AMERICAN :"OUR DOG FIND BOMS"

AMERICAN :"OUR DOG FIND BOMS"
AMERICAN :"OUR DOG FIND BOMS"

JAPANIES: " OUR FISH PLAY FOOT BALL"

INDIAN: YE TO KUCH BHI NAHI HAI YAAR....................................... HUMARE TO GADHE BHI WORDCUP KHELTE HAIN.
  

May, 21 2010     190 chars (2 sms)     3172 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek aurat ne 10 sal k bachay ko cigaratte pety dakha to seh na saken aur bachay se kaha
"kia tmary parents ko malum hy k tm cigaratte pety ho?"

BACHA: Mon se dhuwan chorte hue
"Mohtarma ...."

"KIA AAP K SHOHAR KO MALUM HY
K AP KISI GHAIR MARD SE BAAT KAR RAHE HAN... =P ;->


Sardar
Tumko sharm ni ati tmhara baap tailor hy or tmhari shirt phati hy,

Pathan
Sharm to tumko ni ati tumKa bap dentist hy or tmKa bhai bina dant k paida hua!
Rail ke dabbey mein ye qissaa huaa
ek bachchaa zor se rone lagaa

maa ne samajhaane kii koshish kii bahot
us ko bahalaane kii koshish kii bahot

thak ke aaKhir loriiyaan gaane lagii
bijaliyaan kaano par barasaane lagii

das minute tak loriiyaan jab vo gaa chukii
til-milaa kar bol uthaa ek aadmii..

"Behanjii, itnaa karam ab kiijiiye
loriyan bend kiijiiye or is bachche ko rone diijiiye!"
ArE You MaLe Or Female?

Answer Ke Liye NEachay Dekho

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bewakof Yahan Nahi Apne NEachay -:)
AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
''KASHTI Chli KINARA chor dia
ASMAN ne SITARA Tur dia
Tu b to Aj tak nai Sudra
Jahan Dekhi DIWAR

( ''.'')
( )_, - - .
L L ,,:
Wahin fawara chor dia.''

Q: Wo kon sa department hy Jis
ma Orat kam nhi kr skti,



Batao


Chalo Mein btata hun.

Ans.
FIRE BRIGADE,

Q K Orat ka kam aag bujhana nhi,

Aag lagana hy
Ek Pathan Apne
Rakshey k Paas Khara
Tha
Ek Aadmi Ne Aa kr
Poocha: Tariq Road Jao
Gy ???


Pathan:
Chala Tou Jao''n Par
Mere Rakshay k Paas
Kon Khara Hoga ?? ;->


pathan ne Language centre me Admision lia
Or agle din us se kaha gya k koi
Acha sa English sentence sunao
Pathan:josh me bola!
I shall never die B4 my death ;->
Husband:Aaj khana tumhari Maa ne banaya hai ?

Wife:Haan par apko kaise pata chala ?

Husband:Roz khaney mein kaaly baal milte hain aur aaj sufaid mila hai.
Plz Pass Ths Sms
2 All Ur Frnds..

A Person With B/Group B+ Contact $ 03216321777 Needs 2 Bottles Of







PEPSI
With
1 Large Pizza
Thanks :-)