Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !

Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !
Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !

.

.

.

.

.
























































.

Meray Khayal Se Yeh Lata Ka Song Hai :->
  

May, 18 2010     229 chars (2 sms)     3044 views       Funny

more Funny SMS Messages

Height of embarrasment



Man sitting wid his wife in bar,another lady comes 2his wife &
says: PAISE PEHLE LE LENA,YE AADMI BAADME LAFDA KARTA HAI :p


3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
SANTA: Kal meri biwi kuwe mein gir gayi,

bahut chot lagi usko..bahut chila rahi thi..

BANTA: Ab kaisi hai..??
...
SANTA: Thik hi hogi, kal se kuwe se aawaaz nahi aai.
Marriage IS THAT RELATION BETWEEN MAN AND WOMEN IN WHICH THE Independence IS Equal,

THE Dependence MUTUAL AND THA Obligation Reciprocal".

Best WISHES FOR Happy Wedding Anniversary.
aaj ki taaza khabar aaj ki taaza khabar,
sciensdanon nay parhnay wala bandar dhoond lia hain,

kia aap ko yaqeen nahin aata

waqai nahin aata

common sense hay yaar

unhon nay tum ko kisi ka sms parhtay dekh lia hain.
Na hawa na saya hai,
ehsas ham hi ko aaya hai,
hamein bhi sms kr k dekh lo,



company ne ye mobail aap ki Girl friend k liye nahi banaya hay
*"Elan-E-Aam"*,''

''*"Apni Zakaat"*''
Kheraat Sadqaat

Or

Qurbani ki Khaalen
Wapda Ko Dijiey

Is
Se Apko Akhrat
Me Ajjar

Or Dunia
Me Bijli MiLe Gi
FIRST SIGHT

FiRsT NiTe, FiRsT SiGhT, I SaW, I KnEw, LoVe''s SwEEtEr ThAn MoUnTaiN DeW, A pRoMiSe I mAdE and'' WiLL kEEp, 2 LoVe YOU aLwAys~
Wife : Do you want dinner?
Husband : Sure, what are my choices?
Wife : Yes and no.
Man Comes Home& Start Shouting
Pack Ur Bags
I Just Won 10 Million In Lottery

Wife : Do I Pack For Beach n Resort . . .

Man : Who Cares, Just Pack & Get Lost . . .
Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

1 - Science Se Gira Arts Me Atka

2 - Fail Hote Ko Practicals Ka Sahara

3 - Degree Le K Choolhey Main Daal

4 - 3rd Division Pass Ghar Ka Na Ghat Ka

5 - Dost Wo Jo Imtihan Main Chapai Karaye

6 - Qadar Kho Deta Hy Roz Ka College Aana Jana

7 - Likhna Na Jane Qalam Mera ... ;-


Koi Takleafday Cheez Rastay Se Hatana Neki Hai . . .




Awo Sub Mil Kar
ZARDARI Ko Rastay Se Hata Dain . .=P;->