3 dost oxford unvrsty k cafeteria

3 dost oxford unvrsty k cafeteria
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
  

May, 12 2010     447 chars (3 sms)     3159 views       Funny

more Funny SMS Messages


Jab Dushman Tumhain DhutkaR De Aur DhakkEy De kR Ghar se Nikal De t0u Tum Haar Na man0 Balkey

Balkey

UsKi

BACHI Phansa kR Badla Lo...!


- Waliam MaliK ;-

Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay hsbnd Ko Sari Umar Nahi Deti?


Socho ?












Ans-SHANTI



Sadyon Mai Pehli Baar Aisa Hua Hai JAn|x....
.
.
.
.
K Bachay Paper Honay Ki Dua Kr Rahay Hain... ;->
Aik hotel mein naye Shadi Shuda Jorey ke liye hidayat darj thi:


"Khirki par parde dal dijey...Aap ka piyar andha ho sakta hy...Magar Aap ka Parosi Nahi.."
2. A man got 2 wishes from GOD. He asked for the Best wine and Best Woman.
Next moment, he had the Best Wine and Mother Teresa next to him.
Moral : BE SPECIFIC
Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->
What Is The Meaning Of S.H.O . . . ? ? ?


























Sau ( 100 ) Rupay Hain Oye . . . ;->
Roz roz ki mulaqaton kotum ne bhula diya...


Lot kar




aa jao



please




main ne




yaqeen karo



"MORTIEN"
Bhuja diya
''1 Girl: Mujhe to Aisa Larka chahiye jo,
Smart
Khubsurat
Descent
Shareef
Stylish
Naik
Ho


2nd Girl: Dafa ho Kameeni

""SADAQ""
Sirf Mera Hai.
My nights are going sleepless,
my days are going useless.
So I asked GOD,
“is this love?”
GOD replied,
“no dear, result is near”
Plz,,,
HELP My Frnd....
Gul Khan
Gul khan boht pareshan hai...

Kya koi usay bta sakta he k ramzan ki jhandia kaha milti han ?
Police:Instead of hospital why did u take ur wife to COMEDY MOVIE during pregnancy
Sardar: ALL the child were crying when they born
I want my child to laugh so i take my wife TO CINEMA