Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
  

May, 25 2010     165 chars (2 sms)     3609 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?

LIBRA SUNAAR''
Do you know what it means to come home at night to a man who''ll give you a little love, a little affection, a little tenderness?

























It means you''re in the wrong house, ;->
Is qadar hum zindagi ko manany nikly,

Uski chahat k hum pagal deewany nikly,

Jb b usy dil ka haal sunana chaha,

Honton se Nasibo Lal k gany nikly... ;->
Mistakes r embarsin wen dey happen,
but years later wen u hav a collection
of mistakes called Experience which leads u to
((((((SUCCESS)))))
The math teacher saw that little Johnny wasn''t paying attention in class.
She called on him and said, "Johnny! What are 4, 2, 28 and 44?"
Little Johnny quickly replied, "Cartoon Network, Ten Sports, Discovery Channel and Pogo!" . . . . ;->
''Na jane log kion dartay hain,
kuch log to SMS bhi nahi kertay hain,

Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mein,
Jo MISCALL mar k bhi,balance check karte hain.''
''1 Girl: Mujhe to Aisa Larka chahiye jo,
Smart
Khubsurat
Descent
Shareef
Stylish
Naik
Ho


2nd Girl: Dafa ho Kameeni

""SADAQ""
Sirf Mera Hai.
One GOOD way to REDUCE Alcohol consumption :

Before Marriage . . . Drink whenever you are SAD

After Marriage . . . Drink whenever you are HAPPY. . . ;->
Laila Majnu ke kisse purane ho gaye,

pyar, ishq, mohabbat sirf afsaane ho gaye.

Aaj har Romeo ke paas kayi juliet hai,

Aur hAr shama ke kayi parwane ho gaye.
wo darakht kia jis mey daali na ho,
wo baag kia jis mey maali na ho,

wo ghar kia jis mey gharwali na ho,
or wo mard kia jis ki bahirwali na ho


Pathan Larki Se: I Love You.

Larki: Tameez Se Baat Karo.


Pathan: "Assalam-o-Alaikum"

I Love You. :-)
_!_

) | (
!!!!!!!!
*MUBARAK HO*

SMS Na karnay par aap ko
(AWARD OF KANJOOSI 2oo8)
diya jata hai.