21st Century.... Good/Bad???

21st Century.... Good/Bad???
21st Century.... Good/Bad???
Our communication - Wireless

Our dress - Topless

Our telephone - Cordless

Our cooking - Fireless

Our youth - Jobless

Our food - Fatless

Our labour - Effortless

Our conduct - Worthless

Our relation - Loveless

Our attitude - Careless

Our feelings - Heartless

Our politics - Shameless

Our education - Valueless

Our follies - Countless

Our arguments - Baseless

Our Job - Thankless

Our Boss - Brainless

Our Salary - Very less . . .
  

May, 20 2010     508 chars (4 sms)     3023 views       Funny

more Funny SMS Messages

Scotland yard ki team dobara pakistan aayi hai

.

Ye pata karney k liye..

.

.

K,

.

Arbab Ghulam Rahim k muun pe jo chapal mari gayi uska no. kia hai?
Qabar May Far¡shte Adm¡ Ko Mar Rahy Thy

Phr B Wo Hans Raha Tha,

Far¡shte Ne Wja Puch¡ To Bola

"Ma¡n Khudkush Hamly May Mara Hun

Ye S¡r Mera Hy Or J¡sm K¡s¡ Or Ka
3 bacho ki ma ne 3 bacho k baap se shadi karli,

hasti khelti jindgi ki barbadi karli.

Din ache ho gaye 3 aur bache ho gaye,

ek din office ki ghanti khadki.

Aage se patni bhadki,

"aap vaha bethe kalam ghasit rahe hain

aur yahan aap k bache aur mere bache milke

hamare bacho ko peet rahe hain!"
... F A C T ...

Teachers Are Those

Who Helps Us In
Resolving Problems

Which

Without Them



We Wouldn''t Have ... ;->
Uski Yaad Main Khaana Peena Chorr Diya "Pappu" . . . .


Phir Socha


"Khaonga Nahe To ßarra Kaise Hunga. . . . ;->
Hum Kabhi Aap Se Khafa
Nahi Hotey

Pyar k Rishtey Bewafa
Nahi Hotey

Aap Bhaley Humain
Bhula Ker PEPSI Pii Lo

Hum Aap Ko Yaad Kiye
Bina Paani b Nhi Peetey ;->
Hi

Agar Aap
Dunya Main
Kamyaabi Hasil
Krna Chahtey
Ho Tou

























Mehnat Karo

Button Dabane Se Kuch Nahi Hota … ;->
Izzat bachane ka naya tareeqa ..

Ek larka apne dost k sath khara tha k Wahan se ek larki guzri,

Us ne us larki ko ishara kiya aur aankh mari,

Jawab mein larki ne us larke ko Lanat de di ..

Wo larka apne dost se bola:
.
.
.
.
.
.
.

Bechari 5 baje miline ka keh rahi hai magar main jaonga he nahi... ;->
Vijay: Mere pas gaadi hai, bangla hai, ijjat hai, paisa hai.
tumhare paas kya hai?

Ravi: Mere pas bhi gaadi hai, bangla hai, ijjat hai, paisa hai.




Vijay : abey to phir MAA kiske paas hai ?!?
Beautiful Picturs r developd In Dark Room

So if u see darknes in ur life
assume that NATURE is making beautiful Life 4 u...

(A public service Msg 4rm KESC)
Kya Tum Gareeb Ho?
Reply With

"Yes Or No"










Agar Ameer Ho To 50 Ka Balnce Share Karo.



Agar Gareeb Ho To Ye Message Kisi Äur Ko Forword Käro!
Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->