Why do we fall in love?

Why do we fall in love?
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
  

May, 19 2010     144 chars (1 sms)     3358 views       Funny

more Funny SMS Messages

ek aadmi hospital main admit hota hai us ka bhai us se milne aata hai
to ek khobsorat si nurse aati hai who us ko side per le ja ker puchta
hai ke is ke baren main kya khayal hai koi umeed hai ya nahi to nurse
kehti hai ke mera aur us ka mizag bilkul nahi milta who to meri taraf
dekhta bhi nahi har waqt allah allah karta rehta hai
Doctor: Jab Ap Ko Pata Tha K Chipkali Ap K Mu Me Ghus Rhi Hy To Ap Chup Q Thy?
Sardar: Pehle Cockroch Gya Tha To Muje Laga K Chipkali Usy Pakar Legi.. ;-)

Kesa lgta hy?

Barasti barish me

Hawa k jhonko''n k sang

Khamoshi se
Chalty huey

Koi apka hath thaam k

Hauley se keh
de

"Ae sweater landay da paya ae? =P ;)
''Faqat i$ liye hum ne mehfilon may jana chorr diya MOHSIN....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K koi pooch he na ley
"Putter tyra result kido aa raya a!''
Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Larka Hota Hy,
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo Keecharr Myn Gir Jata Hy
.
.
.
.
.
Ganddaaa;-)
Larki Doctor Se
Main Jub Cigrette Peeti Hun To Ajeeb Becheni Si
Hoti Hai Main Pehla Kash Leti Hun To Apne Shoes
Utar Deti Hun Dosre Kash Main Socks,

Teesray Kash May Shirt Utar Dayte Hon
Or Chotay Main.....
Dr: Yeh Lo G0LD LEAF Or
Tafseel Say Batao... :P :D ;->
''Doctor: Mrs. Taniya good news for you!

Girl: What do you mean Mrs. Taniya? Iam Miss Taniya!

Doctor: Oh !! Sorry Miss Taniya...Bad news for you!
:D''
Teacher: Aesi jga ka nam btao jise bnaya to admi ne hy lakin phir b wo wahan nhi ja skta?


Student kafi dair sochne k bad bola:


Ladies toilet
Teacher: What''s The enifit Of Eating SPINACH . . . ???


Student: Eat SPINACH & U''ll Grow Up Big & Strong Like POPYE

But

U''ll Also End Up Wid A GirlFriend Like OLIVE . . . ;->. . ;->
Who Wants 2 B A
£MILLIONAIRE£

Let“s play?
Q.Ap sms koun nahien kerti:

A.Kanjocee
B.No Balance
C.Dil nahien kerta
D.jaan boj ker

50/50

Phone a friend?

Ring me! I will tell you!
Sardar to doctor:
"mein susu subah 6 buje karta hon & poty 7 buje"
Docter:"tu es mein problem kya hai"?
Sardar :"oo jee meri ankh 8 buje khulti hai"
L o n g t i m e a g o... o n l y idiots used... to read my S M S. And, t o d a y, the history continues....