Rona Is Baat Ka Hai k

Rona Is Baat Ka Hai k
Rona Is Baat Ka Hai k
Rona Nahi Aata

Wo Paaye ga Kia Jisey
Khona Nahi Aata

Wo Ganda Tha Ganda
Hai Aur Ganda Rahe Ga

Jisey POTTY krne K
Baad Dhona Nahi Aata ... ;->
  

May, 14 2010     180 chars (2 sms)     3622 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Aurat ne ishara krke taiz a rhi bus ko roka.

Driver: Kaha jana hai?

Aurat: Jana 2 khi nhiBacha ro raha hai.
Zara bs ka horn poo-poo baja Do
A Question From

Santa To Bill Gates:


"Sir,

How Is It That Your

Name Is Gates But

U Are Selling WINDOWS
Aaae,

Apun Tere 7 Sms Ka Dhanda Band Kerne Ka Hy

Bole To

Ek dum khalas

Agr Compromise Kerne Ka Hy To

4-5 Jhakaas Se Sms Bhej Daal

warna khalas.


The Worst Thing About
Censorship Is






























[ Deleted By
Censorship Bureau ] ;->
''A gang of thieves broke into a lawyer''s club by mistake. The old legal begals gave them a fight for their life and their money. The gang was very happy to escape.

Outside...

''It ain''t so bad, Louie'' one crook noted. ''We got $25 between us.''

The boss screamed, ''I warned you to stay clear of lawyers! We had $100 when we broke in dat joint!''''


Jaante Ho Raat Me Maza Kab Aata Hai?

.

.

.
Jab Kisi Sote Hue Ko Jaga Kar Pucha Jaye

K


K

K

K

K

So Rahe Ho Kya??
Erz Kiya hai..Haseeno na niklo ghar say mera dil beqrar hota hai.....per kiya kerun us waqt Mera Abba v naal hota hai!
My dear,
GOOD NEWS 4 U

Meiny ghor se dekha hai.


k aap ka naam





N_R_O LIST me nhi hai.

BE HAPPY ;->
Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
bata teri akhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: bus punjab mei 1 khud kush hamla krny do...=P;->
1st Man : Yar Ye
"AAHO" Kon Log Bolty Hyn???

2nd Man : Bhai Ye Hi Jo
Paindo Log Hoty Hyn
Wo Bolty Hyn !!!

1st Man: Acha Aap
Parhy Likhy Hyn ???

2nd Man : AAHO ... ;->
Lo meri girfriend ka
foto dekhoo,









Aage karo





Thoda&aage





Dikhi







Nahi dikhi























"KAMENAY"






Bhabhi ki nazar se dekhta to zaroor dikhti.->
HELLO sO rAHe HO kYa ?????
kYuNKI kIsI nE MuJhSe KaHa kI PaGaLo kO NeEnD NaHi aAtI. IsLiYe mAiNe SoCh kI AbHi PaTa KaR lU



KyUnKi AaP BaHuT aKkALMaND HaI Na !!!!!