3 dost oxford unvrsty k cafeteria

3 dost oxford unvrsty k cafeteria
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
  

May, 12 2010     447 chars (3 sms)     3164 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan public toilet gya to Diwar p likha tha

"Dunya Chand p pohnch gai

or Tm yaha bethe ho?

Pathan niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rha hay" :-
Buhat stupid ho tum I''m sure 100%
Buhat badtameez ho tum I''m sure 100%
Buhat gadhay ho tum I''m sure 100%
But jo be hay meray ho tum I''m sure 100%
OncE jAmEs BonD mEt A dOg In JunglE
hE saId


"I Am BOND...!

JAMES BOND...!

thE dOg BitEs Him
nD rePilEd

"I Am KUTTA...!!

PAGAL KUTTA...!!


Accounts k student ki gaali:-

Salay bounced cheque,
Dharti pe liability,
Paidaishi bad debt,
Dishonoured bill,
Insolvent admi,
Khandan ka net loss,

tu paida kion howa ?
what brand of tea do people like the most!!!








Prei-tea!
All Brokers Have Become

" BILL GATES "

With Debit ''BILL''
In Their Hamds

&

Standing On The ''Gates'' Of Clients.
BREAKING NEWS:
KARACHI: Liyari mai ek hafta se bharpur jashan ka sama hai, logon ka kehna hai k
"Apna makrani bhai U.S.A ka saddar bana hai!
OBAMA BALOCH.

There are many brave men who are adventurous and are never afraid to fight..

Some join Pakistan army, others get married ... ;->
Vijay: Mere pas gaadi hai, bangla hai, ijjat hai, paisa hai.
tumhare paas kya hai?

Ravi: Mere pas bhi gaadi hai, bangla hai, ijjat hai, paisa hai.




Vijay : abey to phir MAA kiske paas hai ?!?

I Know A Lot About
Cars ...

I Can Look At A Car''''s
Headlights And Tell
You Exactly




















Which Way It''''s
Coming ... ;->
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D
ShaIR ArZ KiyA hai
...iRshaD iRshaD....

Tail Ditta Cycle di chain Nu...

Wah wah...

Tail Ditta Cycle di chain nu...

Niklo Aetho Taadi Paen Nu... ;->