''We will now upgrade

''We will now upgrade
''We will now upgrade your brain, please wait....Searching....searching...still searching....sorry,NO BRAIN found...!''
  

May, 24 2010     119 chars (1 sms)     3279 views       Funny

more Funny SMS Messages

karti ha meri bewi subha sham shak muj per,pochti ha muj se ye mis FAKHIRA kon hai?banwaya jab mein n apna ID card,poch dala batate kuin nehi ye ab NADRA kon ha
Behind every Man''s success there is a woman.

But behind 16 gal''s success there is a man,
this is what we see in the movie "CHAK DE INDIA"



SO MAN KI IZAT KARU . . . ;->
Fakeer:
"ALLAH k naam per de de baba..

Dukandaar:
"Kal aana...

Fakeer:
"Ess kal kal k chaker mein ess market mein mere laakhon rupay phansay hue hain!
Sher:Ladka Apni Dilruba Se Poochta Hai,

Kya Pyar Karna Paap Hai?

Ladke Ka Dost Uske Kaan Mein Bolta Hai

Abe Jaldi Bhaag Peeche Uska Baap Hai
JANGAL ME MANGAL TERE HI DAM SE
SAB NE YA SHOR MACHAYA HA
SAILGIRAH KA DIN AYA HA
HAPPY BIRTHDAY TO U MERE JAN
''Ashik ban gaya,Mat karo waar,
Bura nahee ye pyaar,Bura hai intezaar.
Letter diyaa to, Thappad mat maro yaar,
Bura nahee ye ikraar,Bura hai inkaar.
Sharaabee bana to,Mat dalo ilzaam,
Bura nahee ye jaam,Bura hai anjaam.''
U r 1 of d most CUTE persons I have seen.

Dont misunderstand me
Cute means
C-Creating
U-unnecessary
T-Troubles
E-Everywhere


Teri yaad dil se jane nahi denge,
Tere jesa dost khone bhi nahi denge,

Sharafat se roz SMS kia karo warna,
Ek kaan k niche denge or rone bhi nahie denge
''Na yad tmhari bhulaenge

Na sath tmhara chorenge

Na krenge dil se door tmhe

Na dosti tmse tornge

Agr toot b jye ghalti se


to






ELFY laga k joren

Apne mulk ki hifazat karain




Kyun k






Ap ko dulhan yahan se hi milni hai... =P ;->
Hain Mulaqat K Saare Hi Qareene Maujood

Aur Pehla Jo Qareena Hai Wo Bharpoor Bhi Hai

Meri Maano Tou Raho Aaj Ki Shab Ghar Mere









Load Shading B Hai Badal Bhi Hai Ghar Duur Bhi Hai ;->


Ek Hoor Ne
Jannat Mein Khudkashi
Ker Li


Pata Hy
Kia Waja Thi ??


Ek Farishty Ne Hoor
Se Mazaq Kia Tha
k
Teri Shaadi
Qayam Ali Shah Se Hogi .. ;)