Maa Ne Kaha HAVELI Chhor Do,

Maa Ne Kaha HAVELI Chhor Do,
Maa Ne Kaha HAVELI Chhor Do,

Paaro Ne Kaha DAARU Chhor Do,

Ek Din Aaega!

Jab Girlfriend Kahe Gi:

"BHAIYA, In Bachon Ko Zara School Chhor Do". . . ;->
  

May, 13 2010     165 chars (2 sms)     2979 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Love Story

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment in Dettol street,
Lux's dad Capri & mama Palmolive fixed his marriage with Opal But Rexona's dad Lifebuoy & mama Camay decided Lux & Rexona's marriage in Dove registrar office.
Rexona's uncle Rin & aunty Pears signed as witness.
1 year later Rexona gave birth 2 twins
they named them Johnson & Johnson
Moral
Maine app koo saray soaps k naam yaad karwa diye hain,ab tu mou dho le yar..!
Aj SUNDAY hai

Is msg ko saat logon ko bhejiye.

Beleive me 7 din baad

Phir SUNDAY a jaya ga

Don''t Ignore it Its True.
Whats the name of the girl who is small and has a small heart ??



...
.


..


...

'' Asha ''


---- dil hai chota sa... choti se asha...... ;->


I just feel u….

Whenever I feel u….
I just miss u …..
Whenever i miss u ….
I just wanna See u ….
Do u know why…….

It’s juts because …………

******I LOVE CARTOONS*******
Kissi Se Nahi Kaha Tere Fasanay Ko .. janay kaisay Khaber Ho gai zamanay ko … “GATTAR” band ho gaye sarey shaher ke …. Kis Ne Khaha tha tumhien nahanay ko..
Teacher: Harbhajan is male or female?
Student: Female.
Teacher: How?
Student: Just now commentator told "beautiful delivery by harbajan"
Munna bhai : Yaar circuit apun ko ek nurse se pyar ho gaya hai..
Usko letter mein kya likhun??
Circuit : Bindaas likhne ka.. Sister I love you. Tumhara Munna bhai
''Two goldfish are in a tank. One says to the other, "Do you know how to drive this thing?"
Bhikari: 1 Rupia Dede Baba
Aadmi:Sharam Nahi Ati Itnay Hatay Katay Ho K Bhik Mangtay Ho

Bhikari: Nahi To Kya Tumhari Behen Ka Rishta Mangu... =P ;->
''Aik Phatan ne kisi ladki se kaha k mujhe tum se kuch kehan he keh doon.
Ladki: bolo
Phatan: ap ke pass NASWAR hey.
I

M a Y

b E

"b" "A" "d" !!!

B u T ...

I

a M

p E r F e C t L y

"G" o_O "d"

A t

I t ... [;->
ye pyar bhi ajeeb cheez hai na?

maa se ho to ibadat

baap se ho to muqqaddas

bhai se ho to aqeedat

behen se ho to farz

aur

b.v se ho to
chunnu
munnu
bubblu
chintu
guddu.........