T-Shirt Line :

T-Shirt Line :
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
  

May, 17 2010     88 chars (1 sms)     2950 views       Funny

more Funny SMS Messages

American Agency
Black Water K
Khilaaf Hum Nay
Aik Agency
Banany Ka Socha
Hai. U R Requested
2 Join Us
0ur Agency
Name z





"Soda Water" ;->
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..

Jo apna hia woh
praya lagta hai

tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin

Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
Aik baat hmesha yaad rakhna..

Qalm ki ahmiat Talwar se zyada hoti hai,

Kion k..

Talawar se

Shalwar mein Narha nahi dala ja sakta
''In this time of no sugar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
My sweet sms for your Evening Tea,mix it in your Tea and Take sugar-Candy Tea-
its free :)''
Teacher:
Dunya Ka Pehla Insaan Kon Tha?

Pappu: Hazrat Adam!

Teacher:
Shabash! Ab Batao K Unki Nationality Kya Thi ?

Pappu: Pakistani..

Teacher: Woh kese?

Pappu:
Un K Paas Ghar Nai Tha,
Kapray Nai Thay, Aata Nai Tha,
Bijli Nai Thi,
Gas Nai Thi..

Phir B Woh Zinda Thay!!


Lamha Lamha waqt guzar jayega…
Chund lamhon mein exam aa jayega…

Abhi bhi waqt hai, do line parh lo…
Warna pass kya MUNNA BHAI karvaye ga??
Wife: Darling Where''ll U Take Me On Our 10th Anniversary?

Husband: We''ll Go 2 African Jungle Safari

Wife: Nice, N On 25th Anniversary?

Husband: I''ll Bring U Back
This sardarji goes to see Jurassic Park and when the Dinosaurs start approaching, he was hiding under his seat when his friend asks him ;kyon sardarji, kya baat hai? Dar kyon lag raha hai cinema hi to hai.; Sardarji replies ;Aadmi hoon aur akkal hai, pata hai ki cinema hai, lekin voh to janwar hai, usko kya pata"
2009 Is Coming

Wish U A Very
HAPPY NEW YEAR
Valentine''s Day
Basant
23rd March
14 August
Eid Ul Fitr
Eid ul Azha
Frndship Day
Mother, Father
Dadi, Dada
Nana, Nani
Children''s Day
Happy B''day
365 Gud Mornings
Aftr Noons, Evenings''
& Nights

Roz Roz Ka Drama Nhi
Hota Mujh Se
Ab Pura Saal Mat Kehna
Msg Nhi Kia ... ;->
She Broke my Heart..:-(













































I Broke Her BF''S Jaw..;-)
Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
1 Admi ka inteqal ho gya.
Uska dost us ki BV k paas aaya Or bola:
Kya main us ki jagah le sakta hoon?
BV:Mujhe koi Etraz nahi
QABRASTAN walon se pooch lo..=P;->