Student: DUBUK

Student: DUBUK
Teacher :Do U Know How Titanic Sunk ???


Student: DUBUK

DUBUK


DUBUK


DUBUK


GULUM


GULUL


PICHIK ... ;->
  

May, 17 2010     136 chars (1 sms)     3427 views       Funny

more Funny SMS Messages

PLz muje samajne ki
KOshish KrO

Muje mat tang kro,
Muje akela chOrdo,
Muje tumse koi taluq
nai raKhna,

Par ye dil rat bhar tumko hi sOchta ha,






SOne do mujko mat aO yahan*







EK sardar ne macher se faryad ki*
Aaae,

Apun Tere 7 Sms Ka Dhanda Band Kerne Ka Hy

Bole To

Ek dum khalas

Agr Compromise Kerne Ka Hy To

4-5 Jhakaas Se Sms Bhej Daal

warna khalas.
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))
God has given Eyes: To look at U. Hands: To pray for U. Mind: To remember U. Heart : To love U. And And Legs: To kick u if u 4get me.
a
b
c
d
e
f
g
h
i

i

i

i

i

i


i


i


agar i ha to TOILET jao shor ku macha rahy ho
Q: Where do Pakistani batsmen perform their best?
A: In advertisements.
wHicH iS SwEeteSt tRee iN tHe wOrlD....?
.
.
.
.
think

think
.
.
.

Pastry ;):)
Namashkar, yeh hamari faltoo SMS seva hai, is mein hum logon ko waqt-bewaqt tang karte hain. Is seva ka labh uthane ke liye shukriya, ab aap apna kaam kariye.
Depressed Boy Asked an Old Man:

Can There Be Anything Worse Than Losing A Girlfriend?


Old Man Replied: Yes,
Losing Your Confidence of Finding Another One. :-)
Zrore to nai kahdun SMS sy dastan apni<

Ye lo no.03343004071-zaban or bh hoti hy azhr tamna ki
Dad goes 2 Bill Gates 4 d proposal of his son
Dad: I want ur daughter 2 marry my son.
Bill Gates: no!
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill gates: then ok!
Dad goes 2 d president of da World Bank..
Dad: Apoint my son as CEO of ur Bank.
President: No!
Dad: He is da son-in-law of Bill Gates.
President: Then ok!

This is BUSINESS.
Agr English Movies Pakistani Produce krtae to un kae nam Khch youn Hotae

1. Cliff Hanger: Latak''da Gujjar

2. Superman: Udan aala Gujjar

3. Men in Black: Kala Gujjar

3. Rambo : Khooni Gujjar

4. Revenge: Gujjar da inteqaam

5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar

6. Evil Dead: Gujjar di Moat.. :p ;->