3 dost oxford unvrsty k cafeteria

3 dost oxford unvrsty k cafeteria
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
  

May, 12 2010     447 chars (3 sms)     3176 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Kajol is a terrorist and she used
shahrukh khan in 9\11 blasts!
Jimmy sher gill is his originall lover!
Now enjoy the movie "My name is Khan" :p :-D''
BREAKING NEWS

KARACHI :
Liyari Me Pichly 10-12 Dino''n
Se Bharpur Jashan Ka Sama
Hy, Logo''n K Khna Hy k
Apna Makrani Bhai
U.S.A Ka Sadar Bana Hy.

VAJA OBAMA BALOCH... ;->
Girl:It’s 2 tight
Boy:Don’t worry,I’ll do it slowly,
Gal:Push it in,
Boy:Ah..I can’t,
Gal:It’s painful,
Boy:Forget it.
.
.
.
.
We’ll buy new WEDDING RING!
''Oooooooooooooooo!!!Huzoor bhad mein gaya tera suroor,
Surat se tu lagta khajoor,
Bidi Ki Factory ka majdoor,
Chal Ho jaa Dooooor,
Saale Langoor.''
I Love Walking In FOG,

Beacause No One

Can Detect




I M








SMOKING....:P

HAPPY FOGGY WINTERz....
Ladki Wale: Hame Aisa Ladka Chahiye

Jo Kuch Khata-Pita Na Ho

Aur Kuch Ghalat Kaam Na Karta Ho



Pandit: Aisa Ladka Toh ICU K Emergency Ward Mei Mileyga.. ;->
The Best Gifts 2 B Given.

2 A Frnd:
H0nesty,

2 An Enemy:
Forgiveness,

2 Parents:
Gratefulness,

2 God
Ur Life,

2 Me:
Nokia N95, Sony Laptop,Bmw Etc Etc. ;->
Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo
Question : Qalam Behtr Hai Ya Talwar?






Answer : Qalam Behtr Hai Q K Talwar Se Aap Shalwar Mein Nara Nahin Daal Saktay . . .!!
Sardar wins 20 cr from Rs. 20 lottery ticket.
Dealer gave 11cr after deducting tax.
Angry Sardar:
“Give me 20 cr or else return my 20 Rs back.”
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
Ek premi ne kaha prmika se,

men tmhari zulfon se khelna chahta hon

premika ne.. wig utar kr dedi or boli khelte rho

mgr kal wapas krdena college b jana ha