Admi Dukan Dar Se

Admi Dukan Dar Se
Admi Dukan Dar Se: Zara Jaldi Se Mujhe Ek Zanana Chapal Dijiye

Dukandar: Nap Batayen?

Admi: Nap To Me Lana Bhul Gaya Khair Aap Meri Kamar Per Nishaan Dekh Len
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3350 views       Funny

more Funny SMS Messages

''.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
---Is sms k charges main ny Pay ker deain hain-Apni marzi ka sms likho or jisey chaho send kero.
After all
hum apki kajosi ki Qadar krty hain''
The boss came early in the morning one day and found his manager kissing his secretary. He shouted at him, "Is this what I pay you for?"

The manager replied: "No, sir, this I do free of charge." . . . ;->
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
Teacher -
Agar tumhara dost or girlfriend,
kashti me doob rahe ho to tum kise
bachaoge..? .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student – Marne do dono ko.!
.
.
.
.
. Teacher- kyu.?
.
.
.
.
.
.
?
Student- Saale dono 1 sath 1 kasti mein
kar kya rhe the
College is for knowledge
knowledge is for life.
life is for wife and wife is a knife which cut ur life so never choose ur wife in college life,,;->
LOVE is the second mistake created by god..

ofcourse girls r the first..!!

but the fact is tht both r beautiful.!! ;-
Dost: "Tumhari toh RAM -SITA ki jodi lagti hai

Man:"Bilkul Galat hai:
Naa to koi meri biwi ko utha ke le jaata hai,
Naa hi ye dharti me samaati hai!


Jab Tum Umeed Se
Ziada Mal-o-Daulat
Jama Ker Lo

Tou Mulk Chorh Do
Ye Tumhare Haq Mein
Behtar Hy ...

( ASIF ZARDARI ) ;->
Jb akelapan mehsus ho

Jab har janib khamoshi ho

Jab tanhai ka ehsas barh jaye

Jb taangen thak jaen

To
Samj lena
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
apko TOILET mei bethy kafi der ho gayi hy ;->
Q-
What''s The Most
Wicked Thing
A Group Of Young
Accountants Can Do ... ?

















Ans-
Go Into Town
And
Gang-Audit Someone ... ;->
Journalist To Meera:


Kya Ap
"HumAyuN"
Sy Dor Ho Sakti Ho?

Meera: Qasam Se Mra Bhai Mar Jae Mri Maa Mar Jae
Mera Khana Kharab Ho Agr Me UsSy Dor Hun =P ;->


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->