Sardar sharaab peeta

Sardar sharaab peeta
Sardar sharaab peeta
r rota jata,
Aik pathan nay poocha:
Kiya hua SARDAR G?
Sardar khta hai:Jis larki
ka naam bhulana
Chahta hun,
Yska naam yaad nh a
Raha....-;>
  

May, 19 2010     173 chars (2 sms)     3458 views       Funny

more Funny SMS Messages

Find the most suitable place 4 this note..




''''Come Like Horse, Sit Like Thief, Go Like King''''







Nhi pata?







Ok i tell u




its..



TOILET... ;->
Plz go to creat message
Then open T9 ON DICTANARY OPTION
Then type this number & see the magic
277451366514612382623
What Do You Call A Crow Which Is Very Rich??
















Crow-Pati (Crore Pati)
''MALOOM HAI AAP BOHUT BUSY HO.
;
;
;
;

;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
.
.
.
.
.
.









ISS LIYE KUCH NAHI LIKHA WARNA AAP KO PARHNA PARTA!..''
''¤'' INVITATION ''¤''

Mr & Mrs
"Dahi Bara"
Request The Pleasure Of Ur Company To Attend The Marriage Of Their
"Son"
"Kaka Gol Gappa"
With
"Bibi Paapri"

R.S.V.P
Mr & Mrs. Kachori
Mr & Mrs.Samosa
Venue
Pastry Hall near Bhail Poori Chowk
Chatni Bazar
Papar Nagar.

Aana Zarur mery Ras Gully
Shaitan: Sam Tmhari Duty Aj Se America
JULI Tum UK
PETER Tm India
Sam: Pakstan Ksko Bhijwya Ha?
Shetan:Ksi Ki Zrorat Nai I''m Satisfd Vid Zardri''s
Prformence ;->
Pehle mujhe aapne dekha, phir aap mere peeche aaye,
aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye,
phir kya! mujhe 1 Rupeya dena he para.
Asif Zardari, America K Sadar Obama

K Rishtedar Hain

Qarebi Zraye Sy Pata Chala He K

Asif Zardari, America K Sadar Obama

Ki Phupho K

Kuttay Ka Puttar Hay... ;->
Arz kia hai


parh parh kar kya karna
hai,


akhir eik din to marna
hai,


marne k baad b aagr dubra janam howa to,


shuru to nursery se hi krna hai!


wah wah wah wah wah ...:->
U knw wt?
U r un4getbl..
U knw y?
Cz u r so sweet..
U knw hw?
In ur own simple ways
u make me feel special..
U knw wen?
Snce d day we bcame FRIENDS..:-)
*~*~*~*~*~*~*~*~*
Boss Waz Not In Room.
Sudden Phone Be|L Ring.
Servant Pick Da Phone,
At Dat Time Boss Came Back In Da Room.
Servant Said:Sir I Think Someone Want To Talk Wid Uou.
Boss:What Think?
Y R U Not Sure?
Servant:BECOZ Sir,
When I Pic Up Phone Some One Said 4m Other Side
"Gadhay Meri Baat Gor Se Suno"
YEh Tumhara Problem Kiya Hai?



Tumhein Koi or Kam Nahi Hai Kia??



Har Waqt Pregant hi rehtay Ho ...



Jab bhi Msg Karoon tumhari Delivery report aa jati hai .