LIFE IS LIKE A MOVIE
WHEN U R SAD ITS MELODRAMA
WHEN ANGRY ITS ACTION
WHEN AFRAID ITS THRILLER
WHEN CONFUSE ITS SUSPENSE
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NOW look at the mirror...hmm ITS .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HORROR...(heheheheh)
NOW U SMILING haina...THATS COMEDY
Ek Pathan Doosre Pathan Se
''''Yaara Mujhe Tou Samajh Nahi Aata
K Log Mahina Mahina Kese Nah Nahate . . .?
Mujhe Toy 28wain Din Hi Kharish Shruu Ho Jati Hai . . . '''' ;->
sardar ka RADIO kharab ho gaya, usne khol k dekha to andar ek mara huwa CHUHA mila. Yeh deekh kar sardar gussy se bola!
Chalega kese? Sala singer hi mar gaya..!
Phone na kia karu DEAR
Mama hoti hain NEAR
Papa se lagta hai FEAR
Baat nahi hoti CLEAR
Dewaron k b hote hain EAR
IS liye SMS karu DEAR
No FEAR n everything CLEAR