Admi Dukan Dar Se

Admi Dukan Dar Se
Admi Dukan Dar Se: Zara Jaldi Se Mujhe Ek Zanana Chapal Dijiye

Dukandar: Nap Batayen?

Admi: Nap To Me Lana Bhul Gaya Khair Aap Meri Kamar Per Nishaan Dekh Len
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3333 views       Funny

more Funny SMS Messages

id 2 Mom:” 10 Rs Dena, Bahar 1 Garib Ko
Dene Hen..
.
.
.
Mom:” Kaha Hai Garib.. ??
.
.
.
Kid:” Bechra Bahar Dhup Me Kulfiyan Bech
Raha Hai..:p:p
My Heart Problem Has reached such a critical Stage that doctor says there are only 2 option left

I.C.U

Or..?

U C Me !!!
Friends r like Asian Paints :

Duniya badal de.

Girlfrends r like Everest Masale :

Taste mein Best.

Wife is like Mosquito Coil :

"Dhoond Dhoond k Maregi"
Shikari dost say: Mein ik mrtaba shikar pay gaya or SHER say saamna hua,wo meray peechay bhaagnay laga,mein b bhaagnay laga or bhaagtay bhaagtay thak gaya to ruka, SHER meray qarib aaya or phisal gaya. Mein phr bhaaga or phr thak k ruk gaya, SHER meray qarib aaya or phisal gaya.

Shikari dost say:Agr tu meri jgha hota to kya krtay?

Dost:Meri to dar k maaray potti hee nikal jati!

Shikari: Hanstay huay,to SHER itni dair say phisal ks pay rha tha... =P ;->
SPECIAL OFFER,
BRING A CHIT ON EXAM DAY,
SCRATCH AND SHOW IT TO YOUR NEAREST TEACHER &
WIN FREE TRIP TO PRINCIPLE’S OFFICE & ENJOY 3 YEAR
VACATION AT HOME.
Duniya Main Sab Se Himmat Wala Kaun?


DHOBI-

Kabhi Bhi Kisi Ke Ghar ja kar bol sakta hai sahib bibi ji ko bolo Kapray nikal kar rakhe main abhi aa kar le le leta hon
mill gaya...
oyee mill gaya....
oyee hoiyee mill gaya.....
oye oye mill gaya....
oye oye oye mill gaya....
lallaa dhomm mill gaya......
yeh sms perhnay walla aik or pagal mill gaya

Padhai sirf do wajah se hoti hai?
ek
shauk se
aur
ek khauf se
Shauk hume he nahi
aur
Khauf to hame
kisi ka bhi nahi he

To Jiyo bindas...
:D
Agar Ness Wadia apna ek cyber cafe kholega.... toh woh apne cyber cafe ka kya naam rakhega..!



ness-cafe...~
Na jane wo hum se kya chupati thi

Kuch tha us k honto pe magar sharmati thi

Jab hum ne mu khulwaya uska zabar dasti

To pata chla kmbakht naswar khati thi:-)

Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye




Din raat SmS kr kr k aisa kr dia tUm ny pappU,


Ghar ki ghanti bajny pr b mobile utha leta hon... ;->