Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4206 views       Funny

more Funny SMS Messages



William Studyfear said...!!!

"This life is too short even to get full sleep...!
I don''t know how people find time to study...!
so ketabain bnd kro
aur so jao..
Nurse-congrats: Aapke jurwa bete hue hain.....
Santa: Ye to hona hi tha...
Nurse- Kyon?
Santa: Jab dekho KBC PART-2 dekhti rahti thi, Mil gaya na UMEED SE DUGNA
Musharaf Teen (3) Cheezon Sy Buhut Parishan Hay.


No:1 Long March


No:2 Nawaz Sharif

And








So Simple

Apun K Sms Se !
Teacher : Studnt Ko Doodh K Faiday Batate Hoe Bolaa..

6 Cheezon K Nam Batao Jin Me Doodh Hota Hai

Studnt : Kheer, Custrd Aur 4 Bhains
Flowers die,
Stories end,
Songs fade,
Memories are forgotten,
All things come 2 end,
But people like u r remembered forever,
Bcoz GHOSTS NEVER DIE
Sab Hamse Hr Cheez Me Aagay Chale Gye

Ham Sirf Is Mehngai Me Piste Chale Gye

Jab Kuch Na Kr Sake Hamare Ye Hukumran

Lo Aaj Ham Ek Ghanta Aagay Chale Gaye ;->
"Tip Of Da Day"

3muuli Waly Parathy
2gobi Waly Parathy
1plate Mash Ki Dal
OR
1boul Ubly Channy Ek Sath Khain

Or




Chalta Phirta CNG STATION BAN JAIN
Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"
2 girl frndz
girl 1: Yar ye larkay apas main kaisi batain krtay hain..
Girl 2: waisi hi jaisi hm larkian krti hain..
Girl 1: Astagfirullah itni gandi batain..
Koi Dost ho tou Tum Jesa

Koi Chahnè wala ho tou Tum Jesa

Koi Dil se pyara ho tou Tum Jesa




Pata nhi Q sb Mujh se yehi kehty hyn.. ;->
Getting married is very much like going to a restaurant with friends.

You order what you want, and when you see what the other fellow has,

you wish you had ordered that.
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!