ques do you know w

ques do you know w

Ques: Do You Know
Which Animal Has Good
Manner?


Ans: Cat

Why?
Because It Always Asks
Permission Before
Coming Inside
''Maiauon''
  

May, 06 2010     145 chars (1 sms)     3048 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lawyer 2 sardar: Gita pe hath rkh k kho k jo b khogay sch sch khogay..

Sardar ji: Sita pe hath rkha tha to court bulalia..ab Gita pe...;-)
Aap Q Pareshaan Hain...???


Kia Aap Ko Theek Terha Se Neend Nahi Aati...



Kia Raat Ko Sote Main
Jaag Jate Hain



Kia Raat Ko jaagne Ki Waja Se
Aap Ko Baar Baar Rona Bhi Parta Hai ???


Ab Mazeed Pareshaani Ki Zarurat Nahi



Kion K Hum Laaye Hain
Sirf Aap K Liye.....






PAMPERS Twin Pack
Ab Sirf 169 Rs/- Main


Chain Se Sona Khoob Barhna... ;->

Message Of Da Day

Kisi ki taraf dosti ka haath itni jaldi na berhao!


Ho sakta hai us nay...







Washroom se aa kr haath na dhoey hon!
-Commandar Safegaurd
Pyar Karo SUJAL Ki Terha

Shadian Karo KASHISH Ki Terha

Lambi Umar Ho BAA K Terha

Rote Raho TULSI Ki Terha

Sab Ko Hansao GATTU Ki Terha

Har Janam Main Aao ANURADH Ki Terha

Qismat Se Laro PRERNA Ki Terha

Shak Karo BAJAJ Ki Terha



Aur



Aur



Aur


T.v Band Karo
Insaan Bano Meri Terha . . . ;->

Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->
Swimming pool me 6 bachon ne jump mari or swimming pool ka sara pani gaib! Why??





Kion k new pamper ab pehle se bhi ziada jazb karta hai! :);-)
Who Wants 2 B A
£MILLIONAIRE£

Let“s play?
Q.Ap sms koun nahien kerti:

A.Kanjocee
B.No Balance
C.Dil nahien kerta
D.jaan boj ker

50/50

Phone a friend?

Ring me! I will tell you!


NEWS

.

.

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA hy..
12 sMs Moke pEr jAnbAhAk,
25 ShAdEEd ZAkhMi,
50 sMs LA pAtA,
Or..
8 sMs nE INboX mE dAm tOr diA.. =P ;->
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
Devil <--


Devil <--


Devil <--


Devi<--


Dev<--


De<--


D<--


<--


Zardari <--


Zardari <--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--



"Samjhdar k LiAy iShara hI Kafi hAi"
After Putting us in fire of love, you are sweetly sleeping.

nahi samj ai ????

ya lo

aggan la ka sanu ishaq dian te app mithi neind sona w
To Prove His LUV..

He Swam D DEEPEST Rivr!

Climbd D HIGHEST Mountin!

Crosd D HOTEST Desrt!

She-Divorcd Him...

Kabhi Ghar Pe To Hota Nhi Tha.