Kabhi yaad aye to fone ker lena

Kabhi yaad aye to fone ker lena
Kabhi yaad aye to fone ker lena,
Paisy kam hon to SMS ker lena,
Agar Yah bi na ker saky to mobile dahi main daal ker
VIBRATION on kerna,
or lassi bana ke pi lena
  

May, 19 2010     166 chars (2 sms)     3139 views       Funny

more Funny SMS Messages

''"""wo
aksar
mujh
sy
kaha
karty
thy?


"TUMHAIN
APNA BANA KAR HI CHORENGY."



us
nay
bilkul
aisa
hi
kiya???



""APNA BANAYA
OR

CHOR DIYA...''
If a black cat crosses you, when u r going somewhere,
wat does it mean????

*?**

**

**

**

?

*

It means that black cat is also going some where
TODAY i was going to be millinoer as a man came to me and asked to sell the most valuable thing i posses, i said i have nothing, he asked about my love, i said i have given it to "the person readin th message"
In Our Life, Six Things Can Come At Any Time

...

1- LOVE

2- FRiENDSHiP

3- MONEY

4- ILLNESS

5- DEATH

6- ?



Su Su

"Is liye kar k sona!"
Pathan Born in JUNGLE is called SHER KHAN

born in WAR is BANDOOQ KHAN

Born in 0cean SAMANDAR KHAN

Born in garden GUL khan

&

when Born in a BUS New khan.

Teacher: Batao Wo Kon C Chiz Hai
Jo Tm Roz Dekh To Sakte
Ho Pr Torr Ni Sakte???




Student: Miss Aapka Mooun.......!! ;)
Tujh Se B Ziada Teri Arzo Ki Ha
Is Trha Se Mene Teri Justoju Ki Ha
Ha BB Mar Gai To Kya Hwa,
Tjhey Paaney K Liey Hi Usey Mot Di Ha.
Frm ZARDARI To SHERE ;->
Ek Din Hum Un K Ghar Gaye







Wo Soye Huey Thay









Ek Din Wo Humare Ghar Aaye






Hum Soye Huey Thay




Moral. . .
Jesa Karoge Wesa Bharoge . . . ;->
Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.


Who Let You Get On
The Horse ....
You Witch''s Child ... ???






Can''t Understand ... !!!







Its English Vrsion
Of Song





Tenu Ghori Kinney
Charhaya Bhootni K ;->

Boy to Girl:
"Tum to 14v ka Chand ho."

Girl:
"Sach kya Main itni Khubsurat hun?"

Boy:
"Arey nahi !!
Main to Ye btana chah raha tha Tum itni Gol matol ho." :-)


Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
kahan se aaya.. ?

Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.. :-)