Why do we fall in love?

Why do we fall in love?
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
  

May, 19 2010     144 chars (1 sms)     3353 views       Funny

more Funny SMS Messages

Rose,Lotus,Tulips,Sunflower all flowers are nice and sweet but they have no comparison with U bcoz Gobhi ke phool ki to baat hi alag hoti hai...
You Are Too Sexy . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
If U Think U Are
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So Plz Stop Living In Wish Ful Thinkings . . . ;->
Height Of Playin Games

A Sardar''s Dead Body Found In A Cupboard

&

Al Other Sardars Declard Him

Winner Of Last Year''s

Hide&Seek

Championship!
Phir usi chand se rishta bana bethe,

phir usi saadgi se dhoka kha bethe,

Patharo se the taalluqat
humare,

Phir bhi sheshe k ghar bana
bethe.->?


Teri yaad dil se jane nahi denge,
Tere jesa dost khone bhi nahi denge,

Sharafat se roz SMS kia karo warna,
Ek kaan k niche denge or rone bhi nahie denge
If I were to make a dictionary:

CUTE=you;

SWEET=you;

THOUGHTFUL=you;

GOOD LOOKING=you;

GORGEOUS=you;

but but but

LIAR=me
If U R Going Through HELL Then ???


Then ??
..












Then ??
...








Then ??
...









Keep Going :)
Jab Sher(Lion) 3 Dafa Dhaarta Hai to Kia Hota Hai...............?
.
.
.
.
.
think
.
.
.
.
Any Guess''s......?
.
.
.
Ok I''ll Tell U....
.
.
.
Tom N Jerry Shroo Hota Hai Duffer........ :)
A NEPALI Couple Named Der 1st Baby Bhai Chung Butiya.
2nd Baby Behen Chung Bhutiya.
3rd A Negro Was Born Dey Named Him.



" Ye Kaun Kaliya"
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
After Reading The Form Filled By An Applicant

The Employer Said: "We Do Have An Opening For U"

Applicant: What Is It ?

Employer: Its Called The
"DOOR" ;->
Is Ko Kehte Hyn
.
.
.
.
.
.
.
.
Kutta Khuwari ... ;->