Why do we fall in love?

Why do we fall in love?
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
  

May, 19 2010     144 chars (1 sms)     3375 views       Funny

more Funny SMS Messages



Difference between Husband & gadha.

Ans:Husband gadha ban sakta hai,
but
Gadha itna bhi gadha nahi k husband bane!!
''Tumhari yaad to muje aise ati hai...

dost











jese aandhi main shoper atay hain..''
Height of being Hygienic:

A Computer Science student washing his hands with Dettol
..
..
........
..
..
..
..
..
..

after removing a Virus from his System ;)
Best SmS of 1947.
















Tab MOBILE Tha Kya?
Kabhi Tu Thora Dimagh Ka Istamaal Kar Liya Karo!
Bas sms parhne ki jaldi lagi hoti hai.
Love Happens Automatically.
.
.
.
Manual Working Of It
Is Called Flirting.....
Happy World's Nice Persons Day!
.
.
Ye Msg Un logon ko Send Karo jo is buri Dunya Main Rehtay Huye Bhi Nice Hain.
.
Maine Aapko Kar Diya.
.
.
.
Ghalti Se. Sorry. :-P
DARD NAK KAHANI.

aik larka tha, wo aik larki ko chahta tha. magr wo lrki nhi janti thi.

Aik din larke ny himat ki aur usy kaha k tm mujhe achi lagti ho.

Lrki ko shadid ghusa aya aur us ny...
.
.

.
.
Lrke ki nak pe muka mar dia.
Lrke ki nak ma shadid dard hoa
aur

Is tara bni ya
''DARD'' ''NAK'' kahani ;->
Fakeer:
"ALLAH k naam per de de baba..

Dukandaar:
"Kal aana...

Fakeer:
"Ess kal kal k chaker mein ess market mein mere laakhon rupay phansay hue hain!

Ek larki ka dil sab sy zaida kab dukhta hai?




Jb wo kisi kaam wali ko apna
lawn ka print pehne hue dekhti ha
NAME: SAIMA

D.O.B:15/10/1988

WEIGHT:49 Kgs

HEIGHT:5''7"

COLOR:Whitesh

BIRTHPLACE:Lahore

DREAM:Behan banongi to sirf "IS SMS PARHNAY WALAY KI!
Yaro ki yari pe shak nhi karte, jab hum bol rahe ho to bak-bak nahi karte.pareshan karte ho jab hum so rahe hote hainab hum jag rahe hain to SMS nhi karte.

Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)