What Do U Call A Laughing MotorCycle.

What Do U Call A Laughing MotorCycle.
What Do U Call A Laughing MotorCycle. . . ???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess Karo
Ez Hai
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
It''s Yamahahahaha. . . ;->
  

May, 20 2010     169 chars (2 sms)     2932 views       Funny

more Funny SMS Messages

FOOL ne
FOOLon ki
FOOLWARI main
FOOL ke saath wish kiya hai
u r the most
BEAUTIFOOL
WONDERFOOL
and ColorFOOL
amngst all FOOL’s
HAPPY APRIL FOOL’s DAY

HAPPY APRIL FOOL - 2008!!!
Larki: mein shadi k baad tumhare saray dukh baant lo0ngi.

Larka: lekin mujhy tu k0i dukh hai hi nhi!


Larki.......
mein shadi k baad ki baat kr rahi ho0n :-)
Aishwariya
Preety
Kareena
In teeno''n Main Se Kisi Ko
Hona Hoga Mera Zarur


Main Janta Hoon Nahi Hai
Itni Auqaat Meri



Lekin


Lab Pe Aati Hai Dua Ban K
Tamana Meri ... ;->
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
Accounts K Student Ki Gali

Saala Bounced Cheque
Dharti Pe Liability
Paidaishi Bad Debt
Dishonoured Bil
Insolvent Aadmi

Itna Maunga K balnce Sheet Tele Nahi Hogi ;->
Buyer To Seller : Is It Pure Honey ?
How Do I Know If It Is Pure Honey ?
Seller : Give The Dog Some Honey ..
If The Dog Doesn’t Lick It, It Is Pure Honey
Buyer :What If The Dog Licks It ?
Seller: So It Is Not A Real Dog.
Beta bola "papa papa mujhe bandar dekhna hai".
Papa bole, "Nahi bete, abhi nahi".
"Papa kyon ?" ..........
"Bete abhi bandar SMS padh raha hai"
1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".......:-)

Modern Dictionary:

*Muhbt:Jske Dam Se Restaurants Abad Hain.

*Talib-E-Ilm:Mustqbl Ka Be Rozgar Tabqa.

*Parda:Jse Khawaten Khirki Pe Dalti Hain.

*Kitab:Wqt Zaya Krne Ka Zaria.

*Dil:Bgher Operation K B Ksi Ko Dye Jaskte Hain.

*College: Tafre Gah,

*University: Lover Se Milne Ki Jagah... =P ;->
yeh mere kahani...??


yeh mere kahani...??





















bakee kul sunao ga...heheh
Santa cuts sides of the capsule
before taking it?
Guess why?
.
.
.
.
.
.
.
To avoid the side effects!

Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->