Is SMS ko bht

Is SMS ko bht
Is SMS ko bht

Sumbhal k rakhna

Ye mamoli SMS nahi

Ye kemti SMS hy


Inbox me rakhna


Ye SMS


* (''v'')
(( )) ¥ ¥

2 DIN BAAD ANDDAY DEGA.
  

May, 19 2010     161 chars (2 sms)     2973 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Jis doodh mein makhkhi ho, wo doodh na piya karo,



kanjus ek phone nahi kar sakte, kam se kam ek SMS to kiya karo...''
Wo Kon Se 2 Log Hain Jin Ka Dipartment Alag Hai Magar Kam Ek Hi Hai?

1)Zardari

2)Hamesh.


DoNo ka kAm aWam kO pErshAn kArNa hai ...=P;->
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
Pakistani ki awaam ko kitni khushiyan milli . . . ?


1. bijli jane k baad bijli aane ki khushi.

2. Line mei khara ho kar kabhi kabhi aata milne ki khushi.

3. sare din k baad raat k 11 baje gas aane ki khushi.

4. bazar se shopping kar k bomb blast se bach kar zinda ghar wapas aane ki khushi . . . ;-
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."
''alar balr baawe da bawaa kanaq kiaaye ga baawi bae kae chateae ge 100 rupea wte ge 1 rupeea khoota oda liaanda loot knd chille gaey sajna minu noat wkhaa maera mood bnealar balr baawe da bawaa kanaq kiaaye ga baawi bae kae chateae ge 100 rupea wte ge 1 rupeea khoota oda liaanda loot knd chille gaey sajna minu noat wkhaa maera mood bne''
Khusbu ne Phool ko khas banaya,

Phool ne Matti ko khas banaya,

Chahat ne Mohabat ko khas Banaya,

Kambakhat Mohabat ne Kitno ko "DEVDAS" Banaya... ;->

There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ...
Aaj Sunday He..


Koshis To Karo..

Kitne Din Hue Tumhe


Nahaye..

Plzz Meri Khatir
Kum Se Kum Aaj To Nahalo


Nahana Buri Baat Nahi
6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend's gun & He'll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP: U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;) :-)