Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!
Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

1 - Science Se Gira Arts Me Atka

2 - Fail Hote Ko Practicals Ka Sahara

3 - Degree Le K Choolhey Main Daal

4 - 3rd Division Pass Ghar Ka Na Ghat Ka

5 - Dost Wo Jo Imtihan Main Chapai Karaye

6 - Qadar Kho Deta Hy Roz Ka College Aana Jana

7 - Likhna Na Jane Qalam Mera ... ;-
  

May, 17 2010     323 chars (3 sms)     3038 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hight of Friendship..

Osama bin laden and George Bush having a toast at saddam''s residence
Arz kiya Hy Tawajo Fermaen..

Kameez Teri Kali..
Kameez Teri kali..

Wah Wah!

Tay Changa kita Paa Li... :p ;->
Whenever u fall...Trust me...i''ll alwayz b dere 2 catch u




..... .\o/
o __ ()
[] __ <<
||


O>
<[]
|| ..>-->-O

Oooooooooopzzzz!!!

1 bar aur plzzzzz

I wasnt ready...
Aik Sher Arz Kia Hy



Taaza Kalaam Hy Janab


Mulahiza Ho



Jee





Aik, Do, Teen, Char



Jee Janab



Dobara Irshad




Ahuun



Aik, Do,Teen,Char



"AA BAIL MUJHE MAAR."
Pathan To Wife: Mera Yaar Aaya hai Chai to Bana Do.

Wife: Main Nahi Bana Rahi.

Pathan: Bana De, Jab Tera Yaar Aayega to Main Bhi Bana Donga. :-)
Boy:I love u
Girl:Me too
Boy:Tum mujhe kitna pyar karti ho?
Girl:Jitna tum mujhe karte ho
Boy: U cheater..
main samjha tum waqai mujh se pyar karti ho?


1 sabzi wale k ghar bacha paida hua,
to 1 aurat bache ko dekh k boli:

"kitna pyara bacha hai"?

sabzi wala aadat k mutabik bola

"Aur hai b Bilkul taaza" ;->
1st Frnd : Yaar Meri Biwi Bohat Ghussa Karti Hai

2nd Frnd :Meri Biwi Bhi Pehle BOhat Ghussa Karti Thi Ab Bilkul Nahi KAri

1st Frnd : Tumne Kya Elaaj Kya ?

2nd Frnd : Kuch Nahi Bas ITna Hi Kaha Tha K Burhapay Main Ghussa A Hi Jata Hai Tab Se Us Ne Kabhi Ghussa Nahi Kya :P


Remix Version of TWIST.

Lets have some paper Shaper lets have some Study now,
Lets have some Phy, Chem lets read the bio now.

Chalo chalo ji Book uthalo,

Chalo chalo ji Parh k Dikhao,

Chalo chalo ji Sir ko Khapa lo.

Life ki Karlo bist. :-)
N we Twist, We Twist, Twist, Twist, Twist.

MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->
Pathan ka shair:
Na Botal main,Na jaar main.
Na hotel main na Bar main.
Na bike peh, Na car main...
Na Ishq mein, Na pyar mein.

Jo maza hy "NISWAR" mein.
''Zid apni na chhodi
Aur pyar bhara dil tod diya
Kuchh paiso k liye zaalim
Tumne sms karna chhod diya''