chinese larki ko dekh kr mom boli

chinese larki ko dekh kr mom boli

Chinese Larki KO Dekh Kr Mom Boli,

Beta ye Kya Le Aye hO?


Son: Mom Ap Ne khud he To Kaha tHa k gHr atay huye cheeni Letay Aana... =P ;->
  

May, 05 2010     150 chars (1 sms)     3375 views       Funny

more Funny SMS Messages



=Quotable Quotes=

To be is to do.
(by Socretes)

To do is to be.
(by Plato)

To be or not to be.
(by Shakespeare)

Do be do be do..
(by Scooby Doo)... ;->


Hum ne tanhai may b tum ko chaha hay "paPpu"...



warna log to tanhai mein nargis ki cd dekhtay hai... ;->
Teacher: Sam, you talk a lot!

Sam: It’s a family tradition.

Teacher: What do you mean?

Sam: Sir, my Grandpa was a street Hawker, my Father is a Teacher.

Teacher: What about your mother?

Sam: She’s a woman.
Pathan: Doctor Sahab Plastic Surgery karwanay main kitna kharcha aayega?


Doctor: 5 laakh..

Pathan: Agar Plastic Hum day to??
''Wht''s d similarity between a girl & petrol? 1. both r explosive 2. both r hot 3. both r dangerous when kept in open''
Tumhare Liye Main Kutoo Ki Jan lesakta hu
Gutka le sakta hu pan le sakta hun..

Kaaway pakr k de sakta hu tumhare hath main
Suraj per jasakta hun magar kya ha k rat main..

tumhare liye main so saal g sakta hun
tumhare liye main teen glass lassii k pi sakta hu..

tumhare abba agr plain dila dein to tare tor k la sakta hu
shair agr nakli ho to ankhe phor k asakta hu..

itna bhadur hu k chupke se muhabbat ka dum bharta hu
tum se milne roz aoo magr tumhare abba se darta hu..


Meri zindagi per faqat itna ehsan ker do,
ik benam si mohabbat mere nam ker do,

ik subha ko milo aur shaam ker do,
Aur sham tak mere ghar ka sara kaam ker do:p
Seven Phases Of Life


1) Studies


2) Games


3) Entertainment


4) Love


5)



6)



7)



Life Ends When Love Starts...!!!
Sidhu ki maa ko gussa kab aata hai?

jab sidhu laughter challenge main

hans hans kar har contestant se kehta hai-

bas kar mere BAAP


Amir Khan ne
3 IDIOTS mai Table pr Delivery Kr K Konsa Karnama Kardiya!!
.

.

.

.
Hum Pakistaniyo Ne Tu Rickshay Mai Delivery Kar Dali... =P

GEO PAKISTANI ;)
Ko ko ko ko ko




Ko


Ko


Ko


Ko


Ko


ko ko Ko Ko Ko Ko Ko
Ko
.
.
.
.
Bas Karo Ab
"AANDA" dy b do,
Meri Galtion Ko Chuna Kro, Meri Larzishon Ko Gina Kro,
Ye Qadam Qadam Ki Hadod Kya?
Mere Sath Sath Chala Kro! Main Khule Mizaj Ka Shaks Hon,
Muj Se Saaf Saaf Bat Kaha Karo, Ye Mehrbani K Jo Lafz Hain,
Inhe Tum Na Muj Se Kha Karo Kahin Tum Na Ho Jao BE Sakon!
Koi Bad Dua Tumhen Kha Na Le! Ye Jo Khoye Khoye Se Log Hain.
Inhe Dehk Kr Na Hansa Kro Ye Dua Hay Rabb-E-Kareem Se,
Teri Tazgi Ko Khizan Na Ho,
Ye Bahar Tum Se Jala Kre,
Sada Muskurate Raha Karo