AMERICAN :"OUR DOG FIND BOMS"

AMERICAN :"OUR DOG FIND BOMS"
AMERICAN :"OUR DOG FIND BOMS"

JAPANIES: " OUR FISH PLAY FOOT BALL"

INDIAN: YE TO KUCH BHI NAHI HAI YAAR....................................... HUMARE TO GADHE BHI WORDCUP KHELTE HAIN.
  

May, 21 2010     190 chars (2 sms)     3168 views       Funny

more Funny SMS Messages

A
suomaF
rotcoD
dloT
eM
tahT
ylnO
latneM
stneitaP
evaH
ehT
tnelaT
oT
daeR
sihT
egasseM..
Cofused?
Read each word from right side.


Laila ne majno ko ek darakht k peechy dekha
or kaha tum majno ho? Wo
bola haan
Phir usko deevar k peechey dekha or kaha tum majno ho?
Wo bola haan
Phir usko ek darwaze k peecha dekha or kaha tum majno ho? Wo
bola abey haan ab mootne de gi ya nahi? =P ;)
Kal 100 logon ko
bewakoof banaya..

kaise?
niche dekho..
.
.
.
aur niche...


Bas,
Aise hi..
Ha...Ha..
Ab 101 HOGAYE !
ek sadhu ne car park ke paas kutiya banai.
log uski kutiya ke agal bagal car or skuter khadi karne lage to usne baurd lagaya ki yaha gadiya khadi karna mana hai
ullanghan karne walo ko shrap diya jayega.
''Yar Paisy kab do gay mery

Sendar+923343004071

































Ye msg sb doston ko snd kro
90% pagal pura msg parhe baghair he rply ka''
Agr Obama Sadr-e-Pakistna hoTa To us KA kya Name Hota?/
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?




?
?
?
?





ChaudrI Pakistan


sMs G@mblr


If
You
Even
Dream
Of
Defeating Or Beating
Me ...
You
Better
Wake Up
n
Apologize ..

I''ll Forgive ... Coz
M Humble Na ... ;)
Mat perh...
mat perh...
chour day...
mat perh...aray janay day...
abay janay day....




chal merra kiya jata hai perhi ja...
main nay kuon sa agay kuch likha hai
''BArish k bäd suraj ata hai




raät k bad din ata hai,




hansi k bad ghum ata hai,




par Ek ap ka SMS hai jo world Cup ki tarah 4 saal bhad aata hai.
Agr spiderman PAKISTAN mai bnti
to us ka nam kya hota...
Zra socho



.



.



.


Phr socho








"JAALAY wala GUJJAR" :-D
1st Sardar:
Yaar Koi Aisa Karobaar Bata Jis Men Zyada Munaafa Ho?
.
.
2nd Sardar:
Aisa Kar Sardiyon Men Sasti Baraf Le Kar Garmiyon Men Baich Dey.. :-)
what has teachnolgy done????

ek time tha jab msg kabutar pahuchate the

or ek time aaj hai ki hum msg kabutaro ko pahuchate hai

hhhuuuuurrrrrrrrrr