Rona Is Baat Ka Hai k

Rona Is Baat Ka Hai k
Rona Is Baat Ka Hai k
Rona Nahi Aata

Wo Paaye ga Kia Jisey
Khona Nahi Aata

Wo Ganda Tha Ganda
Hai Aur Ganda Rahe Ga

Jisey POTTY krne K
Baad Dhona Nahi Aata ... ;->
  

May, 14 2010     180 chars (2 sms)     3639 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kya Btaye''n Tujhy
Mere Dost, Ab k Saal




Ja Rahy Thay Yaado''n
Ko Liye Dil Main Sambhaal




Ek Ajnabi Ne Achanak Jo
Rok Ker Kaha







Chal PAPUU Mobile Nikaal
Wo Kia Cheez Hy
Jo Biwi Apnay Husband Ko Sari Umar Nahi Deti
Bar Bar Magney Per Bhi Nain Deti.
Aur Yeh Illegal Bhi Nain Hy??



Guess??


Come On Yar?



Sakoon
Doctor: Ye White Tblts Subha, Red Tblts Dopeher
Blue Tblts Shaam Aur Yellow Tblts Raat Ko Khani Hyn Aur
Yaad Rakhain Tamam Tblts Pani Se Khani Hyn ...

Patient : Magar Doctor Mjhe Beemari Kia Hai ???

Doctor : Aap K Jism main Pani Ki Kami Hy ... ;->
Machar ka Bacha Pehle Baar uraa
jab woh wapis aaya
tou us k baap ne Poocha "Kaisa Laga Ur k??"

Machar Bola .. " BOhat Maza Aaya, Dekh k bht Khushi howi sab ko Taalian Bajatay"
Wishing u 12 months of happiness,
52 weeks of fun,
365 days of laughter,
8760 hrs of Gud luck,
525600 min of joy,
31536000 secs of success in 2005 & always
Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay hsbnd Ko Sari Umar Nahi Deti?


Socho ?












Ans-SHANTI
A Memon saves life of an Arab by his rare blood group.
Arab reward him Mercedez
Few days Later Arab again needed the blood, MEmon donates
again.
Arab sent him "Till ke laddoo"
Memon asked why not new Mercedez?
Arab replied : Ab mere andar Memon ka khoon gardish ker raha hai "......... ;->
Woh LOVE LOVE likhti rahi...
Men leave leave perhta raha...


Woh KISS KISS likhti rahi...
Me kaash kaash kaash perhta raha...


Woh SHAADI kar ke chali gai...
Me LANGUAGE course karta raha...
Read Properly
.
.
.


Hakaya Makaya





Rumba Zumba





Timbak Tumbak





Gubba Jubba





Hiba Hu


Jinga Lala Hu...


Congratulation!
U R
Perfect Jungli ;)
pathan to doctor : puuray jism
main kaheen bhee ungli lagaon
to bohat dard hota hai doctor
suggested full body XRay
When he checked XRay , he
found frecture in his ungli
Time Pass Karna Hy ? ? ?



Khamoshi Se Kitchen Main Jao



Cabnit Main Se OIL Nikalo




Kamre Me Ja K KAPRE Utaaro



Phir












Purane KAPRE Badal Ker Kitchen Main Ja
PAKOREY Banao . . . ;->
If Ever iN Your Life U R Very Sad n Feel That U Have Lost Everything,
I''ll Come, Hold ur Hand, Take u 4 Walk oN a Bridge aNd Show u Where 2 Jump From . . . . :p