chinese larki ko dekh kr mom boli

chinese larki ko dekh kr mom boli

Chinese Larki KO Dekh Kr Mom Boli,

Beta ye Kya Le Aye hO?


Son: Mom Ap Ne khud he To Kaha tHa k gHr atay huye cheeni Letay Aana... =P ;->
  

May, 05 2010     150 chars (1 sms)     3362 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan:College Ki Ladki Se Bola I Love U! Ab Tum Mujhe Bolo Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun Pathan: Pagal Ki Buchi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.
Sidhu ki maa ko gussa kab aata hai?

jab sidhu laughter challenge main

hans hans kar har contestant se kehta hai-

bas kar mere BAAP
1 bhoot dusre bhoot se-Yar bade arsay ki baat hai ADAMI marne k bad BHOOT ban jata hai, lekin yeh AURAT marne k bad b CHUREL ki CHUREL hi rahti hai
Any woman can

be a mother but it

takes someone

special to be

called

"Mom".
Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
wen i m woried no 1 c my pain,
wen i m happy no 1 c my smile
lekin…
sala. 1 ladki k saath ghoomay
to sab dekh lete hai..


Girlfrnd-Agr main tumse juda ho jao''n tou tmhe''N kc taklif hogi?

Pathan:wesi taklef hogi jc naak ka choha naak mei sookh jaye usko nikalta waqt hoti hy =P ;)
Shaadi K Baad ... !


Pehla Maheena
"FAKHAR Ka"


Doosra Maheena
"JABAR Ka"

Aur

Phir Us K Baad
Sarey Maheeny















"SABAR K Hotey Hyn" ;->
Larkiyan Patanay MeiN Tum Hi Ustad Nahi Hou "Faraz"..!!

Suna Hai karachi Mai koi "MOHSIN" b rehta Hai;-)
Kid: Papa Ek Glass Paani Dena

Papa: Khud Lelo

Kid: Plz Dedo Na

Papa: Agar Ab Tu Ne Maanga Na Tou Thappar Parega

Beta: Acha Jab Thappar Mane Aana Tou Pani Le K Aana... ;->


New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.

Peshawar Ki Police Ka Bhe
Jawab Nhe Hai

1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha

Police Wala Kehta Hai

" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry Pehan

Teri Talashi Leni Hy

Judge - Sach Sach
BtaoTum Ne Apni Biwi
Per Kis Waja Se Haath
Uthaya Tha

Mulzim - 3 Baato''n Ki
Waja Se
1. Us ki Kamar Meri
Taraf Thi
2. Us k Haath Me Belan
Nhi Tha
3. Aur Sab Se Bari
Waja, Mere Bhaagne k
Liye Darwaza Khula
Tha ... ;->