''We will now upgrade

''We will now upgrade
''We will now upgrade your brain, please wait....Searching....searching...still searching....sorry,NO BRAIN found...!''
  

May, 24 2010     119 chars (1 sms)     3291 views       Funny

more Funny SMS Messages

D Bst Present 2 Give

2 A Frnd:

HONESTY

2 Ur Enemy:

4GIVENES

2 Parents:

GRATEFULNES

2 God:

OUR LIFE

2 Me:

Nokia N95

Video I-Pod 80gb

PS3/Xb0x

HP/Sony Laptop

Home Theater

Digital Camera 12.0

BMW Latest Model

Thats All.

I M "Down 2 Earth Persn

Wid Simple Dreams.
''1 Qabristan mein 1 Bh00t k0 dekh kar sabhi bhaag rahy thy
lekin mein nahi bhaga
pata hy ky0n?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ky0n ky mein ny tumhein pehchaan liya tha..!''
Just close ur eyes and think of urself for 10 seconds......
Open ur eyes !
Now you will realize that u have wasted 10 sec in thinking of a
fool............
Define "GUTS"..??







Its Wen Ur Boyfrnd Catches U In Theatre With Another Boy & U Say,
"SWEETHEART NEXT SHOW IS WITH U..!!!";-)
''Umeedo ki manjil toot gayi
Aankho se ashqo ki dhara beh gayi
Are tumahri bhi kya izaat reh gayi
Jab class ki ladki bhaiya keh gayi
Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
bata teri akhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: bus punjab mei 1 khud kush hamla krny do...=P;->
ooiy yaroo
.
.
.
.
.mery dil ki taroo
.
.
..
.mery pearoo

.
.
.
mery tabiedaroo
.
.
.
.husan k parwanoo.
.
..
.
ary oo dewanoo
.
.
.mujhy kabi to jano
.
.
.
jo be mily bacha osy kis karo

.
.kia yaar kabi to mujhy mis karoo

.
.
flert ko tum end karo


.
mujhy kuch achay sy funy sms send karoo
Musharaf dedicate song 2 mulana abdul AZIZ.

AJ KALA BURKA PA SADI FARMAISH TY.AJ PA K SAMNAY Aa SADI FARMAISH TY. aj pa k NA SHARMA.SADE FARMAISH TY.
''Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehbooba ki ammi thi.. :-)@''
.Mere Nana ne ye keh ker mujh se rishta tor dia Faraz

.

.

.

.

.

.

Moong phali mein dana nahi. hum tumharey Nana nahi...
World cup ke shekast k bad inzamam ko bv ne bazar say dahi lane ka kaha to inzamam ne logon k der say burka pehn lia .
burka pehn k Bazar puhuncha hi tha k ek urat ne us se pucha.Tum inzamam ho na?Us ne ghabra k kaha Nhi to Us urat ne kaha Ghabrao nhi Main Yunus Khan hon.
Student seeing Monkey out of the window and the Professor scolds him-
"why r u seeing d monkey outside,wen i am in d class
:)

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674