frnds r lik balons

frnds r lik balons
frnds r lik balons onc u let thm go u can never bring them back. thats y mera dil chata hai app ki hawa nikal k apny pas rakh loon.
  

May, 19 2010     132 chars (1 sms)     2882 views       Funny

more Funny SMS Messages



Buhut chahti hy mjhe pr iqrar nhi krti

wo pagal hy ya nadan
q izhar nhi krti

English me kehti hy I LOVE YOU
Urdu me kehti hy me tmse pyar nhi karti... ;->
DOOB MARO Nikammo

( -_-)(-_-)
/l l\_/)(\
/ \ )(



Shoaib Malik Ne
India Ki Bachi Phansa Li Hai.

Or Tumse

Abhi Tak

Muhallay Ki Set Nahi Ho Rahi. :-)
A Boy got Job in Girls Hostel, After a month Warden asked: Why did''t you come to take ur Salary?

Boy said : Kya ? Salary bhhi miligi ?


Love Tip:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Don''t Love"...!!!
Teacher To Student -
U''ve Been Snding
E-mail Other Students
That
I''m Ugly

Student - Sorry Ma''am,
I Didn''t Realize, U
Wanted To Keep It A
Secret ... ;->
DIL Badal Na Dena SIM Ki Terha

MOHABBAT Low Na Krna BATTERY Ki Terha

PYAR Kam Na Krna BALANCE Ki Terha

Hamesha Meri ZARURAT Mehsus Krna CHARGER Ki Terha ... ;->
AaJ sE 10 sAaL bAAd LarkIyaN LArkE ko dekH kAr: kya mAst bAchA Hy yAr MuJhE Is bAchEy kA nUmBeR cHaHiYe

LArkA sHarMatE HuwE: aPp k gHar bAAp bHaI nAhI HaI kYa?
Woman on date with husband''s best friend;

*phone ring*

Woman: Yes? Ok , fine , bye!

Turns to her Lover and laughs: My husband says he is playing golf with U! :-D
tEaChEr (sTuDeNt sE): tUM kAFI nA-LaIyak hO.
JuB hAM sTuDeNt tHaY tO kAFi kAbIL tHAY.


StUdEnTs:sIR, aApko tEaChEr kAbIL MILay hOn Ge,TaBhI AaP kABIL ThAy.
Life me hamesha hasnte raho muskrate rahogate raho gungunate raho take tume deakh log ye samj jaye


k
k
k
k
k
k
k
k
k

tum UNMARRIED ho
jaise hi khunchuus ne pakya, pappu aur bittu ko kaata....
teeno ne milke khunchuus ko ek ke baad ek kaan ke neeche diye...pairon se....thakur ke chappal pehne the unhone...

ab khunchuus ko bahut sharam aayi aur lajja ke maare dispensary se bahar bhag gaya...chaman bhi uske peeche peeche bhaaga...

lekin ab machchar ro rahe the kyu ki unke kaan ab tak saaf nahi hue...
udhar KAAN film festival bhi deri se shuru hui.......-;>


Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain.