Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
  

May, 25 2010     165 chars (2 sms)     3605 views       Funny

more Funny SMS Messages

"Never say I Failed 1000 Times,
Say that I Discovred 1000 Ways that can Cause Failure"

(Thomas Edison)

Moral:
Bagairat ho jana par Man''na nahi =P ;)
1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.
Pathan phone pe wapda waly se: Janaab thori dair k liye light to band kijiye.
.
.
.
WAPDA wala:Q sir ?
.
.
.
Pathan:Wo yara humara dimagh mein ek naya Gaali aaya hai wo apko dena hai.
i mis u,
i love u,
i like u,
tu meri jan,
tu mera chand,
tu meri subha,
tu meri sham

-

-

-




zyada khush hone ki zarurat nhi.
@I LØVE PAKISTAN@


Upcoming Horror Movies!

1.Exam ka Khauf

2.Tadapta Student

3.Shaitani Books

4.Sadma Result Ka

5.Neend ki Maut

6.Pyasi Examiner

7.Pass Ho Na Ho.
Three ways to catch a tiger:

1.NEWTONS METHOD :

Allow the tiger to catch you

and catch the tiger.

2.EINSTEINS METHOD :

Chase the tiger until it becomes tired,

then catch it.

3.INDIAN POLICE METHOD :

Catch a cat and beat it

until it accepts it''s a tiger!!!
Tera hona zarori tha na
hona b zarori tha na

Kisi b yad ka hasti me
hona b zarori tha


Kaha tak suchte rehte ise sham e gariba me Thakan inti
safar ki thi k sona b zarori tha ;.->?
(Aur barbad hogya
wo shaks jis ne kisi poilce wale ko dekha
aur rishwat na di ?

Molana asif ali zardari)
Before U
Judge A Person,
Walk A Mile In
His Shoes..




After That,
.
.
.
.
Who Cares?

He''s A Mile Away & The Shoes R Yours!!
Take & Run..
How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 4.O bunty k pappa
Yr 5.Kahan mar gaye?
Yr 6.Tum aate ho k main aaon?
Never Attend A Class




Why ... ? ? ?






John Nash Said :

"Classes Make u Dull . It Destroys The Potential
Of Creative Thinking"

So Dun Be Dull ... =)
parhay likhay punjab k jahil hukmaran motawajah hun:18febury kee sham ko gum ho ne wala bucha puntured shuda cycle sir par rakhay main main karta huwa e-wane sadar jatay dekha gia ha mazeed malumat is paty par hasil karanin kangal awam factory flourelss bazzar pakistan