Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
  

May, 25 2010     165 chars (2 sms)     3586 views       Funny

more Funny SMS Messages

WiFe: WhAt WoUlD YoU LiKe To Do ToDaY?

HuSbAnD : Im NoT SuRe. LeTs ThInK ...

WiFe : No, LeTs Do SoMeThInG ThAt YoU CaN Do, ToO.
Do Parties K Politician Behas Me Masroof Thay,
Dono Ne Ek Dosray Ko Qa-El Krnay Ki Nakam

Kosish Ki Phir Ilzamat Per Utar Aaye,
1st Politician:I KNOW,

Tum Kis K Isharay Per Nachtay Ho?

2nd Politician:IDIOT!Saysi Guftago Me

Meri B.V Ko Kyun Include Krtay Ho?
Boy: Har Roz Subha 25 Larkiya''n Mera Intizaar Krti Hyn ! ! !

Girl; Aap Tou Bari Cheez Hyn Koi

Boy : Bas Yaar Girls College Ki Van Ka Driver Hoon . . . ;->
Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
wen i m woried no 1 c my pain,
wen i m happy no 1 c my smile

lekin

sala. 1 ladki k saath ghume to sab dekh lete hai..
WeLCome


WWW.Love.Com

Type Password *****

Processing...


Sorry !
Aap K Pyar Karne Ki
UMAR
ABHi
NAHi
AAi.

PLease Try
WWW.Feeder-Choosni.Com.
''''''''jub bhi tere awaz sunne ko g chahta hai,,''''


**dost**



**utha k pathar kutte ko maar deta hoon,,,,**aaoon aaoon aaoon''
Do Pal Ki Bhi Khushi Na Mili Tou Kia Hua

Umar BhaGham K Sahare G Lainge

Kia Hua Jo Humari Girlfrend Nahi

Hum Aap KI Girl Friend K Sahare G Lainge ;->
''A Very Sexy Secretary To Boss:

Rote Howay

Sir Kya Aap Ne Mujhe Nokri Se Nikal Diya?

Boss: Nahi To!

Secretary: Tu Phir Sir Aap Ne Kamre Se Sofa Q Hatwa Dia''
Boy: mujhse dosti karogi?

Girl: mere parents allow nhi karte,

Boy: To mere mere parents ne kya mujhe

aashiq society ki membership dilwayi hui hai!!
Girls Psychology!!!!

Fraud with Innocent Boys,

Fun with Handsome Boys,

Friendship With Charming Boys,

Contact With Intelligent Boys,

Flirt with freaky Boys,

Love with faithful Boys,

and In the end marriage with Rich boy

Moral: Chandarmukhi ho aya paaro , Sab ek jaisi hain Yaaro
2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->
Types of Girls ( Computer Humor )
CD-ROM GIRLS
She is always faster and faster
EMAIL GIRLS
Every ten things she says, eight are nonsense
HARD DISK GIRLS
She remembers everything, FOREVER
INTERNET GIRLS
Difficult to access
MULTIMEDIA GIRLS
She make horrible thing look beautiful
SCREENSAVER GIRLS
She is good for nothing but at least she is fun
RAM GIRLS
She forget about you, the moment turn her off
WINDOW GIRLS
Everyone know that she can"t do a thing right, but no one can
live with out her
VIRUS GIRLS
Also known as "wife"" when you are not expecting her, she comes,
install herself and uses all your resources. If you try to
uninstall her you will lose something, if don"t try you uninstall
her you will lose everything
SERVER GIRLS
Always busy when you need her