Why do we fall in love?

Why do we fall in love?
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
  

May, 19 2010     144 chars (1 sms)     3347 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Jab koi Dost kisi Dost k
Haq main Dua kerta hy
to wo dua is k Dost se
pehly is k apny Haq m
Kabol hoti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Allah kary Tumari Shadi jaldi ho jay.''
Mobile Oscar Awards 2009:

_O_
\[ ]/
[ ]
[___]


"BEST SMS Sender" Award Goes To

(''HumAyuN'')

Ab Jealous Ho Kar Apna Naam na Likhna. :-)
SPECIAL OFFER,
BRING A CHIT ON EXAM DAY,
SCRATCH AND SHOW IT TO YOUR NEAREST TEACHER &
WIN FREE TRIP TO PRINCIPLE’S OFFICE & ENJOY 3 YEAR
VACATION AT HOME.
free-free-free
breakfast
free-LUNCH
free-DINNER
free-TEA
Just visit
"DATA DARBAR"
&ENJOY unlimited
offers,
paj paj k jao te
Raj Raj k Khao
''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''
Tee Quotes

1- stupidity isn''t a crime, so you''re free to go.
2-When i''ll be married,I''ll be out from the list of stupids.
Agar manzil ko pana chahtay ho to
hosla saath rakhna


Agar piyar ko pana chahtay ho to
aitbar sath rakhna


Agar hamesha muskarana chahtay ho to
To

to

to

DANT SAAF RAKHNA.

Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.


Can A Kangaroo Jump

Higher Than A Effiel Tower?


Ans:
Yes Bcoz
D Effiel Tower
Cannot jump


Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!
Why Don''t ELEPHANTS Ride Bikes..?

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/



They Don''t Have a Thumb To Ring The Bell..
KHAN Ne 1Bacha Agwa Kia
Or Taavaan K Lye Sticker Pe Ye Likh K Bache Pe Chipkaya:
10 Lakh Kal Subah Pul K Neche Pohnchado?
Aur Bache Ko Ghar Wapis Bhejdia.
2sre Din Wo Pul K Neche Gya To Usy Pese Milgye
Or Sath Sticker Pe Likha Tha:
Khuda Qasam
Pese Ka Gam Nai,
Gam Is Bat Ka Hy K
KHAN Ne KHAN Ko Looota ;-