Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4179 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:Aam K Aam Ghutlion K Daam Ka Kya Matlab Hay?
Studnt:Imran Hashmi.
Teachr:Wo Kaisay
Studnt:Wo Paisay B Lay Laita Hay Or Pappian B.
There''s a small gap between confidence and over-confidence .

You can kiss your girlfriend its Confidence .. Only you can kiss your girldfriend is Over-Confidence

Tu Ne Ujri Hui Jannat Ko Na Dekha Ho To.



Aaj Mere Ujray Huye, Bikhray Huye KASHMIR Ko Dekh....



(Dedicate to Self Determination in Kashmir on 5 February)


Happy Yaum-e-Yak''Jehti
Police wale ne carwale ko roka- "yeh suraksha week hai. Aap belt pehn
kar car chala rahe hain, isliye aapko Rs 5,000 ka inaam
dia jata hai. aap is inaam ka kya karoge ?"

car driver- "mein iss inaam se apna driving license banwaunga"

pichli seat par baithi uski maa boli- "iski bat ka yakin mat karo.
ye sharab pi kr kuch b bolta hai."

uske papa bole- "muje pata tha ki chori ki car me
hm zyada dur nhi ja payenge."

Tabhi dikki se awaz ayi-
"bhai hmne border par kar lia kya ?.............. "
Mat Mila Naye Dosto Se A Khuda

Wo Hume Barbad Krte He

Hum To sMs Ki Bauchar Krte He

Or wo Chawanni K Liye Bhi Vichar Krte He ...........;->


Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
Young Man 2 Taxi Driver:
Bhai Speed Slow Kro
Mre 12 Chote Chote Bche Hain..

Taxi Driver:
Apni Speed Dekhi He.
=P:)


Pakistani Cricket team ko Hollywood Movie ki offer Hui Hy.
Yousuf Hero hoga.. Movie ka Naam Hy..
.
.
.
.
.
























11 IDIOTS =P =X
Why Pakistani Girls Are Not In Sport?


Only 10% Girls Play Games Like
Tennis, Chess, Carrom Etc


Bcoz 90% Girls Are Playing With
Boys....
Apni Sanso Ko Rok Lijiye,


Dil Ki Dharkano Ko Tham Lijiye,


Naak Band Krlo Apne Apne Q K
Pappu Ko Paad Aa Rha Hy... ;->
Pappu excitedly announced to hi friends
"I will tell you all something....." All his
friends gathered around himto hear what
he would tell. What did Pappu tell them?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A) "Something"... ;->
There is no velvet so
soft as a mother''s lap
no rose as lovely as her smile,
no path so flowery as that
imprinted with her footsteps.