Rona Is Baat Ka Hai k

Rona Is Baat Ka Hai k
Rona Is Baat Ka Hai k
Rona Nahi Aata

Wo Paaye ga Kia Jisey
Khona Nahi Aata

Wo Ganda Tha Ganda
Hai Aur Ganda Rahe Ga

Jisey POTTY krne K
Baad Dhona Nahi Aata ... ;->
  

May, 14 2010     180 chars (2 sms)     3625 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Jab paad diya to darna kya,
Jab paad diya to darna kya.

Paad diya koi Potti nahi ki,
Chup chup k Naak band karna kya.

Aaj karen ge khul k Pakhana,
Jaan bhi le le chahe Zamana.

Poti wohi jo dunya dekhe,
Patla sa dast ab karna kya.

Jab paad diya to darna kya''


Give A Person A Fish
And You Feed Him For
A Day,
Teach A Person To
Use The Internet And
He Won''t Bother You
For Weeks ... ;->



Ye Msj Blank Nhi He.

Apko Dhund Ki Wja Se Wrds Nazr Nai A Rahe...

Happy Fog Day
2009 Is Coming

Wish U A Very
HAPPY NEW YEAR
Valentine''s Day
Basant
23rd March
14 August
Eid Ul Fitr
Eid ul Azha
Frndship Day
Mother, Father
Dadi, Dada
Nana, Nani
Children''s Day
Happy B''day
365 Gud Mornings
Aftr Noons, Evenings''
& Nights

Roz Roz Ka Drama Nhi
Hota Mujh Se
Ab Pura Saal Mat Kehna
Msg Nhi Kia ... ;->
Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..
Mein tum sey pyar karta hoon! mein tumharey baghair zinda naheen reh sakta, agar tum mujhe na millee to mein khudkushi kar loon gha, chahey kuch b ho jaye mein tum sey hee mohabat karta rahoon gha.


Shabash seekh liya.......ab rozana 10-15 sey yehi bol diya karna
Thought of the day:
“if u help a gal when she is in problem,
she will always remember u
only when she is in problem again..!!”
Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the.

Aik Pathan Dosry Se Asi Kiya Cheez Hai

Jo Hamary Pas Hoti Tou Hum Bi Dosri

Qomo Ki Tarha Izaat Walay Hotay Dosra




"Demag" Yar..... :->
Sardar to doctor:
"mein susu subah 6 buje karta hon & poty 7 buje"
Docter:"tu es mein problem kya hai"?
Sardar :"oo jee meri ankh 8 buje khulti hai"
Mere mobile ka accident ho gaya hai,
aur Dr ne kaha hai ki khoob sare SMS ki
botle chadani padegi,
so Please donate SMS, its URGENT....


MErE pAs sE Us k¡ KhuSbo0 Aaj Bhi aAti hy "PAppu",,,

MaiNe FursAt mE kAbi Khud sE LAgAyA thA UsAy

.

.

.

.



ItZ
My PerFuME..
DoN''t ThiNk Any WAhiyAt.. ;->