chinese larki ko dekh kr mom boli

chinese larki ko dekh kr mom boli

Chinese Larki KO Dekh Kr Mom Boli,

Beta ye Kya Le Aye hO?


Son: Mom Ap Ne khud he To Kaha tHa k gHr atay huye cheeni Letay Aana... =P ;->
  

May, 05 2010     150 chars (1 sms)     3357 views       Funny

more Funny SMS Messages

As I M Now In Da Mst Imp.

Yr Of My Career I Hv Startd Stdyng N

Hv Dcided Nt 2 Msg Anymore,

I Hope, U Wil Cooperte Wid Me

Thnx



.
.
.
.
.

Height Of Overacting ;)
Lage Raho
.
.
.
Lage Raho
.
.
.
Koi Kuch Nahi Kahe ga
.
.
.
Aur Kahe Ga Bhi Tou Kaunsa Farq Pare Ga.....
.
.
.
Lage Raho
.
.
.
Besharmo''n ki Terha Sms Receive Kerne Main....... ;->
Air Hostes 2 Lalu:- Sir, are you vegetarian or non-vegetarian?

Lalu:- I am INDIAN!

Air Hostes:- No sir! Are you shakahari or masahari?

Lalu:- Na re sasuri,, I am BIHARI!!.. ;->
Gold Rate Keeps On Increasing Day By Day .. I''m So Much Woried About U ..

Be Careful Sumone may Kidnap u B''coz ur My Most Precious Friend With a 24 carat GOLDEN HEART :)
''Tum aa gaye ho ; Noor aa gaya hai
Chalo teeno picture challe.....''
Pathan ko 1 chirag mila,
usko ghisne se usme 1 jin nikla
Jin:"3 khwahishain btao"

Pathan:"1 aisi naswar lao jo kabhi khatam na ho"
jin ne usay naswar la k dedi

jin:"or 2 khwahishain btao"

Pathan:"Aisi 2 or lado" ;)
The Two

Dangerous

Weapons In The World

Other Than Nuclear Bomb ...

1) A Girl''s Smile

2) A Girl''e Tears ...
Y did Shahrukh khan change his luk evrytime he tried a new watch..?















Coz "HAR GHARI BADAL RAHI HAI ROOP ZINDAGI" . . . ;->
1 Pathan Exams Main Apne Friend ki Copy Kar Raha tha:

Examiner ne Pakar lia or usey Utha k Dosri Jaga Bitha Dia.

Pathan Writes at the End of Incomplete Question,

.
.
.
.


Baqiya Hissa Roll no. 54234 k Paper Per Mulahiza Farmayen. :-)
*** Dua ***
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.***Aameen***

Dil mein maangi thi ... ;)
Sardar darvaze pe GUN liye khara tha
Wife: y r u standing here?
Sardar: Sher k shikar pe ja raha hon
Wife: To jao na..!
Sardar: Kase jaon baher KUTTA khara hai
Jab kabi b


aapki larai


10 logon se ho to




ghabrna mat


bus mujhe bula lena








b coz














ma ne kabi kisi ko maar khate nahi dekha ;->