Admi Dukan Dar Se

Admi Dukan Dar Se
Admi Dukan Dar Se: Zara Jaldi Se Mujhe Ek Zanana Chapal Dijiye

Dukandar: Nap Batayen?

Admi: Nap To Me Lana Bhul Gaya Khair Aap Meri Kamar Per Nishaan Dekh Len
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3347 views       Funny

more Funny SMS Messages

An important msg 4 U

I promise to my Allah that I''ll send balance
of rupees 50 to the sender of this msg
& will not foward this message to sender..
Thank''s..
Log Kehte Hain Ki Achche Log Mar K Sitare Ban Jaate Hain,

Magar Hum Kehte Hain Ki Marne Ke Baad Bhi..

Aap Jaise Log

Ghost Ban Ke Hume Daraate Hai..
Friends balloons ki tarah hote hain,

ek dafa hath se chhoot jain to wapas nahi ate



Is lia main sochta hon,



k


tumhari hawa nikal k apne pas he rakh lon!
Remix

Hum Dosto Ko Bari
pakiza Saza Dete
Hain,,,,,!!






HUM DOSTO KO BARI
PAKIZA $AZA





DETE
HAIN...!!!






Gand MArte Nahi






CHUPA LAGWA Dety heN,,,
Bolaa dukaan-daar,ke kyaa chahiye tumhain

Jo bhii kaho ge merii dukaan per wo paoge

Maine kahaa ke kutte ke khaane kaa cake hai

Bolaa yahiin pe khaaoge yaa leke jaaoge...
IF Engineer Starts Making Films .
The Name Will Be . . .

"Current Ho na Ho"

"Janam Supply Karo"

"Aa Ab B.Tech Karain"

"Kabhi A.C Kabhi D.C"

"Fuse Lagaya Tou Darna Kia"

"Engineer No.1"

"Engineeering Koi Khel Nahi"

"Input Wale Output Le Jayenge"

"Maine Engineering Kion Li ?" ;->
Sms B Bade Kamal Ki Chiz H
20 Gadho Ko Sms Karo
10 Padte Hein
5 Ko Samjh Me Aata Hai
4 To Kanjus Hote Hein
1 Murga Kismat Se Fasta Hai

Jo Reply Karta Hai
Plz,,,
HELP My Frnd....
Gul Khan
Gul khan boht pareshan hai...

Kya koi usay bta sakta he k ramzan ki jhandia kaha milti han ?


Girls are like Internet domain names..

the ones I like are already taken!
Suno..............


Mehsoos Karo

Badal Ki Garaj


Bijli Ki Chamak

Baarish Ki Ek Ek Boond

Tum Se

Cheekh Cheekh K

Keh Rahi Hai






AbaY Naha Le Gandey Aadmi......... ;->
Mom:Beta kyu ro rahy ho..?

Beta: techr ne mara hai muje..

Mom: Kyu mara..?

Beta: Meine usko murghi kaha tha..

Mom: Kyu kaha..?

Beta: usne muje test mein anda jo diya tha... ;->
Mandir mein jaap karta hoon,
Masjid mein adaab karta hoon,
Insaan se kahin bhagwan na ban jaun
isliye roz tujhko SMS karke paap karta hoon