What Has One Horn And Gives Milk ... ???

What Has One Horn And Gives Milk ... ???
What Has One Horn
And Gives Milk ... ???


?


?


?


?


?


?


?


?


?


Its A Milk Truck ... ;->
  

May, 15 2010     137 chars (1 sms)     2238 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
Dr: Aap pagal kaise huwe?
Pagal: kuch time pehle main ne ek bewa se shadi ki us ki jawan beti ne mere baap se shadi ki: yun wo meri saas ban gaye,un k ghar beti hui to rishte mai wo meri behn hui kiun k main us k baap ka beta tha,dosri taraf wo meri nawasi bhi hui, kiun k main us ki nani ka shohar tha, is liye main apni behn ka nana bana,phir mere ghar beta huwa, tu meri biwi ki beti, mere bete ki dadi bhi lagti thi kiun k wo meri soteli maa thi, chunache mera beta apni dadi ka bhai ban gaya aur main apne bete ka bhanja aur....
Dr: bas karo! Khuda k wastay bas karo warna main pagal hojaonga...
Har Baat Se Inkar Nahi Hota,

Har Raasty Par Intezar Nahi Hota,

Yun To or Log Bhi Aap Ko sms Kerte Hain Lekin,

Har sms Hamare Jaisa Shandar Nahi Hota.....
Ali : Mama main bara hoke Pilot banonga
Mamma : Beta mujhay kaise pata chalega ke ye mere betay ka jahaz hai?
Ali : Guzarte waqt apnay gher per Gola phaink dia karonga.
Vegetable msg...

MOOLI gajar ka noor tujh pr brsy

Teri chahat ko Aaloo timater trsy.

Teri zindagi me ayen itny kaddoo.

k tu Chotay tinday khany ko tarsy.

Afridi ne Boll chaba k de dia Is bat ka saboot!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K
.
.
Colgate banaey,
masoorhe sehet mand or Dant mazboot! ;->
Q: how was NISAR born ?

Ans: jawani jan-e-man haseen dilruba, Milay do dil jawab Nisar ho gaya


Baap:
Itne kum marks..??
2 thappar lagne chahiyen.!!

Beta: Han papa!
mein nay to us kameenay mastar
ka ghar bhi dekh liya hay…!!

Yaad Rakho:
TalaaQ kisi MaslaY ka Hal nahin hai..

.

Ager Bivi Se Ikhtalaf ho to uss ko "QATAL" Karwa do..

( Peer Asif ZaRdaRi )
Book:
Baghairti k 14 Asool..!!
To be a "Good professional", always start to study late for "Exams". Because it teaches how to manage "Time" and tackle "Emergencies"!!
Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..
''What are 3 words you never wanna hear whilst making love? Honey, I''m home!''