Dear Shameless customer!!!

Dear Shameless customer!!!
Dear Shameless customer!!!

V r withdrawing ur sms facility.

Records show that u have no out going sms since many months.

To retain service plz msg at 03343004071
  

May, 21 2010     170 chars (2 sms)     4467 views       Funny

more Funny SMS Messages

Muna Bhai: Ye Gandhi Bapu Har Note
Me Haste Kyu Rehte Hai?

Circuit: Simple Hai Bhai...

Royenge To Note Geela Ho Jayega Na?
:-@
******/\****/\****/\********
******\/****\/****\/********
******||****||****||********
******||****||****||********
***(----------------------)****
***(--------Happy-------)****
***(------Birth-day------)****
***(_______________)****
1 TT Pistol Ki Qeemat Tum Kia Jano Musharaf Babu . . .

Har Larke Ka Khwab Hota Hy 1 TT Pistol

Har Mard Ki Shaan Hoti Hy 1 TT Pistol

Aur

Mobile Cheen''ne K Kaam Aati Hy 1 TT Pistol ;->
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.


Professor:Chemical symbol of Barium?
Sardar: BA

Professor:For sodium?
Sardar: NA

Professor:What will we get if 1 atom of BA
& 2 atoms of NA combined?
Sardar: BANANA
Amazing Newz

Recent Survey Shows Dat

D Fastest Animal On D
Earth Wid A Top Speed
Of 120 Ft/sec Is A
"COW"





















Dat Has Been
Dropped Out Of A
Helicopter ;->
Smndr me pani
Pani me fish
wah!
Wah!
Wah!
Ja tujhe bye-bye
TERI GRL FRD KO KISS!ab b kaho
WAH
WAH
WAH!!!
Women recall every outfit they have worn for the past two decades.

Men cannot remember what they were wearing yesterday without looking
on the floor next to the bed.


"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->



Last Night Katrina Said 2 Me
iTs Too Late, Jano aJ rat Main
Tumharay Ghar Rukon Gi..!

I RepLied: jAn Tum Agr Ruk Gai
To Phr Main Nai Rukon Ga... =P ;->
hum wo aashiq hein jo dooriyon mein ziada khush hein,

kyun?

coz love ho gha to shadi ho ghee, shadi ho ghee to oonch neech b hoti hai aur oonch neech honey sey pyar blast ho jata hai,

issi liye to,

Oh my friend keep way,
We can remain frnds in this way
Ik Admi 24 Ghante Pani Me

Sanass Rokay Raha


Ajj 5 Baje Us Ki Namaz-E-Janaza

Cantt Qabaristan Me Ada Hogi