Kya Waqt Aagaya Hai!

Kya Waqt Aagaya Hai!
Kya Waqt Aagaya Hai!

Pehlay Log Shadi K Bad Jo Kaam Kertay Thay
Ab Wo Shadi Say Pehlay Ker Rahay Hain!



Pata Hai?



Nahi?






.














KHUD KUSHI
  

May, 15 2010     192 chars (2 sms)     3267 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Dulha Apnay Dost Se Shadi

K Din:Yar Koi Aise Baat Btao Jo

Main Apni Bewi Se Jatay He Kahon

To Wo Hearan Ho Jaey.

Dost:Tum Jatay He Apni Biwi Ko Talak Dy Dena!
Bathmeez
Chaddar ki KAMEEZ,
Lohe ka PAIJAMA,
Bandar tera MAMA,
Billi teri MAUSI,
Kutte mera YAAR,
Aam ka AACHAR
Miss u mere YAAR
True bravery is to arrive home …
fully drunk..
a late night out..

and mom waiting with a jharu
in hand and you ask

“hey mom, abhi tak jaag rahi ho.”
Dedicated to all Girls

"LARKIYAN"

Kabhi Maum Ban K Pighal Jati Hain
...Kabhi Suraj Ki Tapish Se Jal Jati Hain

Yeh Larkiyan Kitni Ajeeb Hoti Hain
Sambhal Kay Chalain Phir Bhi Phisal Jati Hain

ALLAH Ne Rakhi Un Main Aisi Mehek
Jis Sanchay Main Chaho Dhal Jati Hain

Kabhi Zara Si Baat Par Kar Laiti Hain Aankhain Namm
Tu Kabhi Pahaar Se Ghum Par Bhi Sambhal Jati Hain

Itni Sada Kay Apni Hi Bewaqti Par
Sabar Ka Thaam Kar Daman Behel Jati Hain
Ek pal me bhula diya hamko, ek pal me juda ho gaye, abhi to mere
saath the, abhi na jane kahan kho gaye, kahi soh to nahi gaye?
~ A MARRIED WOMAN''S
POEM ~

He didnt lyk d curry &
He didnt lyk my cake
He said my biscuits
were 2hard
Not lyk his mother
used 2 make
I didnt prepare
coffee rite
He didnt lyk the stew
I didnt mend his socks
d way his mother used 2
I pondered 4 an answer
I was looking 4 a clue
Isnt dere anything I
cud do 2 match his
mothers shoe?
Then I smiled as I
saw light
1 Thing I cud definitely
do
I turnd around &
slapped him tight
Just like his mother
used 2 ... ;->
"==LyF Ki RiNgToNe=="

Gham Ko Karo Delete
Khushi Ko Karo Save

Rishton Ko karo Recharge
Dosti Ko karo Download

Dushmani Ko Karo Erase
Sach Ka Karo Broadcast

Jhoot Ko karo Switch Off
Tention Ko Karo Not Rechargeable

Pyar Ki karo InComing On
Nafrat Ki karo OutGoing Off

Lanuage Ko Karo Control
Hansi Ka Karo Outbox Full

Aansu Ka Karo Inbox Khaali
Gusse Ko karo Hold

Muskan Karo Send
Help Ko Karo Ok

Self Ko karo Autolock
Dil Ko Karo Viberate

Phir Dekho Lyf Ki Ringtone Kitni Polyphonic Ho Jaye Gi....... :->
Pathan 2ble sawari ja
rha tha
Police waly ny rok kr
kaha:
Pata nhi hy k 2ble
sawari py pabandi hy
Pathan:
O Yara pata hy isliye
to isko waps chorny ja
rha hn ;->
Aaj ek din aur jee lo
Aaj ek khuwaab aur dehk lo
Aaj ek Dua aur maang lo
.
.
Aaj ek sms aur karlo
.
.
.
kia pathaa...
kal balance ho na ho!!.....
Many many happy returns of the day and May u Live lOng as
Long as more Than Devil.
Ek Faqeer Ne Memon K Ghar Ka Darwaza Khatkhtaya,

Or Bola Meray Pass Khanay Ko Aata Nahi Hai.
Memon:Acha Mujhay Pesay Do Main La Deta Hoon. .
Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->