Kabhi yaad aye to fone ker lena

Kabhi yaad aye to fone ker lena
Kabhi yaad aye to fone ker lena,
Paisy kam hon to SMS ker lena,
Agar Yah bi na ker saky to mobile dahi main daal ker
VIBRATION on kerna,
or lassi bana ke pi lena
  

May, 19 2010     166 chars (2 sms)     3136 views       Funny

more Funny SMS Messages

Breaking news..

abhi abhi mili tazza khabar ke anusaar pata chala hai ki......



Australia ki oneday team me Steave buckner ko jagah mil gaye hai..


lekin abhi tak ye pata nahi chala hai ki wo team me karenge kya....!


Attendence..

Pappu

Yes Sir

Bablu

Yes Sir

Tinku

Yes Sir
Ullu

??
Ullu
??

Ullu

Button dabana band kar,
teri baari hai,
attendence lagwa
Napolean says " The Word " Impossible" is not in my dictionary "
Santa singh " Tay Vekh kay leni se na dictionary.
Ek Dost Mazaq Me Apnay Shaikh Dost K Paon Dbanay Lga.


Paon Dba Kr Bo|La,

Meri Ujrat..?

Shaikh: Tum Ne Paon Dbaye,
Or Mainay Ujrat Dbai..>
I''m Willing
To
Admit That ... !!!


I

M a Y

N o T

A l W a Y s

B e

R i G h T ,



B u T ...



I

A m

N e V e R

W r O n G ... ;->
Hazrat Alama IQBAL Ny Apni

Zindagi K 50 Sal Laga K

Hamari Soi Hoi Qoam Ko Jagaya.
.
.
Laikin Ab Yeh Kaam

Wapda Waly Hr 50

Mint K Baad Kar Rahy Hain....
Last nite i caught sum stars... i''ll give them to the person who is just so sparkling and speciall to me...
*
"
"
"
"
Catch it its 4 u!
Pathan Ka baita Awaaz badal Ker Apnay Master Ko Çall Kerta Hy.. "Maira baita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa sakta" Master Awaaz Pehchan Ker Ghussay sy ßola.. Tum Kon baat Ker Rahay Hou? bacha Ghabratay Huay: Mairay Abbu baat Ker Rahay Hain..
whAt iS tHe nAm3 of bruc3 lee''s s|st3r wHo cAn wAlk on tHe wAlls?








chipkA-l33
Q - What is the Difference Between Mother & Wife ?
A - One Woman Brings U into this world crying... & the other
ensures U
Continue to do so.
''Father Watching Fashion TV suddenly son came.

Father: Gharib Larkiyaan Hain Kaprey leny k liye B paisa nahi hy!

Son: Is se b Gharib Aaye to Mujhe B Bula lena. :-)''
I want to share everything with u
Your sadness, ur happy moments
Every single second of the day
Let’s start with
Your bank account.