Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
  

May, 25 2010     165 chars (2 sms)     3604 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dead Bird: A Sardar and a Paki were walking outside when the Paki said, "Oh look at the dead bird."
The Sardar looked skyward and said, "Where, where?"
Sardar Pathan K Bachay Ko Dekh Kar Bola:

Bohat Khubsurat Hai.
Kitne Maah Ka Hai?

Pathan Gussey Me Bola:

Kameene 1 Hi Maa Ka Hay. :-)


A Smart Lawyer Said:

I Learned Law So Well,
The Day I Graduated
I Sued My College,
Won The Case
And
Got My Tuition Fees
Back ... ;->
Q:College me ladkiyon ke kitne nam hote hai ?
Ans:4,



.
1.Meri vali,
2.Teri vali,


3.Teri Bhabhi,
4.Meri Bhabhi..
whAt iS tHe nAm3 of bruc3 lee''s s|st3r wHo cAn wAlk on tHe wAlls?








chipkA-l33
''Jis doodh mein makhkhi ho, wo doodh na piya karo,



kanjus ek phone nahi kar sakte, kam se kam ek SMS to kiya karo...''
ek Pagal Tha
Bilkul Pagal Tha
Khali Pagal Nai
Bahut Khatarnak Pagal Tha

Aap Mat Ghabrao,




Aap K Samne To
Wo Kuch bhi nahi tha......;->
Haseen Tum Ho To Buray Hum B Nahi ,

Mehlon Mein Tum Ho To Sarkon Py Hum B Nahi ,

Dosti Kar K Kehty Ho BUSY Hoon ,

Kaan KHOOL K Sun Lo VAILAY Hum B Nahi...
Teacher 2 chiLd!

Tum bohat badtamez ho gaye ho batao kya saza dun tumhen??



Child:
Wo larki jo 2nd last seat pe bathi hai us K Sath bahir nikal dain;-)
A Sweet Story
Once a girl asked a boy:
Why we have 2 units to measure weight, height, force, speed, distance etc.
But nothing to measure Love, Trust, Friendship, Why?
Boy thought for a while, took her into arms, looked into her eyes and said
.
.
.
Dekh Janu, Dimagh mat kha
Already physics main supply hai
Mallika at Airport. Bhikhari: behanji 1 rupiya dedo.
Malika gave him 1000 Rs.
Secretary: why U gave him 1000 Rs..?
Malika: pehli bar kisine behan kaha.


Girls are like Internet domain names..

the ones I like are already taken!