Rona Is Baat Ka Hai k

Rona Is Baat Ka Hai k
Rona Is Baat Ka Hai k
Rona Nahi Aata

Wo Paaye ga Kia Jisey
Khona Nahi Aata

Wo Ganda Tha Ganda
Hai Aur Ganda Rahe Ga

Jisey POTTY krne K
Baad Dhona Nahi Aata ... ;->
  

May, 14 2010     180 chars (2 sms)     3634 views       Funny

more Funny SMS Messages



3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p


I just feel u….

Whenever I feel u….
I just miss u …..
Whenever i miss u ….
I just wanna See u ….
Do u know why…….

It’s juts because …………

******I LOVE CARTOONS*******
GALS look beautiful, not coz of make up o attitude...!

its just dat BOYZ ave good imginations!!
Pathan: Me N Khat Likha Tha K Mri Shadi Pr Ana.

Tm Q Nh Ay.

2nd Pathan: Mje Khat Mila He Nhi

1st Pathan: Me Ne Likha Tha

K Khat Mily Ya Na Mily Tm Zaror Ana.:-)
Dosto Me Ap Ko Ek Zarori Bat Btana Chahta Ho.
Takey Pchlay Saal Ki Tara
Apko Afsoos Na Ho
Ramzan Aa Chuka He
Jis Ne B Meri Aftari Krni He
Mjhy Abi Bata De!
''Hum to yun hi" K.E.S.C" truck k saath khare thay .
Ae dost...
.
.
.
.
.
.
.
Log aaye aur lanat de kar chale gaye..:-)''
Girl anounced her engagement. Father: Does this fellow have any money?
Girl: Oh! Daddy, U men are all alike, that''s exactly what he asked me about you!
Allama Iqbal Apni GirlFriend Ko Kis Trha Sms Kerte . . .

Ae Jaan-e-Jaan Tere Intizaar Main Aankhain Nam Hyn


Ye Last SMS Hy Kyun K Balance Kam Hy . . . ;->
Pehle mujhe aapne dekha, phir aap mere peeche aaye,
aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye,
phir kya! mujhe 1 Rupeya dena he para.
Boy:
Ye Ratein
Ye Hawaein
Ye Chandni
Ye Ghataein
Ye Nadiya
Ye Kinare

Girl Interrupts Say:
Abe Saale Pyar Kar Raha Hai Ya Nature Study..
Police:Instead of hospital why did u take ur wife to COMEDY MOVIE during pregnancy
Sardar: ALL the child were crying when they born
I want my child to laugh so i take my wife TO CINEMA
Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
"Jab B Apne Dosto''n Ki
Mehfil Me Betho Jo Kch B
Bolo Soch Samajh k Bolo"

Larki Ne Pareshani Se Kaha
"Ammi Agr Me Soch Samajh
K Bolongi Tou Itni Der Me
Topic Hi Chnge Ho jayega" ;->