What Do U Call A Laughing MotorCycle.

What Do U Call A Laughing MotorCycle.
What Do U Call A Laughing MotorCycle. . . ???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess Karo
Ez Hai
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
It''s Yamahahahaha. . . ;->
  

May, 20 2010     169 chars (2 sms)     2914 views       Funny

more Funny SMS Messages

Why Can A Man Not Be

Handsome And Intelligent

At The Same Time? ....


Because He Would Be A



Woman Then ... ;->
A brand new love story......
In theatres this august..

Starring:

George W Bush
Condoleezza Rize
Tony Blair
Pamela Anderson

Special guest appearance:

Bill Clinton

&

Introducing the villain - Osama Bin Laden..
Music by Gen Pervez Reshamiya..
Item number by Monica lewinsky..


Khabi Al-Qaeda Na Kehna.. :d
You Filled My Dayz With Rainbow Lights

Fairy Tales And Sweet Dream Nights

A Kiss To Wipe Away My Tears

Gingerbread To Ease My Fears

You Gave The Gift Of Life To me

And Then In Love You Set Me Free

I Thank You For Your Tender Care


For Deep Warm Hugs And Being There

I Hope When You Think Of Me

A Part Of You

You''ll Alwayz See
Hey U Know Which is the best day to propose a girl... April 1
U Know Why??
If she accept its your luck otherwise just tell April Foooooll
Kabhi kehta thaa dost hamara k "JAAN BHI MAANGO TO HAZIR HAI" aaj apni biwi koo jaan kehta hai aur maango to inkaar karta hai.
Aik bachcha apni mummy se: papa ne mujhay kiss nahi ki.Mummy : beta aap nay TABLE nahi sunaya hoga.Bachcha: tou kya nokrani nay sunaya tha?
They Say

One Out Of Every 4
People Are Crazy


Think Of Your
3 Closest Friends



If They Seem Normal ,




You Are This One .... ;->

Larke Wale: Hum
Ko Larki Pasand Hy
Shaadi Kab Krni Hy ?

Larki Wale: Abhi Tou
Larki Parh Rhi Hy !

Larke Wale: Humara
Beta Kya Bandar
Hy jo Kitabai''n Phaar
De ga ... ;->
Teacher: ''Hello Boys, Remember.. Nothing is impossible''

One student: ''Ok sir, U please take out all the toothpaste & put it back in the tube again''
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
ov o l e Y U ov o l e Y u L V e ou I Love You Sister!! hehehehe....
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.