Admi Dukan Dar Se

Admi Dukan Dar Se
Admi Dukan Dar Se: Zara Jaldi Se Mujhe Ek Zanana Chapal Dijiye

Dukandar: Nap Batayen?

Admi: Nap To Me Lana Bhul Gaya Khair Aap Meri Kamar Per Nishaan Dekh Len
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3349 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aj pehli bar ap k Mobile
per Nangi Larki nahaye
gi,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Aj loadsheding ki wajah
se pani nahi hai. Is liay
Larki nahi nahaye gi.



"GEO MUSHARAF"
Believe in God!
Pray 2 god always n everytime.

Pray

Pray

-
Pray

I SAID PRAY!
NOT press-press!
Bandar ko mobile diya to aisa hi karega
can u think k 2+5=11 kaise aya???




nahi maloom???



thora orr damagh laraoo




no??



abhi be nahi?




ok let me tell u k kaise aya...




''''''GHALTI SE''''''...
Wafa Inti karu k bewafai na rahe

pyar itna karu k jazba na rahe

Aitmed itna karu k Shak na rahe

Sms itne karu k Balance Na rahe
Do pal ki bhi khushi na mili to kya hua,
Umar bhar gam ke sahare ji lenge,
Kya hua jo hamari girlfriend nahi,
Hum aapki girlfriend ke sahare ji lenge.
1 aisa sawal jo apko aag laga dega.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AAP HAMARI CARKARDiGI SE KHUSH TO HAIN NA.....??

From
KESC
BOY : May I hold your hand?
GIRL : No thanks, it isn''t heavy.

GIRL : If we become engaged will you give me a ring??
BOY : Sure, what''s your phone number??

GIRL : Darling, I want to dance like this forever.
BOY : Don''t you ever want to improve??

BOY : I would go to the end of the world for you!
GIRL : Yes, but would you stay there??
I

.


...


..


KNOW


.


...


..

U
.

...

..
R

.

...


..
SO
BUSY

.

...


..

IS LIYE

.

..

...



SMS MEI KUCH NAHI LIKHA K AP KO PARHNA PRAREGA...;->
I Dont Want 2 Live Anoder Day If U''re No Longer Der,
4 In Dis Lyf Only U Can
Inspyr Me 2 C D Nxt Sunryz,
Only U Can Motiv8 Me 2 Apprec8 D Colors Of Lyf Dat No One Else Can.

I Want U 2 Know Dat Our Frndship Means Alot 2 Me.
U Cry I Cry
U Laugh I L augh.
U Jump Out Of Da Window.
I Look Down & Den
I Laugh Again
RONAY se chehre pr pimple prte hn
(.:'_':.)
TENSION se wrinkle prte hn
(='_'=)
Islye sada muskurao
muskurany se chehre pr DIMPLE prte
h. .*
(>'_'
Mariz-Dr.sahab meri problem ye hai ki main khud ko Bhgwaan samjhta hun.

Dr.-Aisa kabse hai?

Mariz-Jabse maine ye duniya banaai...
Phool Main Phool,
Phool Jama Phool,
Phool Daar Phool,
Phool Hoon Phool.
Ab Isko Lafz ''Phool'' K Bagair Parho.?