T-Shirt Line :

T-Shirt Line :
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
  

May, 17 2010     88 chars (1 sms)     2963 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan Dozhk Se Nkla
Chupke Se Jannat Me
Ghuss Gya
Farishte Ne Pakar K
Bhtt Mara
Pathan Bola: Mt Maro
Hum Janati Hy, Dozhk
Me Srf Gul Khan Ko
Naswar Dene Gya Tha ;->
Agar Aap Mein
TALENT Hy
Salahiyat Hy
Aitmad Hy
Kuch Kar Dikhana Chahte HoTo Apna Time Zaya Mat Karo
Aj Hi Join Karo
"LUCKY IRANI CIRCUS"Unka BANDAR Mar Gaya He!
Qus) What Did YogurT Say To The Milk..??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ans) WaTs uP "DuDh".... ;->
Itni pyar bhari nazar se jo us ne dekha mujhe, dil to gaya hi gya,
;->



sath me 15 rupee wala samosa bi gir gaya
After Putting us in fire of love, you are sweetly sleeping.

nahi samj ai ????

ya lo

aggan la ka sanu ishaq dian te app mithi neind sona w
Aahat si koi aaye to, lagta hai ki tum ho
Saaya sa koi mand raye to, lagta hai ki tum ho
Ab batao tum kya kisi bhoot se kam ho..
Chor 1 ghar me chori karne gaya, tijori par likha tha "TIJORI KO TODNE KI JARURT
NAI,452 No. LAGAO AUR SAMNE WALA LAL BATAN DABAO,TIJORI KHUL JAYGI" Jaise hi
button dabaya alarm baja aur police aayi. Jate waqt chor seth se bola"AAJ MERA
INSANIYAT SE VISHWAS UTH GAYA "! . . . . .
Who Let You Get On
The Horse ....
You Witch''s Child ... ???






Can''t Understand ... !!!







Its English Vrsion
Of Song





Tenu Ghori Kinney
Charhaya Bhootni K ;->

Girl:Papa,1 ladka mujhe 2 BAR I LOVE U bolA,

kya karu?


Fathr:Beta usse shadi kr le,

zindgi me agr dubara bolde to mera nam badal dena


ye Shadi nahin Aasan Bus itna Samajh lijiey..!!

Ek Fernail ki Goli hay aur Choostey Jana hai...!! :)
Boy:Sir Ap Apni Beti Ki
Shadi Mjh Sy Kr De''n
Me Ap ko Us k Wazn k
Brabar Sona Dunga
Sir:Mjhy Wqt Do
Boy:Sochny k Liye?
Sir:Nhi Beti Ka Wazan
Brhane k Liye ;->
JAha Raha hai Mera SMS , Na jane Kya Gul Khelaye Ga ?
Pyar Se Parha jaye ga ya Bina dekhe Delete Ho jaye ga
ager delte na hoga tu ek reply zaror aye ga