Maa Ne Kaha HAVELI Chhor Do,

Maa Ne Kaha HAVELI Chhor Do,
Maa Ne Kaha HAVELI Chhor Do,

Paaro Ne Kaha DAARU Chhor Do,

Ek Din Aaega!

Jab Girlfriend Kahe Gi:

"BHAIYA, In Bachon Ko Zara School Chhor Do". . . ;->
  

May, 13 2010     165 chars (2 sms)     2971 views       Funny

more Funny SMS Messages

What do you do when a Sardar throws a hand Grenade at you?
Pull the pin and throw it back :)
Re-Remix of "Maujaan
He Maujaan"


Judge Sarey Judge
Sarey Nikal Gaye,


Hun Bumb Sarey Mulk
Wich Bikhar Gahe,


Bugti Nu Marrya,
Bhutoo Nu Marrya,


Kam Dikha K Musharaf
Nikal Gaya,


Hun Faujaan E fauJaaN,


Sham Savery Hun
Faujaan E Faujaan,


Kul Mila K Hun Faujaan E
Faujaan.;->
Once A Pathan Was Asked

"Khan G Aapka Favourate Song Kon Sa Hai?"

Khan Sahb Replied:

"Larki Kyon,

Na Jane Kyon Larkon Si Nahi Hoti" ;-)
JAisa K aap Sub MUSLIMS ko pata hay K MAHE RAMZAN start ho gaya hai,

Tu Ais LIye Ap Apney Mobile Mein save tamam Dirty Jokes,Pic msgz orr Girls k Numbers
.
.
.
.
.
DELETE
.
.
.
.
KArnay say pehlay Mujhe Farward Kar day
.
.
.
.
.
.
Thanks A Lot

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)

Teacher Punishing The
Student Coz He
Forgot His Home
Work
Teacher Asked : Who Is
Ur Father ??

Student Put Out Mirror
From His Pocket &
Give It To Teacher

Teacher- Oh I Forgot .. ;->
Why Don''t ELEPHANTS Ride Bikes..?

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/



They Don''t Have a Thumb To Ring The Bell..
Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
Tum Sari Dunya
se Hut k ho,
Tumhari Guftagu
Tumhara Style



Tumhara Sub Kuch


Sub se HuT ker hy


Isi Liye Tumhen Dekhtey he Dil kehta hy


ChaL HuT . . . ;->


A boy goes to see a dance.

His mom angrily asks him:
Did u see anything there that
u were not supposed to see?

Boy: yes, I saw dad!

PAHELI Of THE DAY.

Insan khait mein POTTY karte waqt pehlay susu kdun karta hai.?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ta kay PADD martay waqt mitti na urray.
Why has the government. fixed voting age- 18 yrs & marriage age- 21 yrs?



Govt.. ko ye pata hai ki desh sambhalna aasaan hai, lekin biwi nahi...!!!