Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !

Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !
Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !

.

.

.

.

.
























































.

Meray Khayal Se Yeh Lata Ka Song Hai :->
  

May, 18 2010     229 chars (2 sms)     3043 views       Funny

more Funny SMS Messages


Phaansi

l----l-
l ''.o.
l /l\ phaansi
l JL ll

Ye b tumhari trha Bohat km sms krta tha.

LATKA DALA salay ko

ab teri bari ha
Teacher: What do you call a person who keeps on talking when people are no longer interested?
Manu: A teacher

Air Hostess to Pathan in plane: Khan Sahab Aap kia lainge?




Pathan: Mai Neeche Uter kar Rickshaw Loonga. :-)
dum guy was filling up application form for a job.
He was not sure as to what to be filled in column
"Salary Expected".

After much thought he wrote : Yes!
Only True Friends Stand By You
During Bad Tyms. . .


I Promise You

















I will Be Attending Ur Marriage . . . ;->

Find ur Japanese Name:
Take each letter of ur name & substitute it with Japanese sound..

A=ka
B=tu
C=mi
D=te
E=ku
F=lu
G=ji
H=ri
I=ki
J=zu
K=me
L=ta
M=rin
N=to
O=mo
P=no
Q=ke
R=shi
S=ari
T=chi
U=do
V=ru
W=mei
X=na
Y=fu
Z=zi

4wd It to Ur Friends 4 fun..:-)
A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !
''1 pathan ny jalti hue building sy 6 logon ko nikala!but phir bhi logo ny usy boht mara
Q???


is liye k

us ny wo 6 log nikaly thy jo k aag bhuja rahy thy
Height OIf Relationship ...


1 Larka Gadhe K Saamne Gir Gaya

1 Larki Ne Dekha Tou Boli :

"Apne Barey Bhai K Paaon Chuu rahe Ho"

Larka Bola :














G Bhabi ... ;->
''Aik Kanjoos K Ghar Ko Aag Lag Gai Or Wo Apnay Ghar Ko Na Bacha Saka.
Kion?
?
?
?
?
?
?
?
KION K WO SARI RAAT FIREBRIGAD KO "MISS CALL" MARTA RAHA.''
Jab load shedding ho out of control,
khirki darwaze khol ....
khirki darwaze khol...
Chanda mama ko bol!

All izzz wel



KESC wale kia jane student ka ab kya hoga??

Revision krega ya pasine mei khuwar hoga?

tu mom Bati jala.

Generator chala. U.P.S laga k bol
Bhaiya all iz well

Janix all izz wel ;->


Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)