Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
  

May, 17 2010     179 chars (2 sms)     3074 views       Funny

more Funny SMS Messages

MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...


shshhhhhhhh....ahista bolo yahan tak awaz aa rahi hai.


Teacher: "Sam, You
Talk A Lot !"

Sam: "Its A Family
Tradition "

Teacher: "What Do
You Mean ?"

Sam: "Sir, My Grandpa
Was A Street Hawker,
My Father Is A
Professor"

Teacher: "What About
Your Mother?"

Sam: "She Is A
Woman..." ;->
Good News-

Nokia N73 FREE

With 1 Kg.
Tomato...













Buy 1Kg.
Tomato
Only for
Rs.12,950.
Teachr: Konsa Parinda Sub Se Tez Urta Hai?
Student: Haathi!

Teachr: Nalaiq! Tera Baap Kia Krta Hai?
Student: Wo DSP Hain.

Teachr: Mera Khayal Hai Haathi Hi Sab Se Tez Urta Hai..... >
New song for all boys
ek larki ko dekha tu aisa
laga

kabhi chapal laga kabhi
taphar laga
kabhi muka pera
kabhi sendel pera
kabhi ghar mai peta
kabhi roar mai mara
mindar k gante sa bajta
gaya
hoooooooooooooo






ek larki........
sardar, a japanese, and a britisher were shipwrecked on a deserted
island. One day they came upon an old lamp buried in the sand.
As they brushed the sand from the lamp a Genie appeared and said I''ll
give each of you one wish." The japanese said "I wish I was home!" PUFF and
he was gone! The britisher said "I wish I was home!" PUFF and he too
was gone. The sardar said "Boy is it lonely here! I wish my friends were
back!"
Wife : " Suniye ji ! Apki Aziz Dost ghalat larki se shaddi kar raha hai . Aap Usey Roktay kyun nahi ?"
Husband : " Main Kyun Roko? Aus Ne Mujhe Roka Tha Kiya ?? "
''Duniya Se Jo Dare, Usse Kayar Kehte Hain,
Duniya Jisse Dare, Usse Shayar Kehte Hain,
Biwi Se Jo Dare, Usse Shohar Kehte Hain.''
Ppl Say Dere''s No Difference Between

Complete
&
Finish

But

Dere''s Difference

When u Love Da Right One
U r Complete

&

When u Love Da Wrong One
U r Finished
Boy 2 Girl: Suit bohat acha pehna hai
.
Girl: Thanks
.
.
Boy: Lipstick b achi hai
.
Girl: Thanks
.
.
Boy: Makeup b bohat acha hai
.
Girl: Thnx "BHAI JAN"
.
.
Boy: Phir b buri lag rahi ho :-P
Pthan rail ki patri pe leta tha.

Dost ne kaha kya kr rahy ho?

Rail guzri to mr jao ge.

Pthan: Abi upar se jahaz guzra, kuch ni hua,
Rail kya cheez hy..?
agar koi acha lagta hy tow wo acha nai, acha main hu, ore agar koi mjy bura lagta hy tow jaan lo k bura woi hy....


q k main tow acha hu