Why do we fall in love?

Why do we fall in love?
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
  

May, 19 2010     144 chars (1 sms)     3357 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Asslam-o-alaikum---
"Good Morning"
!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

Ab Neeche kia nashta dhoond rahe ho?
Aik bar keh to dia''
Ye Sang-e-Mar Mar Sa
Tarasha Gora Badan


Boond Boond Pighalta
Shabab

Honto''n Se Laga K Dkho
Kashish Kesi Hy

Kambakht Ye
"VANILA ICE CREAM"
Cheez Hi Aisi Hy .. ;->
60 saAL pehLe CandLe Light DiNNer Sirf AmeEr Log kEr sAkte thAy,

MagAr Ab poorAy MuLk ki AwAm ko yE SAhuLAt MuyAsSur hy

Farq to pArA hy..

GEO MUSHARRAF . . . ;->
Are you know jAn|x?

Today is world women''s day . Kaash aap women hote men aapko happy women world day kehta. :-D.
One day a sardarji was sitting in his office on the
thirteenth floor building when a man came running in
to his office and shouted "Santa Singh your daughter
Preeto just died in an accident" Sardarji was in
panic.Not knowing what to do he jumped from his office
window. While coming down when he was near the tenth
floor he remembered he didn''t have a daughter named
Preeto. When he was near the fifth floor he remembered
he was not married.When he was about to hit the ground
he remembered he was not Santa Singh.
Indian Airlines slogan: A warm experience & motherly treatment... warm
b''coz AC doesn''t work & motherly because Air hostesses are above 50.
Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
Jab load shedding ho out of control,
khirki darwaze khol ....
khirki darwaze khol...
Chanda mama ko bol!

All izzz wel



KESC wale kia jane student ka ab kya hoga??

Revision krega ya pasine mei khuwar hoga?

tu mom Bati jala.

Generator chala. U.P.S laga k bol
Bhaiya all iz well

Janix all izz wel ;->
Agr spiderman PAKISTAN mai bnti
to us ka nam kya hota...
Zra socho



.



.



.


Phr socho








"JAALAY wala GUJJAR" :-D
Miyan bv main jhgra hua to bv ne apni maa ko ph kia:
ME AP K HAN A RHI HU
Maa ne kaha:
USE APNE KIYE KI SZA MILNI CHAHYE
Tm wahin thehro me tumare han a rahi hon
"Pyar kia nahee jata ho jata hai"


Log aisa kehtey hain,

Laikin mein kehta hoon k chalo aik dafa ghalti ho ghayee to log sudharney kee bajaye uss par datey kyun rehtey hein?
Valentine Day Bhi
Qarib hai Dosto….
.
From
Apka apna
.
.
.
.
.
Rehman malik
smjh tey gye o gey tussi…
A silent msg for All LOVERS