frnds r lik balons

frnds r lik balons
frnds r lik balons onc u let thm go u can never bring them back. thats y mera dil chata hai app ki hawa nikal k apny pas rakh loon.
  

May, 19 2010     132 chars (1 sms)     2894 views       Funny

more Funny SMS Messages

kismat kismat ki baat hai
aaj din to kal kali raat hai
kabhi dhoop to kabhi barsat hai
yeh message ka silsila yunhi chalta rahega jab tak free sms ka saath hai!
What Is The Difference Between A Nicely Dressed Man On A Tricycle And A Poorly Dressed Man On A Bicycle. . . ???













Need Nt To Think Hard











It’s Simple Yaar

A TYRE . . . ;->
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
Koi ladki hume thukraaye,
Uss ka hume gam nahi,
Koi ladki hume thukraaye,
Uss ka hume gam nahi,
Arre badnaseeb hai woh ladki Yaaroon ,
Jiss ke nasib me hum nahi.

"Andar ana mana ha"

Muhabat muskrati hui i

Dil k darwazey par kadam rkha
Or
kehne lagi
"Maf krna!:-)
Mai Andhi huN:-)''
Q) Why did Inzamam retire from cricket ?


A) Because he has got the exclusive
rights for Priya Gold Biscuits in Pakistan - Haq se Maango.
If YOU
Love
Someone
Just
Dont''t
Tell

B''cos
.

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Iss mai uss masoom ka kya kasoor...

wo kyon sazaa bhugte
Dekhte Hi Dekhte Kya Zamana Agaya,

K Har Kisi k Hath Me Mobile Aa gaya,

JisNe Kabhi Larki Na PataYi Ho''''BABU'''',

Wo Gandu b Date Maar k Aa gaya,

Bari Aag Lagti Hay Us Waqt dimagh Me,

Koi Kahe k Teri Bachi Ka Number Mere Pas Aa gaya,

Ye Ajab zaleel panay Ka Part Hy''''BABU'''',

Pehle 100 Ka Card Aata Tha Ab EasyLoad b Aa gaya,

Ab Poori Raat Sirf Ek Rupay Me Baat,

Saare TharkiYo Ko Ye Package Pasand Agaya;-
BoY At Bus StoP saying 2 Girl:Dil JiGar Nazar kYa Hai Mein To TeraY LIYe Jaan B DeDo:

Girl: Wo To Deni Hi PareGi Q k Mera Bhai "MQM" Ka Unit IncharGe Hai...!
zindagi dour hai.....
.
.
.
.
..
.
....
........
.......
.....
zindagi dour hai????????

..............
.
.
.
.
.......
....
....
chal dour
Once "Chhakka"



Goes To A




"Raymonds Showroom"




Guess Y?


















2 Become A COMPLETE MAN
Ek Ladki Khadi Thi,

Na Toh SMS Kr Rahi Thi Na Call Kr Rahi Thi,

Fir Bi Uska Balance Jaraha Tha..

Kaise?



Ek Pair Par Khadi Thi Na!