Student: DUBUK

Student: DUBUK
Teacher :Do U Know How Titanic Sunk ???


Student: DUBUK

DUBUK


DUBUK


DUBUK


GULUM


GULUL


PICHIK ... ;->
  

May, 17 2010     136 chars (1 sms)     3420 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Billi 1 Sheikh K Ghar Se Roti Hoi Nikli.
Kisi Ne Billi Se Ronay Ki Wajah Poochi,
Billi Ne Jawab Diya
"Ik Tey Menu Marya Utton Mera Choowa V Kho Laya..
Jab barish hoti hai, Tum yaad aate ho.
Jab kali ghata chaye, Tum yaad ate ho,

Jab bheegte hain tum yaad aate ho,
Bataoo Meri umbrella Kab wapis kro ge
What''s Te Difference Between Poison And Alcohol ... ???



If U Drink Alcohol

U Will Dance Around People

If U Drink Poison

People Will Dance Around You ;->
DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->
Special Offer! Now get daily 500 FREE MINUTES!
This offer is for ALL Numbers of girls from 9pm - 9am.
To activate sms "Your girlfriends no" to 03212535512... ;->
Dog1 : Main Is Area Main Naya Aya Hun

Mujhe Yaha K Kutto K Sardar Se Milna Ha¡

Dog 2 : SsSshHh . . !

Chup . . .

Aawaz Mat Karo . .


Boss Msg Parh Rhe Hei
American Bacha: Hum Log Itna Ameer Hyn K
Bush B Mere Dad Se Paise Mangta Hy

Pakstani Bacha: Bas, Hum Itne Ameer Hyn
K Jhandiyan Bhi Aatey Se Chipkate Hyn ... ;->
HAPPY BIRTHDAY to U dear!
Aapko kya laga Aap nhi bataoge to hamay pata nhi lagega k aaj
"International Donkey Day"
hay.
Naughty ab thnx bol k sharmnda na krna.
Amir Khan ne
3 IDIOTS mai Table pr Delivery Kr K Konsa Karnama Kardiya!!
.

.

.

.
Hum Pakistaniyo Ne Tu Rickshay Mai Delivery Kar Dali... =P

GEO PAKISTANI ;)

Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P
''r--._,---------.¤
"-, .c-.-----"""''
/ i--''
C__J

Tere ko tapkane ka nahi,samjhane ka hai.Ajkal tere SMS kahin or jarele....
Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
kahan se aaya.. ?

Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.. :-)