Kya Waqt Aagaya Hai!

Kya Waqt Aagaya Hai!
Kya Waqt Aagaya Hai!

Pehlay Log Shadi K Bad Jo Kaam Kertay Thay
Ab Wo Shadi Say Pehlay Ker Rahay Hain!



Pata Hai?



Nahi?






.














KHUD KUSHI
  

May, 15 2010     192 chars (2 sms)     3282 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sub se slow baat karne ka guines world record kiske pas hy..?



Socho.









Or socho.






Ni pta.?.




"ALTAF BHAI."

1 min mei sirf 3 word bolta hy ;->
Bhakt: Hey bagwan mujhe dard de, mere piche bhut laga de, tension de, mujhe barbaad kar de, dukh de.
Bhagwan: Abey ek line mein bol tuhje BIWI chahiye.
800 Kamro ka mahal ho

aur motiyon se saja darbar.

Income ho arbo me aur

200 mercedes car.

Sab sapne me hi mil sakta hai,

Isliye jagna hai bekar,

Soja mere yaar.
Dil ki dhadkan he ruk gyi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jb light gyi or kaam wali bai boli
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wot d hell is dis
.
.
.
.
u dnt hv invortor…:p:p
What if Acountants start making Movies....

1 - Muna Bhai C.A,,

2 - Hamara Ledger apke pas hai,,

3 - Maine overdraft kyon kia,,

4 - Journal sey Balance Sheet tak,,

5 - Kabhi Credit Kabhi Debit,,

6 - Cash Balance wale Profit Le Jayenge,,

7 - Hum Tax dE chuke Sanam,,

8 - Kyun TeLi ho gaya na?,,

9 - Mein Acounts ki Diwani hon,,

10 - Kaho na Depreciation hai...!!!


Please Spread It Into Your Friendz Community Tht. . . . .
A 17 Years Old Boy Need
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Balance. . . . .
His Number Is
"0321-6307893"
Please Send Him Balance.
Dnt Ignore It.
And Dnt Change The Number.=P;->
2. A man got 2 wishes from GOD. He asked for the Best wine and Best Woman.
Next moment, he had the Best Wine and Mother Teresa next to him.
Moral : BE SPECIFIC
Husband Wife Main Larai Ho Gayi

Husband Ghar Se Chala Gya
Raat Ko Phone Pr Biwi Se Poocha : Khaane Main Kia Hai ?
Wife : ZEHER
Husband : Oki Tum Kha K So Jana Main Deer Se Aaonga ;->
Wife Hints 2 Husband 4 A New Car

Saying,

"Dear, Buy Me Smthing Dat Goes 0 To 80 In 3 Secs Wen Im On It."

Husband Gifted Her

A Weight Machine.
Tere Honton Kay Taqaddus Ka Khayal Aata Hai Pappu...
.
.
.
Warna Hum Tou Chumma Chaati K Champion Hain... :P
Qalam do chaar jaib mein rakh leta hoon main. Mere ehbab mein iss se meri toqeer barhti hai. Parhne likhne ki to fursat nahin milti. Naala daal leta hoon jab bhi zarorat parti hai .
Ek couple date pe tha, Dad ne

dekh liya !!!

Dad ne call kiya..beta kaha ho ...?

Beta := exam dene aaya hu !

Dad := "par dhyan se, agar es

exam ka result aa gya to jan se mar dunga