Admi Dukan Dar Se

Admi Dukan Dar Se
Admi Dukan Dar Se: Zara Jaldi Se Mujhe Ek Zanana Chapal Dijiye

Dukandar: Nap Batayen?

Admi: Nap To Me Lana Bhul Gaya Khair Aap Meri Kamar Per Nishaan Dekh Len
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3313 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)
// Height Of
Job Frustration //




A Toothbrush Telling
That,
It Has Got The Worst
Job In The world
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

In Front Of Toilet
Paper... ;->
Ek Phatan Ko Hotle Me Job Mil Gye, Hotle Malik Ne Us Ki Duty Namak Dani Me Namak Bharne Ki Laga Di

Sham Ko Jb Malik Aaya To Us Ne Deakha K Phatan Ne Sirf Ek Namak Dani Namak Se Bhari Hai

Malik Guse Se Bola : Hudd Haraam Ho Tum

Phatan Bola ! Kocchaa Hm Kya Krta Is Ka Soorakh Hi Boht Tung Thaa

:-) :-)
Science teacher:agar kisi ladki ko mirgi ka attack ho to use lambe time tak
kiss karo isse wo thik ho jayegi. Student:par sir use attack kaise dilaya jaye
Pehle chitthi ke badle taar ata tha
1 bulave pe mera yaar aata tha
Ab padh kr delete karte hai mere sms
kabhi har SmS ka jawab aata tha
Plz Aap Kisi Ko Gaali Na Dain Iss Se Aap K Gunah Barhte Hain
Kisi Ko Bura Bhala Kehna Ho To Usay

Zardari Keh Dain
Wo Khud Hi Sharminda Ho Jaye Ga
Shukrya
pathan ki girlfriend ne usko message kya "I Miss U"



bohat dair sochny k baad pathan ne jawab dya:
"I Student U" =P ;->
what wud u do if u have to call a crow??










crow-ko-dial :)
1 waqt tha ap k message aise ate the jaise kisi ne ap k sar pe pistol rakha howa hai
aur wo ap se message karwa raha hai magr ab lagta hai k us ne goli mar di.


Pakistan Aur Afghanistan Me Kia Farq Hai ????


..


..

..

..

..

..

Sochoo.


..

..

..

Me Batata Hoo

Afghanistan Ka Sadr KARZAI hai Aur Pakistan Ki poori Qaum KARZAI hai

Baray he afsos ki baat hy
Pora din guzar gaya mgr
Jitna afsos mjhy Aj hua hy
Main bs bata nhi skta
Aapny MUJHY WISH TK NHI KIA!
AAJ


"SMART"people day tha:-(