Dear Shameless customer!!!

Dear Shameless customer!!!
Dear Shameless customer!!!

V r withdrawing ur sms facility.

Records show that u have no out going sms since many months.

To retain service plz msg at 03343004071
  

May, 21 2010     170 chars (2 sms)     4470 views       Funny

more Funny SMS Messages

How did Bill and Hillary
Clinton first meet?
They were both dating the
same girl in high school.
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
Jub "HUM" paida huey to sheitan ne kaha:

Oh No
ik aur "ANGLE"

lakin jub "AAP" paida huey to sheitan Bola:






Acha sady nal "COMPETITION"
This poem was nominated 4 best poem of 2005,
written by an African child:

When i born, i black.
When i grow up, i black. When i go in sun, i black.
When i get cold i black. When i scared, i black. When i sick, i black & when i die, i still black.
And u White fellas:
When u born, u pink. When u grow up, u white. When u go in sun, u red. When u cold, u blue. When u scared, u yellow. When u sick, u green. When u die, u grey,
But u call me colored . . . ;->
Mein ne tumhe pyar kiya, tere baap ne mujhe peeta
Mein ne tumhe pyar kiya, tere baap ne mujhe peeta,
Sine theta by Cosine theta equal to Tan theta…
Muqadar mein "raat" ki neend nahi to kya howa "JAn|x"

Hum b muqadar ko choona laga kr din ko so jate hain...! ;->
Importance of thumb...
Child use it 4 chewing,

Illiterate people use it 4 sign,

Winners 4 victory,

AND

My FANS use it 4 reading my msgs....
oh... u too?


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
Girl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p
''akhoon akhoon !!!!


aRz kiya he !!!!!






A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!





W@H W@H W@H W@H W@H !




A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!








zARa SiDe PE HO jAo saans lene vali nali main phanse ho''
''.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ye hai wayla Msg
enjoy it :) ''
Sardar K Restaurant Per Customer Ne Kaha:

O Sardar Ji Soup Me Makkhi Hai,

Sardar Ji: Oye! Dil Bara Ker Yaar,

Makkhi Tera Kitna Soup Pi Jaye Gi... :-) :-)