Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4211 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kamzor Dil Wale
Ye Msg Na Parhe''n ,
Na Amal Kare''n
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bhaiyo''n "Geo Super" Pe
Pak v/s Aus Mtach
Ki Highlights Aa Rahi Hyn . . . =P;)
10 Muhabbat Bharay SMS:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Kuch Nazar Aaya?

Nahi?


Muhabbat Andhi Hoti Hai Pagal.
Nazar Nahi Aati. :-)


Dho0m Ka Part 2 Bna To Naam rakha.

Dhoom do (2)


Ab Amitabh Ki Film "PAA" Ka Part 2 Bnay Ga To Nam Ho Ga

"PAA DO
In d corridor of mall
Do U knw
Y boyz hold girl''s hands ?
Coz
If they leave their hand
they wl go 4 shopping

It looks Romantic
But its actually Economics =P ;)

Who Let You Get On The Horse ...
You Witch''s Child?









Can''t Understand...!








Tenu Ghori Kinnay Charhaya Bhootni K...? ;->
Ek Pathan:
Jab Hum Chota Hota Tha Tab Hum Ye Darakt Par Char Jata Tha

Dosra Pathan:
Wo Kaisy?

Pathan:
Us Waqat Ye Darakt B Chota Hota Tha. . . ;->


Sardar ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aalo
lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaya:-(

Inspector bhi sardar tha bola:-
to behan kuch or paka lo:-)
VodAFone wALon kA KuttA Aj SubAh he chAL bAsA,

Or
Ab Woh BAndAr se Ad kArvAnA chAhte hAin,

.

.


JäN!X Tujhe Meri Dosti Ki KAsAm Tuuu nhi jAyegA . . . :p ;->
Anarkali in akbar''s
darbar:

Paad dia to darna kia jb pad dia to darna kai,

pad dia koi tatti nai ki
chup chup k badboo
soonghna kia,

jab paad dia.->
Zara socho yar SMS
receive karne ke
paise lagte to kya
hota?
.
.
Kuchh log MERE
MURDER KA PLAN bana
chuke hote!
There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->
1 kanjoos Hajj par gaya or zor zor
se DUA mangne lga
"YA ALLAH MERE SARE GUNNAH
MAAF KARDE WARNA MERA
.
.
.
2 Lakh Wapas kar de..."