Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !

Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !
Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !

.

.

.

.

.
























































.

Meray Khayal Se Yeh Lata Ka Song Hai :->
  

May, 18 2010     229 chars (2 sms)     3034 views       Funny

more Funny SMS Messages

"Winter magic"

1 glass me thanda pani lain
or
Usy Apney Qareeb Baithe shakhs pe dal den

wo thanda pani usay garam kar dega

aur

wo

uth kar apko thanda karega....!!
Husband And Wife are Like two tyres of a vehicle.

Even if one punctures , the vehicle can''t move further

So intelegent men always carry a stephny with them . :)
Hamara Mutaaliba
.

.


.
Hamara mutaaliba,




.


.

hamara mutaaliba






Hamara mutaaliba.

.



.


.

.



.


"Her taalib-e-ilm ko aik aik taaliba" ;->
''billi dum kuy hilate he..........?
batano na kyun........?
batano na kyun ........?
mein batayo kyun? kyun k!!!!!!!!!! dum bili ko nahi hila sakhti''
A boy 2 pathan:
mai agar chahon to tamam pathano
ko janat se nikal kar jahanum main la sakta hoon.

Pathan:kaise?
Boy:main jahanum mai naswar
ka dukan kholon ga
Step by step the journey goes on,
Little by little it may seem so long.
Forget about your past, you can"t change it,
Forget about your future, you cant predict it.
Just think about present, you can handle it.
Enjoy presents every moment & be happy....
HAPPY BIRTHDAY to U....!

Wo khush ikhlaqi.... Wo payari ankhein.... Wo MASOOM sa chehra.... Wo UMDA ZEHAN.... Wo Nice Personality.... Aap ko YAAD Hai??? GOOD.! GOOD.! "Main ab bhi waisi hi hoon"
Ant: Whtz Ur Age
Elephant: 5 Yrs
Ant: But U r So Heavy
Elephant: Tan Ki Shakti , Mann Ki Shakti Bournvita. . .
Elephant: Whtz Ur Age
Ant: 18 Yrs
Elephant: But U r So Small
Ant: Fair n Lovly Lagao Aur Apni Umar Chupao. . . . ;->

Journalist To Meera:


Kya Ap
"HumAyuN"
Sy Dor Ho Sakti Ho?

Meera: Qasam Se Mra Bhai Mar Jae Mri Maa Mar Jae
Mera Khana Kharab Ho Agr Me UsSy Dor Hun =P ;->
Kar diya izhare-ishq hamne telephone par, laakh rupaye ki bat thi, do rupaye main ho gayee (wah wah)
Wat did an IT engineer scream while falling from the 10th floor.?



.



.



guess..!



.



.



.



.



.


HE SCREAMED- F1 F1 F1 F1 F1...
Sher ki shadi thi, barat me sab sheron ke bech ek kutta nach raha tha, usse pucha app yahan kaise? To kuta bola shadi se pehle hum bhi sher thee.