannki From The Door

And Boli "MAR GYA HARAMKHOR" ;->
Shrminda Tb Nhi Hoty
Jb Zuban Se Buri Bat Nkal Jaye
Or Shrmnda Hm Tb B Nhi Hote
Jb Dil Se Kisiki Yad Nkal Jaye
Arey
Shrmndagi To Us Wqt Hoti Hy
Jb Shadi Me Khamoshi Ho
Or
ZOR SE PAAD Nkal Jaye :P ;->
Is se bari Dehshat Gardi or kya ho sakti he Faraz
Washroom ke lote me koi tehzab dal gaya
''Ai Khuda aaj barsaat ho jaye,kam se kam ek katori paani bhar jaye,jo SMS nehi
karte ho,uska mobile us me dub jaaye.
Na rahega phone,na bajegi tone!!''
Din Main Sota Hy
Raat Ko Jaagta Hy
Din Mein Laita Rehta
Hy
Raat Ko Khara Reha
Hy



















"Choukidaar"

Tu Kuch Aur Samjha Na
Be-Ghairat Aadmi ;->
Sardar radio thek krwany gya
.
dukandar: Radio thik hy mosam ki khrabi ki wja se ni chal rha
,

,
Sardar: A le 100 Rupya Mosam Nava Pa dy.
Q: Wo kon sa department hy Jis
ma Orat kam nhi kr skti,



Batao


Chalo Mein btata hun.

Ans.
FIRE BRIGADE,

Q K Orat ka kam aag bujhana nhi,

Aag lagana hy