Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!
Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

1 - Science Se Gira Arts Me Atka

2 - Fail Hote Ko Practicals Ka Sahara

3 - Degree Le K Choolhey Main Daal

4 - 3rd Division Pass Ghar Ka Na Ghat Ka

5 - Dost Wo Jo Imtihan Main Chapai Karaye

6 - Qadar Kho Deta Hy Roz Ka College Aana Jana

7 - Likhna Na Jane Qalam Mera ... ;-
  

May, 17 2010     323 chars (3 sms)     3030 views       Funny

more Funny SMS Messages


Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
Question. Why Are All Mbas Going Back To School?

Answer. To Ask For Their Money Back.
1 EmPLoYeE 2 oThR: Ap k fAthEr kYa kRtAY ThAy?
2nd: G Wo Jootay Bnatay ThAy.
1st:UnhoOn nE TumhAin Mochi Kyun Na BnAya?

DöOsRa bUhAT shIrmIndA Hua

After A wHiLE2nd asKd 4m

1st:aP K fAThr KYA krtAY ThAY?

1st:Wo Ek ShareEf iNsaAN ThAY.

2nd:uNhoOn nE ApKO ShArif kYun nA BnAya?
''Hindu Pati Shadi k Baad: Main Shadi Se Pehle 20 Aurton K Sath So Chuka Hon...




Patni: Mujhy Pata Tha K Jab KUNDLI Mili hai.

To Adatain Bhi Zaror Milti hon gi''
''Thanks for not sending any SmS.. U hav bcum the Top contender for the "KANJUS RATNA" Award-2008! Na.. Na,, Sms mat karna''
Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai…:p:p
Agar
Is
Waqt

Aap
So
Rahy
Thy

Aur
Mere
Msg
Se

Bohat
Tang
Huye
To.

MISSION
SUCCESSFUL. ;-)
Breaking News
ATM @ Gulshan-e-Iqbal Is Jammed &
Not In Working Condition
.
.
.
Because
.
.
.
Sardar’s Wife Put Hair pin In Machine
When It Said”, Enter Ur PIN” ;)
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->
A : u r Active
B : u r Best
C : u r Cute
D : u r my Dearest
E : u r Excelant
F : u r alwayz First
G : u r Great
Sorry cant lie till Z…