Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4182 views       Funny

more Funny SMS Messages

Doctor To injured patient:
Jab car 1 lady chala rahi thi to tumhe road se door chalna chahiye tha!

Patient: Kon sa road? Bhai Main to park mei leta hua tha!:
Teacher: “I killed a person”
convert this sentence into future tense.
Sardar: The future tense is “u will go to jail”.
Pathan to Police:ujhe phone pe Qatal ki dhamkiyaan mil rahi hain.

Police:Kon hai wo ?

Pathan:
.
.
.
.
.
PTCL waly kehte hain bill nahi bhara to kaat dengy.
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->

Pathan Ki B.V Us k
Driver k Saath Bhaag Gai





Logo''n Ne Poocha
Khan Saab Ab Kia Kro Ge ?








Pathan Bola
Kerna Kia Hy, Ab Gaadi
Khud Chalao''n Ga ... =P ;)
Girl’s Attitude
When Boy Don’t Look @ Her
She Says : “KUTTA Dekh Nah iSakta Kia”
&
When Boy Look @ Her
She Says: “Dekh Kese KUTTO’N Ki Trha Rha Hy”
Sardar: Kal Meno 9 Aadmian Ne Kuttia

Pandit: Fer Tu Ne Kuch Nahi Kita...?

Sardar: Maine Kaha Himmat Hy Te Kaly Kaly Aao

Pandit: Fer

Sardar: Fer Saarian Ne Wari Wari Kuttia. . . ;->
Agar kisiko kisise pyaar hojaye toh kya karna chahiye????









think!!!!!!!!!!!!










dono ki shaadi karwa deni chahiye...
SAALON KA BHOOT UTAR JAAYEGA....... ;->
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
Birthday is the main festival with invitations, wishes, gifts,
friends, and free animated ecards.
Sincere Pray To Allah:

(O Allah ! I Do Not Ask A Thing For Me,

Just Send To My Parents A Personalated Beautiful And Good Looking Daughter_In_Law) ;->

Ameeen.
Few excellent
FRIENDs
Are Better
Than
Many good
FRIENDs
&
One
Sincere,
Cool
&
Caring
FRIEND is
Much better
Than
Few
Excellent
FRIENDs

Thank GOD
You Have ME. . . . ;->