Kya Waqt Aagaya Hai!

Kya Waqt Aagaya Hai!
Kya Waqt Aagaya Hai!

Pehlay Log Shadi K Bad Jo Kaam Kertay Thay
Ab Wo Shadi Say Pehlay Ker Rahay Hain!



Pata Hai?



Nahi?






.














KHUD KUSHI
  

May, 15 2010     192 chars (2 sms)     3296 views       Funny

more Funny SMS Messages

Once A pig fell in luv with a chicken & they both kissed each other.
Nxt day
Pig died of bird flu & chicken died of swine flu

AJAB PREM KI GHAZAB KAHANI =P ;)


Baap: beta shadi k din susral walay
ghari dein tu suit mang lena.
Scooter dein tu car mang lena,
dokan dien tu ghar

beta: dady larki dein tu oski maa mang lon?

Lo0gon ki beghairtian to check kro
zara. . .
PAppu

.

.
Maiyat mai aker p0chte hain khana kub lagega... ;->
Bari mushkil se hum rat ko asman se ap k liye

* CHAND *Or * TARAY *

Lany gae lakin wahan ja kar yaad aya k

* SHAPER *To hum ghar bhool aay
Twinklw Twinkle LAZY STAR, kitna soyega uthja yaar, Up above d World so high,Sun has risen in d SKY,uthke jaldi PEELE CHAI, thn U Call & say me HI..(
Zindagi main 3 cheezain muqadar walo ko milti hain:

eik,
Acha or mukhlis dost

dusra,
Sacha Pyar

or
Teesra....
.
.
.
.
.
.
Meetha kharbuza... ;->
Rabb Kare Sade Yaar Muskraunde Rehen,
Sohnia Nu Tarpaunde Rehen,
Yara Nal Mehfila V Launde Rehan,
Kuri Na Fase Koi Gal Ni, Customer Care Nal Kam Chalaunde Rehan.
Son:Papa Mujhe Sher Sunain
Papa:Rasme Ulfat Hai Ijazat Nahi Deti Wrna
Bholen Ge Tumhe U K Sada Yad Kroge
Sön:Ye Shair To Nahi Tha
Papa:Q?
Son:Isme To
''Faraz''
Ka Naam Nahi Aya.
Masha Allah

Aaj Paanchwa Roza Hy
Sehri Aur Iftari Me
Aur Har Namaz K Baad
Dil Se Dua KAren''n








Ya Allah













Asif Zardari Ko Benazir Se Milwa De ...

The Most Unfulfilled Desire Of All Science Students Is...















A Bomb Should Have

Fallen Instead Of

An Apple On NEWTON .. ;-) ;-)
QUAID e AZAM k 14 points main se koi 3 apnay alfaaz main bayaan karain...???

1- aayenda aeen wafaaqi larkiyon ka hoga jismain larkiyon ka larkon ki taraf dekhna aam hoga...

2- tamam larkay aur larkiyon ko coaching k bahar kharray honay k pooray haqooq diye jaayengay..

3- tamam logon ko mere mazaar pe date maarnay ki khulli azaadi di jaayegi...


Girlz college mai teacher ne kaha:
"Agar aap koi lafz 3 baar dohraenge tu woh aapka hojaye ga,,,,,"

Saari larkian kehne lagi...
"hAmY"
"hAmY"
"hAmY"

Silly Gurlz... ;->