''We will now upgrade

''We will now upgrade
''We will now upgrade your brain, please wait....Searching....searching...still searching....sorry,NO BRAIN found...!''
  

May, 24 2010     119 chars (1 sms)     3276 views       Funny

more Funny SMS Messages

When a man talks dirty
to a woman, it''s sexual
harassment.when a woman talks dirty to a woman talks dirty to a man,
it''s$3.95per minute.
Dekhene Do Apne Chere Ko Jee Bhar Ke Hamain
FARAZ.......



Muddat Huwi Hai In Aanhkon Ne Koi BEGHARAT Nai Dehka....
Wo mjhe ye kah kr chor gaye !
.
.
.
.
.
.
.*,
.
.
Ok bye.
Yaad hai ham pehle kahan milte the...... train ruki, khidki khuli, nazro se nazre mili aur aapne kahan,..... ALLAH KE NAAM PE KUCH DE DE BABA!!!!!!
Ye mulaqat ek bahana hai

Pyar ka silsila purana hai

Tum se bus kam hai itna..........

Mujhe apna



TOILET dhulwana hey ;->
Who Is Diplomate ? ? ?

A Diplomate Is 1 Who Forget To Wish His Wife On Her Birthday


&



Later Telss ''''How U Expect Me 2 Remember Ur B''day When U Never Look Older'''' ;->


A sardar prays daily for 2 hours,
“Hey vaheguru meri lottery lagady.”

After 11 years VaheGuru angrily appeared
& said,”Khoti de putar 1 vari ticket te le ley”

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
wht did a handosm dog say to a beautiful bitch during a candlelight
dinner near a romantic river in open moonlight?




"BhoW bHOw"



Hor vicaray ne ki khena
si..:->
Neend aur susti hamare Dushman hain.(Allam Iqbal)

Hamain apny Dushman se bhi pyar kerna chahiye.(Quaid-e-Azam)

Ab batao benda BABA ki Maney ya CHACHA ki...!!!
BOY:
Ae Bewafa Tu Ne Dil Jala Dala
Dil Jal K Raakh Hogaya


GIRL:
Teri Ye QUrbaani Bekaar Nahi Jayegi
"RAAKH"
Idhar Bhej De "Bartan'' Dhoney K Kaam Aayegi . . .
Kon Kambakt Marne K Liye Peeta Hai



Ham To Isliye Peete Hai Kyaunki Peene K Baad

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.

Susu Aata He