T-Shirt Line :

T-Shirt Line :
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
  

May, 17 2010     88 chars (1 sms)     2954 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kissi Se Nahi Kaha Tere Fasanay Ko .. janay kaisay Khaber Ho gai zamanay ko … “GATTAR” band ho gaye sarey shaher ke …. Kis Ne Khaha tha tumhien nahanay ko..
Law Of Love

Derived From Newton''s Laws

Evry Boy Continues To Impress A Girl Unless

A THAPPAR Or SANDEL With A Force Is Impresed Upon Him

By A Lovely Girl.

This Force Is Called BESTI

BESTI Is That Chracteristic Due To Wich Any BE-GHERAT

Is Compeled To Change

His State Of BE-GHERTI Into GHERATMANDI
Iqbal K Kehnay Pe Jab Basera Kiya
Shaheen Ne Chattanon May...

.
.
.
.
.
.
Usay Bhi firing Kar k Bhaga Diya Pathano Ne...
A Girl asks boy: What do ya like in me ??

Boy: Those 2 big white balls having 2 little dots in it

Girl : What ?

Boy: yaar your Beautiful Eyes


Devils went to Court to Prove
that he is The Most,
Cruel & wicked Guy on Earth.

But he Failed, He Came Out Angrily & Asked,
Yaar ye “ALTAF BHAI” kon hai?
Only true friends stand by u
during bad times.
I promise
I will attend ur wedding.
Kisi ko board mein number brhwane honto mujhe Naam,roll no aur mera commision Sms Kardain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Asif Ali Zardari"


1 sardar airhostess se,
“Aapki shakal meri biwi si bohut milti hai!”

Hostess ne zordar thappar us k mun pe mara..
sardar forun bola:”Adat bhi bohut milti hai”
GEO SURVEY REPORT . . . .

Aaj Kal ''''MACHAR AUR MAKHIYAN'''' Din Raat Dekhe Ja Rahe Hyn


Humare Numainda GEO Ki Tafseelat K Mutabiq Un Ka Kehna Hai

''''Mehangai Ne Kamar Torr Di Hai
Is Liye Over Time Lagana Par Rha Hai''''


GEO MUSHARRAF Sab Ko Kaam Pe Laga Dia . . . ;-
End of the World in 2012 means














I have wasted my whole life in school :) :)
100 pathan aik kashti me sawar thay
k achanak kashti ruk gai
.
.
.
or
.
.
.
sab doob gaye, kaisay?
.
.
.
pathan thay na sub,
dhakka deney utar gaye
:p

It is my fault:

Ye sab mere ghalti hai.

Me ne hi Michael Jackson ko SMS me likha tha k

"I Don''t Love You"

Muje kya pata tha k wo Bechara ye baat dil per he le jayega. :-)