Twade laye khobsurat hon di tarkib

Twade laye khobsurat hon di tarkib
Twade laye khobsurat hon di tarkib

Pres down buton


Once again

Ek wari hor

Bas ik wari hor

Lo daso g, banda kadi button daban nal v khobsurat hoya?
  

May, 21 2010     163 chars (2 sms)     2841 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Promise me we are true friends
I am lamp you are light
I am Coke you are Sprite
I am Sawan you are badal
I am Normal you are Pagal
I am Water you are Tanki
I am Tarzan you are Monkey.....PoOoOoH!!
JUB Bhi Aap ki yaad Aaye gi

Aap k mobile Par hamare sms ki Baraat Aaye Gi

Sms To hum Aap Ko kar Dein Gey

Lekin Us k Paisey Deney Kya Aap Ki Saas Aaye Gi?


Pathan Road Accident K Bad Bola
Hum Sedha Jata Tha
Road Bhi Sedha Jata Tha
Hum Seadha Chalta Geya

Road Yakdam Mur Gya

Samne Aik Darkht Ata Tha Ham Darkht Ki Taraf Jata Tha Darkht Hmari Tarf Ata Tha

Humne Break Mara

Darkht Nahin Ruka
Osne Aakar Gari Ko Takr Mara
Ye Khanzeer Darkht Ka Chalan Kro
peshawar NDRA men pathano ke naam

Rishwat khan

Zillat khan

Mutafiq khan

Ajeeb khan

Hairat khan

Makan khan

Ma''loom khan

Pathjhar khan

Zameen khan

Akhrot khan


\(''.'')/ Hands up
\|/ / \

Agr apni jan pyari he to.

To

hath niche kAro bhut badbo aa rhi he
Ravan was sent to court & was asked to keep a hand on Geeta.
He refused saying: Sita par hath rakh kar itni musibat aayi! Ab Geeta pe haath nahin rakhunga
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??




Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
"Aham Ellaan"

jald hee pakistan mein wo waqt aaney wala hai,






jab stage k adakaar iss site sey sms pard kar jhughtein lagayein ghey
1 waqt tha ap k message aise ate the jaise kisi ne ap k sar pe pistol rakha howa hai
aur wo ap se message karwa raha hai magr ab lagta hai k us ne goli mar di.
Hi

The Cute

Sweet

Most Graceful

The Smartest

&

Beautiful

Person




Khush ??






Chalo Ab Apna Kaam
Kro, Duusro''n Ko Bhi
Bewaqoof Banana Hy .. ;->
''ye zindgi hai ek kamal

bina pese ke nahi koi haal

tum bhi kangal

hum bhi kangal

to phir aao khhelte hn


MISS CALL MISS CALL''
1 Larka Apni GF k Liye Chooriyan le K Jata HAi .

Gf: Khud hi pehna doo
Boy: mujhe Nahi Pata Tha k Itna acha responce Mile Ga Warna May Kapray Bhi Le k ata.