Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
  

May, 17 2010     179 chars (2 sms)     3078 views       Funny

more Funny SMS Messages

10% of road accidents are due to drunken driving.
Which makes it a logical statement that 90%
of accidents are due to driving without drinking!
Piyo Sar Utha Ke!... ;->


Wife: I wish I was a newspaper
so I would be in ur hands allday.

Husband: I too wish that u were
a newspapers so I could have
a new one everyday.
u r a donkey,
d 4 decent,
o 4 outclass,
n 4 nice,
k 4 kind,
e 4 excelent,
y 4 young,
Please ap apna ghar achi tarha check karen

Kyun ke
Kal TV pe ASIF ZARDARI keh rahy thy ke
..
.
.
.
.
.
.
.
kehar ghra se BHUTTO nikle ga
A FOOLISH Man Tells A Woman To Stop Talking
But
A WISE Man Tells Her That: SHE Looks Extremely BEAUTIFUL , When Her LIPS
r CLOSED .... ;->
Arz kiya hai....
tere gam mein aye zalim hasina .....hum khana bhul gaye ...
tere gam mein aye zalim hasina .....hum khana bhul gaye ...

majnu ki kabr khudi aur hum nahana bhul gaye :P
Husbnd:Kya Tumne Mujhe KUTTA Kaha?

No Ans.

Husbnd Again Asks, No Ans.

Then Again He Asks,

Wife: Nahi Kaha.

Plz Ab Bhoka Na Bandh Karo :D
"students Vs teacherz"..
.
.
When We R in class, We R ''students'',
When They R in class, They R ''scholars''
When We corect Our writing, its ''overwritting'', when They corect their, its ''correction''
When We copy from otherz, We R ''cheaters'', when They copy, They R ''quotes''
When We joke in class, We R ''jokers'', when They joke, They R ''witty''
When We Don''T Do Our work On time, We R ''sluggish,''
When They Don''T Do, They R ''busy''
.
.
Kya Ye khula TAZAAD Nhi?
''Phulo me gulab acha lagta he..
Neend me khwab accha lagta he..
Aap bhale he hame sms nahi bhejo,
Hume to aapki kanjusi ka ye aandaz accha lagta he!''
Andhe K Haath Me "Torch"

Behre k Haath Me "Radio"

Goonge K Haath Main "Mike"

Aur Aap K Haath Main Mobile

Wah Kia Zamana Aa Gaya Hai .....
''Kisi ka jhoota peene se shifa milti hai Ajmal!
Kameena ye bolte bolte meri sari Pepsi pi gaya!''
sardar g: O teri to mithaai ki dukaan hy,, tera dil nahi karta mithaai khhany ko !!!!
2nd sardar: yar dil to bra krta hy mgr abba g ne mnaa kia hy.....
iss liye choos choos k rakh deta hoon...