Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!
Jadeed Taleemi Muhawre .. !!!

1 - Science Se Gira Arts Me Atka

2 - Fail Hote Ko Practicals Ka Sahara

3 - Degree Le K Choolhey Main Daal

4 - 3rd Division Pass Ghar Ka Na Ghat Ka

5 - Dost Wo Jo Imtihan Main Chapai Karaye

6 - Qadar Kho Deta Hy Roz Ka College Aana Jana

7 - Likhna Na Jane Qalam Mera ... ;-
  

May, 17 2010     323 chars (3 sms)     3043 views       Funny

more Funny SMS Messages

I Saw A Dream
Yestrday

-Only U and Me-

We Were Running In A
Garden

Me In The Front And U

Running After Me

&

With d Background Music
Of


VODAFONE ... ;->

Khudi ko kar nalaik itna ke book kholne se pehle



Us ka page page tuj se khud poche puttar tabiyat te thek ae na.
I WANT 2 SEND U THE CUTEST,BEAUTIFUL, SMARTEST&SVTEST GIFT OF THE WORLDI POSTED IT,BUT POSTMAN SHOUTED AT ME''OOYEE''POSTBOX SY BAHIR NIKAL.
Who''s Pappu In D Movie

"Jaane Tu Ya Jaane Naa" !?





Aditi''s Brother AMIT

Coz Jay Sings Pappu Cant Dance ''SAALA''

Amit Is Jay''s Saala..
.7....
..8...
...6..

(L)(O)(V)(E)
(P)(Y)(A)(R)
(C)(H)(A)(H)(T)

Yeh Taveez Mujhe Mobile
Wale BaBa Ne Diya Hai
Ke Yeh Taveez Main Jiss
Number Per Bhi Send Karon
Ga Us Number K Istemal Karne
Wale ko SMS Parhte Hi Mujse
Mohabbat Ho Jayegi...

Ab Tum Hi Batao Yeh Kaam KAr Raha Hai K Nahi ??
Husband to Wife: Main Tumhari Roz Roz ki Farmaishon Se
Tang Aa Gaya Hon.

Is liye Khud Khushi Karne Ja Raha Hon.

Wife: Acha Ek White Saari to Dila Den
Main Iddat K Dino Mai Pehnungi.
Akbar: Kal Maine Sapna Dekha
K Tum Gobar Me Gir Gaye Aur Mai

Shehad (Honey) Me!

Birbal: Ji Maharaj! Fir Mai Apko

Chatne Laga Aur Aap Mujhe.
1 Aadmi bike pe ja raha tha.
Usne rastey me kharey huey Pathan se pucha: Sir, Aapko Lift chahiye kya?

Pathan:
Nahi humara Ghar tou Ground floor pe hy.. ;)
Just a friendly reminder -

Relationships are precious,
do not hurt them by fooling
and lying on first April
Ek PATHAN 500 ka naQli note le kr ek DUKAAN DAAR k pass gaya..

aur kaha k "SURF" de do...

DUKAAN DAAR ne kaha :
is note pr to QUAID-E-AZAM ki "TOPI" hi nhi hai..

PATHAN ne kaha: Topi DHULNAY gai hui hai isiliye to "SURF" mang raha hoon... ;->
Boy: mujhse dosti karogi?

Girl: mere parents allow nhi karte,

Boy: To mere mere parents ne kya mujhe

aashiq society ki membership dilwayi hui hai!!
Sincere Apology: If u dont like any of my SMS n dont like 2 read,
then plz dont hesitate,
feel free to..... throw ur mobile!!