Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
  

May, 17 2010     179 chars (2 sms)     3072 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Girl to Sheikh: tum mujhay apni Ring de doo
es ko dekh kar main Tumhain yaad karon ge
Sheikh:
Tum ye soch kar yaad kar lena, main ne mangi the us ne nahi di''
Phir usi chand se rishta bana bethe,

phir usi saadgi se dhoka kha bethe,

Patharo se the taalluqat
humare,

Phir bhi sheshe k ghar bana
bethe.->?
A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

Husband: Wht''s Dat 4 ?

Wife: I Found A Paper In Ur Pocket, Wid d Name "Jenny" On It

Hsband: I Playd RACE Last Week n "Jenny" Was d Name Of My ''Horse''

Wife: Sory !

Next Day Wife Hit Him Agn

Hsband: Wht''s Dat 4?

Wife: Ur ''Horse'' On d Phone An Hour Ago ... ;->
1 Shekh mrty waqt: Begum Tum kahan ho..?
Begum: Ap k pas..

Shekh: Aur mery bchy..?

Wo b ap k pas hain..

Shehk:tO phr sth wAly kmry ka pnkha Q chL rha hy..!!!
Memon K Ghar Guest Aye


Bivi Ne Kaha.


Jao Mehmano K Liye Kuch Le Kar Aao


Memon Bahar Gaya Aur TAXI Le Aya! ;->
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge

Ek larki ka dil sab sy zaida kab dukhta hai?




Jb wo kisi kaam wali ko apna
lawn ka print pehne hue dekhti ha

Beggar: Sir, pls give 50 paise.

Man: I don''t have.

Beggar: Then come with me, lets beg together
Subah
SMS
Sham
SMS
Din Men
SMS
Raat Men
SMS
Ghar Men
SMS
Office Men
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS
Akhir Kya Hai
Ye SMS ?
?
?

!


S= SUB Ko
M= Mohabat Se
S= Satao.


Zardari k Baap ka pata chal Gaya hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hA hA hA....
April FoOoOoL :-)
Abhi nahin pata chala..!!
Aaae,

Apun Tere 7 Sms Ka Dhanda Band Kerne Ka Hy

Bole To

Ek dum khalas

Agr Compromise Kerne Ka Hy To

4-5 Jhakaas Se Sms Bhej Daal

warna khalas.
Teri ummid tera intizar krte H

Ae sanam hm to sirf






















Teri Bahen se pyar karte He