Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
  

May, 25 2010     165 chars (2 sms)     3591 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hum raat ki tanhai mein,
Aapki aawaz sunte hai,
Chand se aapka jikar karte hai,
Mat aao hamare khawabo mein,
Hum bhoot-preeto se bahut darte hai..
Biology Teachr: Girls Can U Tel Me

Where Is Ur Heart Xactly?






All Girls Shoutd Loudly

Hamara Dil To "hAmY" K Pass Hai Madam!
Aik Charsi Qabrestan Me Chars Pi Raha Tha
Police Aagai
To Charsi Ny Chars Chopa Diya
Police:Kia Kar Rahy Ho
Charsi: Kuch Nahi Apny Walid K Liye Dua Kar Raha Hon
Police:Ye To Kisi Bachy Ka Qabar Hai,
Charsi: Mera Walid Sahab Bachpan Me Mar Gaya Tha... ;->

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
''Sms karne me kitna maza ata hai,

Lekin dil ghabrata hai

Kyon k balance jata hai

Lekin asal maza to tab ata hai,

Jab kanjoos logon se

Sms ka jawab ata hai...!''

Any Degree Of
Shaterring, Battering, Tattering Will Nullify My Spirit ... ?




I''m Like
Those Cartoon Figures
Th8 Being Kneaded Flat
By Passing Trucks
And
Plump Up Again .. ! (:
A Day Will Come . . .

When the whole world will, CELEBRATE:

YOUR NAME

YOUR FAME

YOUR PERSONALITY

YOUR THOUGHTS

YOUR VIEWS

But keep in mind,

April Fool comes once a year.

Congratulations!

It''s Gonna B Ur Day After 4 Days JAn|x . . . :p ;->
Few Sweetest kisses...

loveliest kiss: on cheeks..

Romantic kissL on lips..

Hottest kiss: On ur Vehicals Silencer...

Yakeen nahi to try kar lena....
How can we prevent Noise Pollution?







Keep vehicle horn in silent mode!;)
U r GENIUS.


U r INTELLIGENT.


U r GOOD LOOKING...


U r SMART...


There''s nO Other like u.../
Pak Studies Question paper, in year 2010
Q 1. Describe the mechanism of loadsheding and blood shedding in Pak..
Q 2. How does sugar taste? Explain in ur own words.
Q 3. What is a Roti ? Briefly explain relation bw shahbaz shareef and roti.
Q 4. Draw labelled diagram of a suicide jacket..
Shadi Se Pehle Larka:
"Darling! Tum Nahi Tu Mein NAhi Aur MAin NAhi Tu TUm Nahi "

Shadi K Baad Larka:
"Aaj Ya Tu NAhi Ya Main NAhi... ;->