Ko ko ko ko ko

Ko ko ko ko ko
Ko ko ko ko ko




Ko


Ko


Ko


Ko


Ko


ko ko Ko Ko Ko Ko Ko
Ko
.
.
.
.
Bas Karo Ab
"AANDA" dy b do,
  

May, 15 2010     132 chars (1 sms)     2593 views       Funny

more Funny SMS Messages

Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo.
Happiest man is on whose,
daughter''s photograph is on femina cover,
son on india today,
girlfriend on playboy,
WIFE on missing coloumn of newspaper
Uski Yaad Main Khaana Peena Chorr Diya "Pappu" . . . .


Phir Socha


"Khaonga Nahe To ßarra Kaise Hunga. . . . ;->
''Agar Koyi Achha Sa Msg. Hai To Use Jaldi Se
.
.
.
.
.

Paper Par Likh Kar Almari Me Band Kar Do
Kahin Galti Se SEND Na Ho Jaaye..!!!''
Sardar told his servant:
Go and water the plants. Servant
it’s already raining. Sardar: So what?
Take an umbrella and go.
Telephone Ki Ghanti Bajti Hy

Receiver: Kon ?

Caller: Me Chaudry

Receiver: Zaleel , Kameenay , Ghatya Insaan

Caller : Meri Gall Te Suno Main "CYCLE WALA" Chaudry Nahi . . .
Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.
''Upcomng Horor Movies!

1.EXAM KA KHAUF
2.TADAPTA STUDENT
3.SHAITANI BOOKS
4.SADMA RESULT KA
5.NEEND KI MAUT
6.PYASI EXAMINER
7.PASS HO NA HO''
@ HI Meri Jaan



.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Nikal Rahi hY sARDI se!
All pakistani nation se guzarish hai
k chand dino k liye susoo bathrom me na krein
bal k shoper me pack kr k wapda k office
me jama krwa dein ta k jaldi pani ki
kami puri ho or or or

Load shedding ka jaldi khatma ho plz
D0sto0

Ghajini Daikhnay k Baad Andaza Hua k Aap ka Do0st Bhi Amir Khan Say kam Nahi Hay.


Mai Bhi Parhta Hun
Samajhta Hun

Phir 15 Min Bad Sab Bhool Jata Hun
Journalist To Meera:


Kya Ap
"HumAyuN"
Sy Dor Ho Sakti Ho?

Meera: Qasam Se Mra Bhai Mar Jae Mri Maa Mar Jae
Mera Khana Kharab Ho Agr Me UsSy Dor Hun =P ;->