Every Man needs a

Every Man needs a
Every Man needs a Beautiful wife, intelligent wife, caring wife, loving wife, sexy wife, adjusting & cooperative wife, but it’s sad that law allows only one wife.
  

May, 20 2010     162 chars (2 sms)     3461 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?


Sceince kehti hai paani boil karne se
germs mar jatay hain.

Science ko yeh to btao k germs ki
Dead bodies to paani
mai he rehti hain na;-)
''Saaray gawahon aur bayanon ko

Mad-e-nazar rakhtay huey
ye Adalat

dafa 420 k tahet
$m$ Parhnay walay ko
$m$ na bhejnay k jurm main
.
.
“KANJOOS” Qarar deti Hay.!
There are 3 kind of Men..

Do u know...?

1-The ASIANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their wife the most.

2-The AMERICANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their girlfriend the most.

3-The PAKISTANIS-
They hv 1 wife & 4 girlfriends but they love their house-maid the most... ;->
Height of Confidence

A Cycle Rider Puts Sudden
Break infornt of a Bus
& Shouts at the bus Driver
"Abe Marne k Liye Meri he Cycle Mili"?
Jis tarha 1 machhar marnay say ap SHIKARI nahi ban jaogay.......










Theek usi tarah.../









2-3 sms karnay say aap BHIKARI nahi ban jao gay.....
Koi new msg hai kia??????????
agar hai tu...
.
.
.
.
.
tu plz''DELETE'' kar do

kyon k bhejna tu Ap ko ata hi nahi hai...
What''s Te Difference Between Poison And Alcohol ... ???



If U Drink Alcohol

U Will Dance Around People

If U Drink Poison

People Will Dance Around You ;->
Some Interesting Oneliners:

*If u cannot change ur mind,r u sure u hav one
;)

*If u cant convince them,confuse them
:)

*I couldnt repair ur brakes,so i made ur horn louder
;)

*The trouble with being punctual is that no one is there to appreciate it
:)

*In a country ov free speech,why r there phone bills?
:)

*Smile,it makes people wonder what u r thinkin
;)

*The light at the end ov the tunnel may be an incomin train
:)
Tharki bacho k leye elan e aam
kiya jata hai k
zong ki new add per yakeen mat karen
jis me bachiya apna number batati hain.
wo sb numbr ksi k istamal me nae ;-)
Juice Piyo
Pepsi piyo
Coke Piyo
Marinda Piyo
Dew piyo
aur piyo
Kyonke , Pampers ab sirf 99 ruppees main hain :)
Na jane wo hum se kya chupati thi

Kuch tha us k honto pe magar sharmati thi

Jab hum ne mu khulwaya uska zabar dasti

To pata chla kmbakht naswar khati thi:-)