T-Shirt Line :

T-Shirt Line :
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
  

May, 17 2010     88 chars (1 sms)     2964 views       Funny

more Funny SMS Messages

CustoMer:Aj khAnAy mE Kya Kya hAI?

WaitEr: Aj KhanAy mE HzAroON CheEzAin hAin.


CustoEr wIth sUrprised:wO Kya?


Waiter:daAL K hzAroON DaaNaY. . . . . . . ;->
GURBAT MITAO OFFER OF ALL GREEB CUSTOMER

easy tamam cutomers jo k nihiat gurbat ka shikar hain or un
k pass galti se mobile fone or connection hy un k liye speacail
offer hy k wo iss number 0321-6307893 per MISS CALL kerain
or free BALANCE hasal kerain.
.
.
NOTE:
yeh offer un hazrat k liye hy jin ka balance ZERO hy
Agr spiderman PAKISTAN mai bnti
to us ka nam kya hota...
Zra socho



.



.



.


Phr socho








"JAALAY wala GUJJAR" :-D
Boy: Boys r Inteligent Than Girls!

Girl: Any Proof ?

Boy: You Always Say Inteli-GENT
But
You Never Say Inteli-LADY.. ;)
Kisi se nahi kaha teray fasanay ko...janay kaisay khaber hogai zamane ko...Gatter band hogaye saray shaher k...Tum bagarat ko kis ne kaha tha nahanay ko.


Yun Pakistan Se Dushmani Achi Nahi INDIA.





Bachiyan Teri Jawan Hain, Kuch To Khayal Kar. :-)
Young Son: "Is it true, Dad, I heard that in sum parts of Africa a man doesn''t know his wife until he marries her?"
Dad: That happens in every Country, Son :-|
May our friendship turn into silver

silver into Gold...

Gold into diamonds...

And

May our diamonds be forever....

then we will sell it OK?

fifty-fifty ;->
Buhot Ache



Wah



Kya Baat Hai



Buhot Aala



Gr8 Yaar



Zabardast



Daad Deni Paregi



Brilliant



Dil Khush Kardiya



La Jawab



Khubsoorat



Bari Himmat Hai



Kamal Hai



Amazing



Shabash



Herat Hai



Khushi Bhi



Yaqeen Nahi Aata



Ke Itna Bkwas SMS Parh Kaise Lete Ho.. :P ;->
Musharaf dedicate song 2 mulana abdul AZIZ.

AJ KALA BURKA PA SADI FARMAISH TY.AJ PA K SAMNAY Aa SADI FARMAISH TY. aj pa k NA SHARMA.SADE FARMAISH TY.
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->

Wh8 d Hell !!

Are
U
Mad ?

U
Don''t
Hve
Ne Work
2 Do
So
Doing
Sch
Type Of
Nonsense

Reading
A
SMS
Worth
Nthing

But

Really
It
Suits
U

So
Going On
Nonsense ;->