Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!
Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

1 - Science Se Gira Arts Me Atka

2 - Fail Hote Ko Practicals Ka Sahara

3 - Degree Le K Choolhey Main Daal

4 - 3rd Division Pass Ghar Ka Na Ghat Ka

5 - Dost Wo Jo Imtihan Main Chapai Karaye

6 - Qadar Kho Deta Hy Roz Ka College Aana Jana

7 - Likhna Na Jane Qalam Mera ... ;-
  

May, 17 2010     323 chars (3 sms)     3039 views       Funny

more Funny SMS Messages

Daalne Laga Main
Cheekhne Lagi Wo










Hua Dard Itna
K Seh Na Saki Wo












Takleef Hui Itni
Boli Bahar Nikalo











Khuda K Waaste Haath Main
Duusri Choori Dalo . . . ;->
When a Guy does Something Wrong...

Girl : You broke my Favorite Lamp !!!
Boy : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Girl : I can't believe you did this.
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/


When a Girl does Something Wrong...

Boy : You Lost My Dog??!!!
Girl : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Boy : I can't believe you did this.
Girl : I already feel bad about it..!! Stop making me feel Worse..!!
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/
Next Year Der Will Be Pakistan Premier

League Same As Ipl

Bt Only One Difference Is The



Cheer Girls Will Be Wearing Burkha..;->
Similarity between Gandhiji & Mallika Sherawat?

Dono ne kaprey utaar diye, ek ne desh ke liye, doosrey ne Deshwasion ke liye!
Mene dil se pucha:
Mujhe rat bhr neend q nahi ati?
Mere dil ne kaha

Dramy baz ,Tu dopehr ko jo so jata ha
<('.')Oh shit
(0)>
/"\ Me samja pyar ho gaya hai mujhe,,;,
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??







Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
Thought of the day: Agar aap bus pe chade... ya phir bus aap pe
chade... dono marthaba ticket aapka hi kat tha hai
I’m Not Sad For Being Single Rather
.
.
.
I’m Thinking Of Her Who Is Single Because Of Me..
.
.
.
.
.
.
.
Awwwh..

“Bechaarii”

Bhatak RHi H0 Gi..:P:P

Aaj Ki Dua:


Aye Allah!







Koi Ghalti Se Mere Number Per Balance Send Kar Day.

Sab Kaho Aameen. :-)
PLz Pray For Me






I just Got my MedicaL report My condition is
Very CriticaL







As Days r Passing i''m Becoming
More









CuTe

SMARTER

&

AttracTive

Its Not CurabLe. . . ;->
Package Wale So
Gaye Ker k Baat Apni
Girl-Friend k Saath

Aur Bhatakte Rahe
Sachi Mohabbat Kerne
Wale Saari Raat
2 pathan masjid mai namaz parhne aye.

First pathan: chalo shukar hai namaz nahi nikli,

Warna.


Agar wazu ke chakar mai parte to namaz nikal jati.:-)