Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!
Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

1 - Science Se Gira Arts Me Atka

2 - Fail Hote Ko Practicals Ka Sahara

3 - Degree Le K Choolhey Main Daal

4 - 3rd Division Pass Ghar Ka Na Ghat Ka

5 - Dost Wo Jo Imtihan Main Chapai Karaye

6 - Qadar Kho Deta Hy Roz Ka College Aana Jana

7 - Likhna Na Jane Qalam Mera ... ;-
  

May, 17 2010     323 chars (3 sms)     3047 views       Funny

more Funny SMS Messages

Roz Roz Ki
Mulaqaato''n Ko Tu Ne
Bhula Diya ...






Laut Ker Aa Jao





Please ...






Main Ne ...





Haan
Main Ne ...





Yaqeen Karo ...







"MORTIEN"
Bujha Diya . . . ;->
Woh kon hai ?

jo ,,

Uchaal Uchaal K Paida hOta hai ??

Peachano Kon?

Socho ??

Aray socho na ??


Tauba

Soch to sahi


ay loo


aray Budhu


" POPCORN"



Ek Bus Conductor Ki Shaadi Ho Rahi Thi.


Woh Stage pe Sofay Per Betha Hua, Apni Dulhan Se Bola:




Zara Idhar Ho Kar Betho Baaji! Ye 3 ki Seat Hai. :-) :-) :-)
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo.
.
.
.
Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna,
Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
Woman on date with husband''s best friend;

*phone ring*

Woman: Yes? Ok , fine , bye!

Turns to her Lover and laughs: My husband says he is playing golf with U! :-D

Aaj Ki Dua:


Aye Allah!







Koi Ghalti Se Mere Number Per Balance Send Kar Day.

Sab Kaho Aameen. :-)
Why did Deepika Padukone leave Dhoni ??





Because Dhoni Orient fans se hindustan ke har ghar ke KONE KONE mei hawa pahuncha rahe thei. Lekin PADUKONE tak hawa nahin pahunchi.
A world-wide UN survey was conducted.
The question was:Wud u plz give ur honest
opinion about d shortage of food in the rest of the world?
The survey was a failure coz in Africa people did not
know what "food" was,in China they did not know what
"opinion" was,in Europe they did not know what "shortage"
was,Pakis did''nt know what "honest" meant,
Saudis did''nt know what "please" was & in America
they did''nt know what the rest of the world was....??? ;->


Before Marriage:-

He: yes! atlast it was so hard 2 wait
she:do you want me 2 leave?
He: No! don’t even think about it
She: do you love me ?
He:ofcourse! over n over!
She:have u ever cheated on me?
He:No!y r u even asking?
She:will u go on wid me on picnic?
He:every chance I get!
She:will u hit me ?
He:R u crazy?I’m not that kind of person!
She:can I trust u?
He:yes..
She: Darling!

After marriage…
Now simply read from bottom to top

1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)
1 Pathan Bap Se Milne Us Ki Qabar Pr Gya.

Bap Se Pocha Papa Ap Ne Khana Khya?

Bap Ne Koi Jwab Nh Diya

Beta Gusse Me Qabar Pr Likh Aya.

Aesa Kro Ge To Kon Ayga.
WHEN


YOU


CANT


SEE


THE


BRIGHT


SIDE


OF


THINGS...


THAN





POLISH
THE DULL
SIDE
OF
IT
SO SIMPLE. . . ;->