Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !

Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !
Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !

.

.

.

.

.
























































.

Meray Khayal Se Yeh Lata Ka Song Hai :->
  

May, 18 2010     229 chars (2 sms)     3048 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jootha Peenay Se Mohabbat
Barhti Hai Pappu . . .


Yeh Keh Ker Woh Kameena

Meri Sari Pepsi Pee Gaya :P ;->
Larki Jub Saray Kapray Utaar Laiti Hay To Kia Hota Hay?
?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?
Taar Khali Ho Jati Hay.
Yaar Kabhi To +Ve Socha Karo... ;->
Child:Chacha Jan Plz Close Ur Eyz
Chacha(Surprised):Y?
Whts New?
Child:Mom Sayz,When Ur Chacha

Will Close Their Eyes

We"Ll Find Allot Of Wealth
How Do U CUT Roads . . . ? ? ?









By LAUGHING. . .










How. . . ? ? ?













B''coz






''''Hanste Hanste CUT jayen Raste'''' ;->


Dil ke zakhmoon ko gr koi shaiyri Kahe tu Seh lete hain...

Takleef Tu jab hoti hai jab koi wah wah karta hai... ;->
Ek Faqeer Bachi Se

ALLAH K Naam Par De Beta

Bachi
Main Beta Nahi Beti Hun

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Beti

Bachi
Mera Naam Nusrat Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat

Bachi
Mera Pora Naam: Nusrat Parveen Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat Parveen

Bachi: Ye Hui Na Baat
Ab Maaf Karo Baba
(.")%(",)
HAPPY BIRTHDAY TO YÖU!
Tumko kya laga tum nåhi batao gy to mujhe påta nahi chalega K aaj,



''ANIMALS DAY''
hay
You naughty,
Once again
Happy Birthday
Interviewer:What is your birth date?
Sardar:13th October.
Interviewer: Which year?
Sardar furiously: Stupid...Every Year !!
;-)
KFC New Prices.

Piza @Rs.200
Chicken @Rs.150
Burger @Rs.100
Pepsi @Rs.50

Lakin ap phir b kuch kha nhi sakte Q K
ap k pas tou sms k liye b paisy nhi hote.
O Rok Do Mere Janaze Ko Zalimon

Mujh Me Jaan Aa Gayi Hai

Peeche Mur K ou Dekho Kameeno

Ciggerate Ki Dukan Aa Gayi Hai ;->
Don''t Love Reliance Girl

She Is A 2yrs Warrenty Girl

Don''t Love Hutch Girl

She Follows U Where Ever You Go

So Love Only Landline Girl

She Will Be At Home.
WHY R DOCTOR’S PRESCRIPTIONS IMPOSSIBLE 2 READ??????????

ANS : BCOZ THEY HAVE AN EXCLUSIVE MSG ONLY 4 D CHEMISTS….
“MAINE PATIENT KO LUT LIYA HAI,AB TERI BAARI HAI……..”