Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
  

May, 25 2010     165 chars (2 sms)     3614 views       Funny

more Funny SMS Messages

Reason Of Smile:Ek Ghar Se Har Waqt Hasne Ki Awazain Ati Thi.

Ek Din Ek Sahab Us Ghar Ki Taraf Gae K Itni Khush-Gwar Zindagi Ka Raz Malom Hoske.

Whan Jakar Pocha To Unho Ne Btaya, Ke Mere Biwi Larai Karte Waqt Mujhay Belan Se Marti Hai.
Agar Lag Jae To Wo Hasti Hai Aur Na Lage To Me Hasta Ho :-D
Husband:I''ll admit I''m wrong if u''ll admit I''m right!

Wife:I agree! u go first!

Husband: Ok

I''m wrong!

Wife
(with a twinkle in her eye):

you are right!
WIFE-Kyu Ji,Jab B Me Aapke
Pas Aati Hu To Aap Chasma
Pahen Lete Ho?





HUSBAND-Doctor Ne Kaha Hai
Jab SIR-DARD Aaye To
Chasma Pahen Lena!
Heard you are celebrating a belated birthday this year....
Bet all those other fools sent cards on time
My sweetheart,
My kuchikoo,
My nonumonu,
My golumolu,
My darlng,
My cutipie,
My jaanu,
My lovely,
My hertbeat,
My sweetst

DOLL''S

is missng.
dikhe to batana..
JUB TUM HUMSE KHAFA HO JAO GE,



JUB TUM HUM SE ROOTH JAO GE,



JUB TUM HAMEY BHOOL JAO GE,



TAB!!






MUH PR AISA THAPAR PRHEGA NA K DUNIYA BHOOL JAOGA.!
Patan Apni Girlfrend K Saath Date Par Gaya
Aur
Aahista Se Bola
''''Mere Dil Main Ek Baat Hai Magar Kehte Huey Ghabrata Hoon. . . Tum Gussa Karogi ''''


Girl: Nahi Karungi, Ab Keh Bhi Do


Pathan: Tumhare Paas Niswaar Hai . . . ;->
1 hai Billu 1 hai Gullu 1 hai Ullu Billu six class main parh raha hai, Gullu seven class main parh raha hai, ore ore Ullu sms parh raha hai hehehehe......
Sardar said to doctor:Pore jism main
kahin bhi ungli lagao to bohat dard hota hai,
Doctor suggested full body Xray
when he checked, Xray found fracture in “Ungli”
45 Saal ka aadmi Larki
dekhne gaya
Larki ki maa be-hosh ho
gai

Jab hosh aaya
Tou waja poochi !!

Tou Maa boli 25 saal
pehle Ye mujhy bhi
dekhny aaya tha ... ;->

A Great JAPANESE Proverb:

"If one can do it, U too can do it, If none can do it, U must do it

&

Its PAKISTANI Version:

"If one can do it, let him do it. If none can do it, why waste our time on it.... ;->

Be-Panaah Chahat k baad bhi Hum usey paa na sakey "pApPu"

Kisi SangDil ne usey 100 ka Load krwa k Jeet liya... ;->