Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
  

May, 25 2010     165 chars (2 sms)     3606 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik molvi ki bivi marr gai,
wo khusray se kehnay laga k alaan kerdo.
khusra mike k aghay ja kar kehnay laga
"haijjmalo pao luddi.
molvi di marr
gai Ae buddi":-)
Sardar: Kal Meno 9 Aadmian Ne Kuttia

Pandit: Fer Tu Ne Kuch Nahi Kita...?

Sardar: Maine Kaha Himmat Hy Te Kaly Kaly Aao

Pandit: Fer

Sardar: Fer Saarian Ne Wari Wari Kuttia. . . ;->
MSG karne pe jo mrtay hain..

CALL karne se jo darty hain..

BAD LUCK to dekho...!!!..???

Aisy KANGLAY dost meray he pally parte hain..!!!. ;-)
Papu Raat Me Bahar Nahi Ghumta Hai

Puchho Puchho..????


Are Puchhona..?


Are Papu Andha Hai

Raat Ko Andhere

Me Use Kese Dikhega

Ek Bacha Paida Hotay He
Nurse Se bola


LIGHT AARAHI HAI?

Nurse: No




Bacha Bola:
Oh Shit








































PAKISTAN Me Hua Hun.. ;->
Raat ko 2 pathan chat pe so rahay thay,

Pehla dusray se bola:

Yaar maachis
kahan hai?

.

2nd:

Teeli jala k dekh le yahin kahin
hogi...!
AGAR APKO LAGTA HAI KI AP
BEAUTIFU HAIN,

SMART HAIN,

CHARMING HAIN

TOU


KUTTA PALIYE…

SAAP PALIYE..

SHER PALIYE









Magar
KUDA K WASTE
GALATFAIMI MAT PALIYE. . . ;->
Mene dil se pucha:
Mujhe rat bhr neend q nahi ati?
Mere dil ne kaha

Dramy baz ,Tu dopehr ko jo so jata ha
<('.')Oh shit
(0)>
/"\ Me samja pyar ho gaya hai mujhe,,;,
Aik pathan bath room gaya.

Jab bahir aya to tokan walay nay 12 rupay mangay.


Pathan: Kyun lotay may pepsi thi kia...?
Osama asked from his brother,wots going on in ur life... his brother replied:''kabhi khushi kabhi gham''
wen same question was asked from Osama he replied:'' kabhi atom kabhi bomb''
''Its been a rough day.I got up this
Its been a rough day.I got up this morning,put on a shirt N a button fell off.I picked up my briefcase N the handle came off.I''m afraid 2 go 2 the bathroom''
Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)