Choto:MoM Ap Jab Guest K

Choto:MoM Ap Jab Guest K
Choto:MoM Ap Jab Guest K

Samnay Khana Lagati Ho To Teen

RotiaAN Rakhti Ho To Wo Do Khata Hai

Phr Tum Teesri Kyun Rakhti Ho?

MoM:Teesri Roti Hmari Izat Hoti Hai. .
Ek Din Mehman Aya Khana

Khatay Waqt Choto Pas§ Betha Tha,
Mehman Ne Jab Dosri Roti

Khanay K Baad Teesri Roti Uthai,

To Choto Cheekha Maa. .
Mehman Hmari Izat Per Hath Dal Dia. . .
  

May, 17 2010     367 chars (3 sms)     3201 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Pathan apna rishta dekhnay gaya ghr walo ne kaha dono ko akela chor do
Pathan girl se: Baji ap log kitnay bahan bhai hen
Larki gusy se pahly 10 thy ab 11 hen.
Benzeer apne kataab ma likhti hai
A for apple.
B for banana.


Bilawal k abu zara jaldi "oper" ana:-)
Load-Shedding Mein kya,kya zulam Nahi Huwe Humray saath.
Faraz...

Naala khench Dala kisi Zalim ne Generater ki Rassi samajh kar...!
Ek aadmi k pas jin tha,
jin bola "Aaqa" mujhy koi huqm dain.
Aaqa replayed : Yaar mery ghar say Amrica tak aik Road banao.
Jin : Aaqa ye mushkil kaam hay, resty hain darya atye hain, pahar atye hain, jungal aty hain, abadiyan atye hain, samundar bhi ata hay, Bohat mushkil hay, kuch or huqam daein...
us bandy nay bohat soocha then he said Yaar meri B.V ko mera farmaberdaar bana day..
Jin foran bola "Road singal banani hay Dubble lane
PLz muje samajne ki
KOshish KrO

Muje mat tang kro,
Muje akela chOrdo,
Muje tumse koi taluq
nai raKhna,

Par ye dil rat bhar tumko hi sOchta ha,






SOne do mujko mat aO yahan*







EK sardar ne macher se faryad ki*
What is the heaviest burden of ''''Life''''


































An empty pocket... ;->
A Lawyer Sent An Overdue Bill 2 A Client

With A Note Tht Read:Dis Bill Is 1 Yr Old

By Return Mail The Lawyer Had His

Bill Back W/A Note Tht Read:Happy Birthday!
At d beginning of any relationship,
every girl treats his boyfrnd as GOD.
Later on, some how,
D ALPHABET get reversed..
Rite na
poonam ki rat mein chand badal jate hai,
waqt ke sath insan badal jate hai,
sochte hai ki aapko tang na kare,
par sochte-sochte plan badal jate hai.
Aplication 4 Leave in a Poem Style:
O Master
Wen I CoMe

Rain ChuM ChuM

Leg My Phisli
Gira Me DharaM

Neche My Bag
And Upar was hum,
Is Lye today
i cant come!
Hi cute sweet
Most Graceful the smartest Beautiful person
Pretty Loving caring


AB KHUSH???

Chalo ab tum aram kro dosron ko b pagal banana hai..:-)


Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"