Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4168 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Pahle to tune mujh ko tukh lagae doctor sale aur kehta hai ke paisay maine nhe waseem ne lenay hain sale Faraz hamain to Doctor ne lota waseem main kia dum tha main ne degree wahan se li jahan student kam tha aa raha ho main jald hi sale amjad tere ma ki..................................''
Movies Related to College Life

Exam == Kalyug,
Classes == Kabhi Kabhi
Viva == Encounter
Examination Hall == Chamber of Secret
Examiner == Mrityudata
Course == GodZilla
Paper Correction == Andha Kanoon
Exam Time == Qayamat se Qayamat Tak
Question Paper == Paheli
Answer Paper == Kora Kagaz
Marks == Ashambhav
Paper Out == Plan
Cheating == Aksar
Result == Sadma
Pass == Ajooba / Chamatkar
Fail == Devdas
Vacations == Masti
KT == Aakhri Rasta
*Dua 4 Election*



Ya Khudaya...!!!
Kitaab ko Libray myn rakh,

Sher ko jangal myn rakh,

Teer ko kaman myn rakh,
or

.
.
.
.
or
.
.
.
.
.
or...
PATANG ko aasman myn rakh.....!!!!!!!!!!
Important essay for 2nd year english paper.

1. Marriage of Sania and Shoaib.

2. Hussey brothers vs AKmal brothers.

3. Merits and Demerits of facebooK.

4. Favourite Personality-Ahmed Faraz.

5. How to control happiness when electricity is available.

1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)

After checkup, Dr. said to wife:

"Ur husband is suffering from a very severe disease. If u don''t do the following, he''ll die.

Each day, fix him healthy breakfast. Be pleasant, & in good mood. Cook tasty dinner for him. Don''t discuss ur problems with him. If u can do this for 1 year, ur husband will be OK."

On the way home, the husband asked:

"What did the Dr. say?

She said:

"Doctor ne jawab de dia hy...." =P =D
Marriage s like
going to Resturant
U order Ur choice
from d menu & then
look at d neighbouring table & wish
KASH YE ORDER KIA HOTA


Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.

Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
Sharabi knocks d Door of his Home.

Wife Opens d Door.

Sharabi asks Who r u?

Wife:How dare U 4get Ur Wife?

He answer:Nasha har Gamko bhula deta hai.. ;->


SACH KA SAMNA Me Mat Jana.
10 LacS Jitne Par B Kuch Nahi Bachega.
30% TAX Me Jayega
or
Baki K 70%











DIVORCE Ka Vakeel le Jayega..
Mere Dukho''n Ki Dhanak Main Rung Na Bhar

Mohabbat Aur Nafart Ki Jung Na Ker

Khushi Mere Ghum K Sung Na Ker


It Means

Pappu Yaar Tung Na Ker . . . ;->
SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
… THE ZOO ..