T-Shirt Line :

T-Shirt Line :
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
  

May, 17 2010     88 chars (1 sms)     2959 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pati : Wht''s Hypnotism ?

Patni : Kisi Ko,
Apne Vash Me Kar Ke,
Uss Se Mann Chaha Kam Krwana..

Pati : Arey Nahi,
Use Toh Shadi Kehte Hein
Hamari ??? men chahat


Chahat me ????


Khalos me ????


Piyar mealey
Bench
Par
Baithey
Huye
Student
K
Bag
Mein
Parhi
Hui
Urdu
Ki
Book
K
Page #57
Ki
Line #10
Mein
Likha
Tha
K
Dusron ka time waste karna buri baat hai
Lo0gon ki beghairtian to check kro
zara. . .
PAppu

.

.
Maiyat mai aker p0chte hain khana kub lagega... ;->
Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..
Yaar Raat To Kamaal Hogaya,

Ek Ghanta Ek Minute Tak Pishaab Karta Raha
11:59 Pm Say 1:01 Am Tak Itna Lambaaaaaa...
Record Hogaya Ye To
''roz logon se tare pange honge, roz tareghar main dange hon ge.agar mujhe sms nahin kia to yaad rakhna. tumhare 12 bache honge or sare lafange honge......''
Do U know the fullform of COLLEGE:-


C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......


Thats why boys go to college
Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur''s own DEAR.
Aap ke ghar hum zaroor aayenge,
Har pal aayenge,
Har waqt aayenge,
Din bhar aayenge,
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Bell bajakar bhag jayengey…
''Wo Apne Mun Per Colour Laga Kar Aai
Aur Mujhse Ye Kehne Lagi FARAZ...



Hara Laal Neela
Mun Karlo Rangeela... :-)''

Sigret Peo Gold Leaf K¡,
Ta K Khansi Na Ho..

Wah Wah Wah

Sigret Peo Gold Leaf K¡,
TA K Khansi Na Ho..


Bachi Phasao Wakeel Ki,
TA K Phansi Na Ho;-)

Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->