Pee...peeeeeeep....

Pee...peeeeeeep....
Pee...peeeeeeep....



Pe-PeeeeeeeP...





PeeeeeeeeeeeP..






Pe-Pe-PeeeeeeeeeeeeP...










peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeP....










Samne se hut jao... , SMS
aa raha hai mera..
  

May, 20 2010     244 chars (2 sms)     3185 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan''s Wife Bought A
Beautifl Sweater For Her
Husband...
She Sent It To Him By Parcel
Along Wid A Note ... Tht Said
"d Buttons Of d Sweatr r Removd
Since They Were Too Heavy & added
To d Postage. U''ll Find ''Em
In d Rite Hand Pocket Of The
Sweater" ... ;->
JACKIE CHEN ki Saas Ka Naam Kya Hai?
-
-
-
-
-
-
-
“VICKS” Kyunki
-
-
-
-
-
-
VICKS Yaani Chen Ki Saas.
What is height of Active laziness?

Asking for a lift to house while on a morning walk.
STORY

"Once A Fisherman Got
Up Vry Erly In d
Morning Since Its
Impossible 2 See
Anything
He Wantd 2 Pass His
Time
He Found A Sack Full Of
Small Stones
He Began Tossing Them
Into The River
At Last Whn He Was Left
Wid One Stone To Toss
The First Stroke Of
Sunrise Came

He Saw The Stone He
Was Holding

It Was Diamond

He Then Realized That
He Had Thrown A Sack
Full Of Diamonds ..."




Moral :
Never Get Up Early In
The Morning ... ;->
=|| cRaZy tHoUghT ||=

When A


Man Bring


His Wife Flowers


For No Reason,


There''s A Reason.
Hundred word does not
give pain...






But





A ture friend''s silence
makes more tears in
heart...





So always keep in touch
my FriEND.
Boy proposed a girl.. The girl said no.
But the boy was not sad. His frnds asked him don''t
u feel sad?
The boy replied "I lost the one who never
loved me, but she lost the one who
really loved her."......
'Larki dosri Larki se:
Yaar yeh Handsome larkay kaisay hotay hain?
.
.
.
.
2nd Larki:
Pata nahi behan Main tu khud kabhi "Karachi" nhi Gayi..
Larka apni Grl frnd sy: Janu 7up peene k baad kuch krne ko dil chah rha hy..

GF: (sharmaty hUe) krlo G
Larka:
) ' (
/ ) ).poooon
_/ /

GF: durr fitte muu :@
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
Aisi kon c cheez hay.
jo Woman mein aagay hoti hay or Cow mein peechay?

?

?

?
Its= " W "

WOMAN- W

COW- W
Her waqt Ghalat mat socha karo.Idiot
Phool Kharab Nahi Hota Makhia Kharab Karti Hein

wah wah wah
phool kharab nahi hota
makhia kharab karti hein

Bacha Kharab nahi hota bachiyan kharab krti hain;)