Height of youthfulness..

Height of youthfulness..
Height of youthfulness....

KKusum of Serial Kkusum looks yunger than her daughter in law..

manna padega, that woman depicts 50 yrs atleast..

but still looks wrinkle free
  

May, 19 2010     179 chars (2 sms)     3370 views       Funny

more Funny SMS Messages

EURO=79.50
US$=60.70
UAE=16.50
PST=117.00
Heart=.........??
What Is Rate Of My Precious Heart...??
Give Me The Rate (Must Reply)
Jab Se Para Hun Tere Ishq Mein JANU,

Kuch Is Tarhan Se Meri Zindaghi WIRAAN Ho Gayi,

Kal Tak Jo Mera OFFICE Tha GARMENTS Ka,

Aaj Woh
CHADDI-BANYAN
Ki DUKAAN Ho Gayi...!
KARAY JAOOO... . . . .KARAY JAOOOOOOOO.... . . . karay jaoo. . . . karay jaoo. . . . baysharmoon ke tarah sms receive kartay jaoo khud kabhi na karna.....lolz
"Kash Hum AaPKA mOBILE
Number Hote"


"Har Waqt Aapko Yad To
hOTE"


"Bhale Aap Humain Badal
Datay Par"


"Humse Bicharnay Ki
Khabr To Sabko Detay.;->
Thinking Of Lady Banker ...

Lagta Hy K Mere Husn Mein Kami Aati Jarahi Hy


Q K

Logo''n
Ne
Ab
Mujh se
PAISEY
Gin
Ker
Wapis
Lene
Shruu
Ker Diye
Hain ... ;->
Mil gya

Oye hoe mil gya

O bally bally mil gya

Dhinchik dhinchik mil gya





Apne saray kaam chor k fazul sms parhne wala 1 or bewakoof mill gya..:
Girl: Meri ammi ko tum boht pasand aaye ho....
.
.
.
.
.
Pathan: (Sharmaaty huwe) Kuch bhi ho par hum shadi tumse hi karega,Khala se kaho mujhe bhool jaye.
Larki k Galon Pr Gulab Ki Patti Pyar Se MArne Pr Responces:

English Girl : U r Too Naughty Sweet HEart !!

Urdu: Na KAru Jano

Punjabi : Para Hat Way Haram Deya
g/f: meri mummy bhi tumhe bahut pasand karti hai.
b/f:kuch bhi ho , par mai shadi tum hi se karoonga.
MIND BLOWING AND HEART TOCHING THOUGHT:

Laash Paani Mein Tairti
Kyun Hai..??


Kyun K . . .



Doobne K Liye Zindagi
Chahiye . . . ;->
Amitabh Public Toilet Me Se Pura Bhig K Aata Hai.

Jaya: Aap To Susu Krne Gye The?

Amitabh: Jaise Hi Mai Ander Gya, Koi Bola"BIG B"Aur Sab Meri Taraf Ghum Gaye
1 din pathan ne 2 wazoo kiyey
tu molvi sahab ne pocha k tum ne 2 wazoo kiu kiyey....
pathan : ta k 1 toot jaye tu 2 kamm aye

hahahah....