Why do we fall in love?

Why do we fall in love?
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
  

May, 19 2010     144 chars (1 sms)     3349 views       Funny

more Funny SMS Messages

''rabba dukh na dena mere DOST ko
muje chahy Sukh ka pahar day day,,


ghoomy new cycle pe Dost mera
muje baly hi purani si mercedes car day day,,

bookha na rakhna mery dost ko khany ko tazi daal day day
mujhe baly hi kal ka cake+custers+biryani aur cokr ki botal 4 day day,,

phir na kehna kay DOST dua nhi kerty....''
GaaNa ayE yA Na AYE gana chahiay,
.
.
.
~
.
~

.

~


.

Hmara msG aye yA Na AyE Tumhaien bhi to Krna Chahiay..
You are a GHONCHU..

G-reat
H-ot
O-ne in million
N-aughty
C-ute
H-umble
U-nique



Zyada khush mat ho, hai to tu ghonchu hi na..
What Happens When
The Elephant Sat On
The Mercedes Car ... ???
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Everyone Knows

"The Mercedes bends" ;->
Larki: mein shadi k baad tumhare saray dukh baant lo0ngi.

Larka: lekin mujhy tu k0i dukh hai hi nhi!


Larki.......
mein shadi k baad ki baat kr rahi ho0n :-)


Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
Woh choom lain ek bar to aati nahi neend

unki awaz suntay suntay raat jati he beet

iss liye kehta hun k ye risk na uthaoo



"MORTIEN JALAO MACHAR BHAGAO"


Dentist Ki Beti-

Tumne Dady Se ShadiKi Bat Ki?

Boy-Mera Hosla Nhi Hua

Khamosi Se Or 1Daat Niklwa K Aya


Boy friend is fun,
&
Husband is gun,

Boy friend is light of moon,
&
Husband is month of june,

Boy friend is tooty fruity,
&
Husband is qismat phooti.
Aik baat bataoon? wo meri chahat nahee zaroorat ban ghayee hai, wo jab b aati hai meri zindagi k sab chiragh roshan karti hai, laikin kabhi hamarey pyar k "dushman" ussey ley jaatey hein,wo b kya karey ussey jana pardta hai aur mein b kuch nahee kar pata,



Koi jaaye aur pyar k "dushmanoon" sey kahey k uss(Bijli) na ley jaya karein.
mera naam bol kar soya karo,
apney aaamal tol kar soya karo,


aur pard jaye gha machchar kabhi na kabhi,
issi aas par apna moonh khol kar soya karo
Once during the tea break between india and pakistan match....
Afridi wanted biscuits wid his tea...
Inspite of asking Sachin for the biscuits who was close by to the biscuits plate... He called Inzy who was standin far away....
why so...?







socho.....








socho socho.........









coz "HAQ SE MANGO PRIYA GOLD"... ;-