Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
  

May, 17 2010     179 chars (2 sms)     3059 views       Funny

more Funny SMS Messages


(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)



Have U Ever Noticed .. ?

That

The Longst Minutes In
The World
Are The Last
5 Minutes Of A
LECTURE

While The Shortest
5 Minutes Are The Last
5 Minutes Of EXAM ... ;->


Usne Mujhe ye Keh Kar Chhor Diya HumAyuN









Mujhe Neend Aati Hai 11 Baje k baad.








Aur

Tum Online Aate Ho
12 Baje k Baad. :-(
How To Impress A Kam Wali ?
Tareqa Prhny Ke Lea Press Down Arow Key . . .






Lakh Lanat Hy Kam Wali Ko B Na Chorna Begherat
''Ek Doctor Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Doctor Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K


Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-) jwan banda kadi pouul wi janda we ki banaya mere kagzan da yar pata karna''
Dua hai Ki Kamyabi ke har sikhar pe aap ka naam hoga,
aapke har kadam par duniya ka salam hoga,
Himat se mushkilon ka samana karna hamari dua hai ki waqt
bhi ek din aapka gulam hoga.
Happy Birthday
Night Was Dark

Moon Was High

Boy Stopped His Bike

Girl Asked Why ? ? ?

Boy Came Close

She Felt Shy


He Told In Her Ear










DHAKKA MAAR

PEtrol KhattamHo Gya Dear . . . ;->
SMOKE every day plz! SMOKE means S=Send M=Me O=One K=Kool SMS E=Every day! So feel free 2 SMOKE more
RealiTy
if u tell a man there r 300 billion stars in d universe, he''ll believe u.Bt if u tell him a park bench has jst been painted, he has 2 touch it 2 b sure.
A beautiful young bride said to her 80 years old husband: "Sweetie, lets go upstairs and make love".He replied: "Make a choice, I can''t do both''''

New Style Of Proposing:

Boy: Can I Take Your Photo?

Girl: Why?

Boy: Just Wanted to Show My Children
That How Their Mom Looked in her Younger age.
Sooo Sweet.
Larke Wale: Hum
Ko Larki Pasand Hy
Shaadi Kab Krni Hy ?

Larki Wale: Abhi Tou
Larki Parh Rhi Hy !

Larke Wale: Humara
Beta Kya Bandar
Hy jo Kitabai''n Phaar
De ga ... ;->