''We will now upgrade

''We will now upgrade
''We will now upgrade your brain, please wait....Searching....searching...still searching....sorry,NO BRAIN found...!''
  

May, 24 2010     119 chars (1 sms)     3267 views       Funny

more Funny SMS Messages

GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
IN French: "bonjour" IN Spanish: "Te quiro" IN Italian: "Teamo" IN English: "Good morning" IN Punjabi: "uth BEGHAIRTA kum te nai jana"
Bv:ap nay pichlay sal eid par
meri ami ko lohay ki kursi di the.
Is saal kia irada ha.
Shohar: is saal us main
current chornay ka irada ha. :->
Heer ranjhey sey: "Ranjhna hamarey pyar k dushman boht takatwar hein,wo hamein zinda naheen chordein ghey, aur meri to Ummeed b tootti ja rahee hai aur tum b kuch nahee kar rahe ho"
Ranjha: Heer fikar na kar mein apney saarey dushmanoon ko maar doon gha"
Heer ghussey mein, "Yuunhi baaith kar"
Haan heerey mein dua karoon gha aur tumhein pata hai k dua mein bardi takat hoti hai.
Master of puppets is pulling ur strings, twisting ur mind n smashing ur dreams. blinded by me, u can''t c a thing when i count to 3 u shall fall asleep 1,2,3,Zzz
In d corridor of mall
Do U knw
Y boyz hold girl''s hands ?
Coz
If they leave their hand
they wl go 4 shopping

It looks Romantic
But its actually Economics =P ;)
Bhagwan to Man:BOL KIA CHAHIYE?
Man:MERI SHAADI AISH SE KARA DO.
Bhagwan:USKI 1 SAARI 1 LAC KI HAI,KHARCHA UTHA PAYEGA?
Man:KOI Solution????
Bhagwan:MALLIKA SE KAR LE………
After marriage, husband and wife become two sides of a coin;
they just can''t face each other, but still they stay together. . . ;->


Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->
Dear Customer.
u hve subscribed kanjuci package now u can enjoy saving of sms.
Ur subscription title Kanjus is Valid till ALLAH gives u tofiq to send sms.
Admi:Mujhe sardar bana do
Doc: uske liye tumhara 50% dimagh nikalna parega
Admi: OK
Doctor ne ghalti se 90% nikal dia.
Admi hosh mein aa k bola: Khocha ye tumne kia kar dia.
Koi Insan Agr Ankhe Band Karke Muje 3 Baar Pukare
To Me Uske Samne Aa Jata Hu.
Try Karo

1

2

3

Nahi Aaya?
Are Yaar Insano Ki Baat Ki Thi.