chinese larki ko dekh kr mom boli

chinese larki ko dekh kr mom boli

Chinese Larki KO Dekh Kr Mom Boli,

Beta ye Kya Le Aye hO?


Son: Mom Ap Ne khud he To Kaha tHa k gHr atay huye cheeni Letay Aana... =P ;->
  

May, 05 2010     150 chars (1 sms)     3374 views       Funny

more Funny SMS Messages


Tera mera sadiyaan da vair a.
Tu lang ja saadi khair a.

Main ghr gya to lga tha taala.
"Jalnay waley ka moun kaala"

Band kro ye star plus k show
"Haaran do rastaa lo"

Wo waj gya ik car sy
"daikh mgr pyaar say"

Mahngaie na pora pakistan halaia
"Jiny maa noo sataia unee riksha he chalaia" ;->
Mosam shabab ka,
Nasha sharab ka,
Parda janab ka or rang gulab ka,
in sabme haseen , in sabme Lajawab dekho SMS padne wala "Chehara Janab ka."
q.1: study=dont fail
Eq.2: dont study=fail
ading eq 1&2 study+dont study=fail+dont fail
taking comon, study(1+dont)=fail(1+dont)
sol: study=fail. HENCE PrOVED
10 ADVANTAGES OF NOT HAVING A “LOVER”…
1.SAVE TIME.
2. CAN SLEEP WELL.
3. DON’T HAV 2 BOTHER ABT MISSED CALLS…
4. DON’T HAV TO WORRY ABT HOW U LOOK…
5. CAN EAT IN ANY RESTAURANT…
6. NO BORING SMS IN THE MIDDLE OF NIGHT…
7. CAN TALK WITH ALL BOYS…
8. U WON’T HEAR “AAW… U R DULL TODAY”.
9. CAN GO ANYWHERE WITH ANY ONE…
10. DON’T HAV 2 LISTEN SAME OLD CRAP JOKES…?
BONUS: - U WILL LIVE A LONG LIFE…….
SO BE AWARE OF LOVER
Pathan k ghar mein Billi thi,
Pathan tang aa kar usey kahin door chhor aaya par jab ghar aaya to Billi pehle se hi pohunchi huwi thi.

Pathan phir kahin door chhor aaya Billi phir se ghar pohunch gayi,

Pathan gussey mein usey boht door chhorne gaya aur wahan se wife ko call ki: Billi ghar pohunchi ?

Wife:Haan.

Pathan:Us kameeni se bol k mujhe yahan se lejaye Qk ab mein raasta bhool gaya hun.
Girls are like phones. . . .

We love to be held. . .

Talked too. . .

But

if you press the wrong button you''ll be disconnected. . . ;-
''Jaise TSUNAMI ko SAMAJH NA musquil hai,CYCLONE ko DEKH NA musquil hai,BHOOKAMP mein REHNA musquil hai,............ LAGTA hai waise hi AAP KA EK SMS paana musquil haii............''

Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)
Ostad,, bato 5880 aur 3223 ko jama karen aur is me se 800 tafreeq

kar ke 80 per taqseem karen to kia ho ga?
Shagird!
Janab Sar may dard hi hoga!
Interviewer: Can u spell a word that has more than 100 letters in it?

Interviewee: P-O-S-T-B-O-X....
Repeat these lines at least 2 hours every day after Namaz out side the mosque and you will be a millionaire within few months.

"ALLAH KE NAAM PE DE DE BABA"
Ek baar ek baccha apne daadiji ke kaan me ek laal mirch daal deta hai. But instead of scolding the child, daadi starts laughing. Bolo why?
.
.
.
.B''coz
.
.
.
.
.
.Mirchi sun.ne waale always khush... (Radio Mirchi 98.3FM)