T-Shirt Line :

T-Shirt Line :
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
  

May, 17 2010     88 chars (1 sms)     2957 views       Funny

more Funny SMS Messages

Khub surat pholon mai,

Haseen wadiyon mai,

Dil kash bagon mai,

Aap jesa
.
.
.
.
.
1 kira zaror hota hai..

2000 Mai Bachay Parhtay Thy.

A for Apple
B for Banana
C for Cat
D for Dog


2009 Mai Parhty Hain:

A for Aata
B for Bijli
C for Cheeni
D for Dhamakey :-)
Once in a jungle all the animals were eating PAN PARAG PAN MASALA
But girraffe was not eating. Why?
Because Oonche log oonchi pasand MANIKCHAND
Heard you are celebrating a belated birthday this year....
Bet all those other fools sent cards on time


Japnese guy visitd Pakistan & took taxi 2 go 2 friend''s house.
On the way,

Toyota pased by.

He told the driver:

Toyota, made in Japan runs very fast.

Then

Honda passed.

He again:

Honda, made in Japan runs very fast.

Then

for Prado,

He again gave same compliment.

Taxi Driver got angry.

When reached the destination,

Taxi driver:

Rs.4,000 Please.

Japnese:Wht?

So much this is.

The angry drivr replied:

Txi meter

Made in Pakistan run fast ;->
(Shortest Joke)

Fan: Happy Birthday
Meera: Same To You :-D

A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own


After "Engagement" Pepole Askd What U Want?
Sardar Replied: Phansi

After Phansi

Pe0pLe Came 2 Know Sardar Waz Saying

"FIANCEE"
Kitni hasin ho tum, khud ko duniya ki nazar se bachaya karo
Aankhon mein kaajal lagana hi kaafi nahi…
plz gale mein nimbu-mirchi bhi latkaya karo
Shikari dost say: Mein ik mrtaba shikar pay gaya or SHER say saamna hua,wo meray peechay bhaagnay laga,mein b bhaagnay laga or bhaagtay bhaagtay thak gaya to ruka, SHER meray qarib aaya or phisal gaya. Mein phr bhaaga or phr thak k ruk gaya, SHER meray qarib aaya or phisal gaya.

Shikari dost say:Agr tu meri jgha hota to kya krtay?

Dost:Meri to dar k maaray potti hee nikal jati!

Shikari: Hanstay huay,to SHER itni dair say phisal ks pay rha tha... =P ;->
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Isme 1 Missing Hai?



2 Times Padhte Ho Shram Nahi Athi?
ABCD Me "1" Kahan Ata Hai