Height of youthfulness..

Height of youthfulness..
Height of youthfulness....

KKusum of Serial Kkusum looks yunger than her daughter in law..

manna padega, that woman depicts 50 yrs atleast..

but still looks wrinkle free
  

May, 19 2010     179 chars (2 sms)     3404 views       Funny

more Funny SMS Messages

student''s problem
kuchh badli hui takdir nazar aati hai,
yaado ki ek zanzeer nazar aati hai,
padhe v to kya padhe,
har page pe ladkiyo ki tasveer nazar aati hai.
Professor: I Dont Mind When Students Look At Their Watch During Lectures . . .

But

It Gets On Nerves. When They Remove Their Watch, Shake It To See If
It''s Working ;->
Sheikh Sb on death bed: Pinky,my wife, r u there?Wife: Yes i m.Sheikh Sb: Kids r u there?Kids: Yes papa v r here.Sheikh Sb:To ullu k patho dukan pe kon hai?
"veer

jahan bhi msg krunga 5-10 msg ek sath bhej dunga

"wanted"

ek baar jo mene "sms" KRNA shuru kr diya to

uske baad to mai apne "balance" ki bhi nhi sochta.. "dabbang" hum tumhare mobile me itne sms krenge ki confuse ho jaoge ki konsa padhe or konsa delete kre."ready"duniya me tumhe sab se zyada msg sirf 3 log karenge:i,me, and myself.."body guard" mujh par ek ehsaan KRNA mere msg mujhe re send mat KRNA...
Ache d0st ki kh0bian..
1.kh0bsurat h0 magarmach ki trah
2.aqalmand h0 gadhe ki trah
3.phurtila h0 kachwe ki tarah
4.khulus wala h0
Kutay ki trah
5.hands0me h0 bandar ki trah..



A'' ha k0i shak nai tum mai t0 ye sari kh0bian hain pyare d0st;-)
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy mAarne ka faisla kr liya, wo usy chhath pe ly gaya

aur



wahan se neche phaink diya.
Teacher asked pathan "if u dial 51 then what will happen.?"
..
.
.



Pathan: "Police Jeep Will Come, in Reverse Gear..

Teacher : ALLAH ne ''''PAIT'''' q banaya hy.???

.
.
.
..
.
.

.
.
.
Pathan :
SHALWAR bandhane k lye...:-D
''Asslam-o-alaikum---
"Good Morning"
!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

Ab Neeche kia nashta dhoond rahe ho?
Aik bar keh to dia''


HauLay HauLay sE Larki Patti Hai.

HauLay HauLay sE Apni Lagti Hai..

HauLay HauLay Phir SupPLy Lagti Hai.


Haommmm !!!


Tu Sabr TO Kr mErAy yaAr.

sUpPLy hO yA LarkI kA pYar.

Tu ghAr nA bTAien mEraY yaAR.

WarNA CHamri hO jAyE gI LaAL

HauLay HauLay Tu hO jAyE gA PasS "O BaLiya"

HauLay HauLay Ho jAye GA paAsS.


::sMs G@MBlr::
Muft Ka Ihsan Na Laina Yaroo

Dil Abi Awr B Sasty Hown Ge... ;->
Child 2 Dentist Doctor..!!!

Kya Dard k Baigar Bhi Daant nikalay Ja Saktay Hain ??

Dr: Nahi

Child: Ager Main Nikal K Dikhao

Dr: nikaloo

Child: He He He He He He