Kabhi yaad aye to fone ker lena

Kabhi yaad aye to fone ker lena
Kabhi yaad aye to fone ker lena,
Paisy kam hon to SMS ker lena,
Agar Yah bi na ker saky to mobile dahi main daal ker
VIBRATION on kerna,
or lassi bana ke pi lena
  

May, 19 2010     166 chars (2 sms)     3126 views       Funny

more Funny SMS Messages

U r 1 of d most CUTE persons I have seen.

Dont misunderstand me
Cute means
C-Creating
U-unnecessary
T-Troubles
E-Everywhere
Aaj k Baad Jis Kisi Ko
Bhi 10 Number Ka
Joota Chahiye Wo Is
Terha Maangey k
Mujhy


.


.


.


.


.


.


.

"BUSH NUMBERI"
Joota Chahiye ... ;->
''MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka''
Kash kabhie app hamari gali main ayen,thora sharmaen,thora itraen, thora muskaraen,thora ghabraen aur phir zor se chilaen"TEEN DABAY WALAY"
Do U know the fullform of COLLEGE- C-Come,O-On,L-Lets, L-Love, E-Each,G-Girl,E-Equally......Thats why boys go to college regularly....
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!


pathan bola full kar do:-D
Remix

Hum Dosto Ko Bari
pakiza Saza Dete
Hain,,,,,!!






HUM DOSTO KO BARI
PAKIZA $AZA





DETE
HAIN...!!!






Gand MArte Nahi






CHUPA LAGWA Dety heN,,,
When Words r not enough,
To express your feelings,
Dont think u r in love,
You just need to ..































Join

English Course. . . ;->
Woh to aj bi hamain dekh kar muskurate hain
Yeh to un k bache hi kamine hain jo hamain mamu mamu bulatay hai
Memon ki Martay Waqt Dua:

Kafan na dalo meray chehray pe,
Muje aadat hai muskurane ki,
Aaj ki raat na dafnao muje yaro,
Kal umeed hai market uppar
anay ki ;->
Only One Man

In A Thousand Is

A Leader Of Men ...

And

The Other 999

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Follow Woman ...
Dunya ka sab se Romentic Mulk kon sa hai??????
.
.
.
.
.
Pakistan Kyun?
?
?
kyun ka yahan har ghar me
rozana candle light dinner hoti hai.
thank you Wapda