3 dost oxford unvrsty k cafeteria

3 dost oxford unvrsty k cafeteria
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
  

May, 12 2010     447 chars (3 sms)     3174 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teachr : Tumhari Writing
Din-Ba-Din Kharab Hoti Ja Rahi Hai

Student : Sir Is Lye Kyun

K Mere Papa Ki Wish

Hai K Main Doctor Banno.
Toffee Chabayi Nahi Jati

To Chocolate Kha Liya Karo !!

Aur Ladki Patayi Nahi Jati

To Behan Bana Liya Karo !!
Once An Ant Decided To Jump

From A Helicopter

But She Did Not Die

Can U Guess Why ???













Coz The Helicopter Was On The Ground!
Sardar aur us ka dost tange mai beth kar ja rahe the
ke achanak gory ne gobar kar dia.

Yeh dekh kar sardar apne dost se kene laga
dekho dunia kitni tezi se tarki kar rahi hai
yahan bi kima nikalne ki mashin laga di.
Aaj Bohat He Rehmton+Barkton Wali Raat Hy

Aaj Raat Apna Khas Khiyal Rakhna

Suna Hy Farishty


SHAITANO Ko Dhond Dhond K PHAINTI Laga Rahy Hain.
So B Carefull.
''Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur"s own DEAR.''
'''' OYE ''''















































'''' HOYE '''' ;-

Ek larki ka dil sab sy zaida kab dukhta hai?




Jb wo kisi kaam wali ko apna
lawn ka print pehne hue dekhti ha
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
Very True Lines…
Hamesha yaad Rakhain
K
Zindagi main hamesha 2 hi morr
aatay hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SAJJAA
TAY
KHABBA….:-)
Teacher: "pappu ne dopahar ka khana khaya" Es ka future tense batao?

Student: "pappu thori deir baad poti karay ga ...
Pappu excitedly announced to hi friends
"I will tell you all something....." All his
friends gathered around himto hear what
he would tell. What did Pappu tell them?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A) "Something"... ;->