Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
  

May, 17 2010     179 chars (2 sms)     3068 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mat Nikalo Mera Janaza Uski Gali Se "pAppu"
.
.
.
Warna Uska Baap Kahega..
.
.
.
.
.
Sala Marte Marte B Ek Chakar Laga Gaya... ;->
Circuit:Bhai,Ye English Mein

Kaise Bolne Ka:Chal Hat Hawa Aane De?

Munna Bhai:Simple Yaar...

He U Move Sideways,Let The Airforce Come In
Beta : Papa Aap Ki Love Marriage Hui Thi Na .... ???

Baap : Jee Beta !!! Aap Ko Kese Pata ???

Beta: Wo Aap Ki Shaadi Aur Meri date Of Birth Main
Sirf 6 Months Ka Farq Hy na ...
Dekha Mere Sms Ka Kamal ?



Ghanti Baji




Bandar ne Mobile Uthaya




Ab Woh Sms Pahr raha hai




HMmm





Ab Muskura kar soch raha hai Kiss ko Send karu?

Teacher : 2 aisi cheezo k naam batao,
jinhe Nashte me nhi kha skte.



Sid: Sir, LUNCH AUR DINNER.!
Jab dekha unhone tirchhi nazar se,
to hum madhosh ho gaye.
Par jab pata chala ki nazarein hi tirchhi hai,
to hum behosh ho gaye
Research K Mutabiq
Larkiyan Larkon Say Ziada
Mehenti Hoti Hain...


Kyun k


100 Mein Say 5 Larkiyan Qudrati Khubsurat Hoti Hain
aur Baqi
Apni Mehnat Say....:
Girl: when we get married, i want to share all your worries, troubles and lighten your burden..
Boy: it''s very kind of you, darling, but i don''t have any worries or troubles..
Girl: well that is because we aren''t married yet....
Question : "Pizza Hut" ka opposite kya hota hai?
-
-
-
-
Answer : Pizza hatna mat...........
Sapne ki tarah tujhe saja k rakhon,

Chandini raat ki nazron se chupa k rakhon,

Meri taqdeer mere sath nahi Warna
Zindagi bhar Tujy"MURGA" bana k rakhon :->
Being Single Is So
Lovely & So Lucky !!!
It Has Its Own Charm

Even If Somebody Asks
Why r U Single ?
Just Tell Them
"God Is
Writing d Best Love
Story Ever 4 Me "



Send Thi sSingle Msg
To All Ur Single Frndz
& Let Them Know Its
Great Time Buddy

~*~ Happy
Uncommitted Life ~*~ ;->
Neend aur susti hamare Dushman hain.(Allam Iqbal)

Hamain apny Dushman se bhi pyar kerna chahiye.(Quaid-e-Azam)

Ab batao benda BABA ki Maney ya CHACHA ki...!!!