Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
  

May, 25 2010     165 chars (2 sms)     3592 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Bhehar ki gali main paan ki dukan, Devdas ne dekhi Paro Ki muskan, Devdas ne khilaya paro ko paan, Khake paan Paro bolI "Shukriya Bhai Jan"''
ALCOHOL contains FEMALE HORMONES

Proof: After drinking,
men
Gain Weight
Talk unnecessarily
Become Extra Emotional
&
Start Fighting. . . . ;->
Neend Ki Goli Kha Lo
Acha Rahy Ga

Socho''n Se Jaan Chura Lo
Acha Rahy Ga

Bachi Tou Tum Se
Phansti Nhi Koi

Sab Larkyo''n Ko Behan Bana Lo
Acha Rahy Ga ... ;->
Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->

Height Of Jhatka

A Boy Aft R Having Gr8 Time
Wid GF He Saw A Guy''s Photo
In Her Bag & Askd-Is He Ur X BF?

GF Kissing Him & Said No Dats Me,

B4 Operation.
Aak Bhori Ourat Boli Apni Sahlee Se Ajj Ak Khobsorat Larkay Nay Mujh KO Chand Kha...
Dossri Ourat Harat Se Boli Kab?
Aaj Main Apni Beti K Satth Bazar Jarahi Thi K Larkay Nay Maree Beti Ko Dekh K Bola Chand Ka Tukrra Hia.
Q Hohi Na Main "CHAND"
31st March Or 1st april
Fool is Fool dosnt matter.
Wishing very happy, prosperous and joyful
Fool Day to the King of Fools...;->
Award 4 best actor male..
Nominations R!

1 Shahrukh Khan
2 Salman Khan
3 Hritak Roshan
4 Saif Ali Khan
5 Shahid Kapoor

n the award goes 2



Altaaf Husain ;->
If A Gorilla Catches U,
What Will U Do?

?



?





I Know U Both Will Start Playing...

Its Natural When Close Friends Meet!!
Wafa Inti karu k bewafai na rahe

pyar itna karu k jazba na rahe

Aitmed itna karu k Shak na rahe

Sms itne karu k Balance Na rahe
Tute dil ko lekar phirta ha PAPPU gali gali
.
.
.
.
.
.
Tute dil ko lekar phirta ha PAPPU gali gali
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Masakali Masakali
Matakali Matakali... ;->

Agr tm kisi naik orat ko janchna chate ho K..
.
Wo naik serat hai ya nehi, To...
.
Srf itna pta kro k Wo...
.




Star plus tou nahi dekhti. :-D