1 Chor K Bachay Ne Fridge Se

1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
  

May, 14 2010     154 chars (1 sms)     2989 views       Funny

more Funny SMS Messages

A student''s leave letter:
"As I am suffering from my uncle''s marriage I cannot attend the
class...."
jis ko main nay dil deya hai eoh deli chali gaye gis ko jan di woh japun chali gay
soch k kudh kushi ker lo suech main hath deya to bati chali gaye.
"~"loVe"~"

Starts Frm Eyes,

Grows With Gifts,

Ends With Tears

But 2day

''''loVe"

Starts Frm Mobiles,

Grows Wd Balance Share,

Ends Wd
Number Buzy;)
President:
“Shetani”


Prime Minister:
“Gillani”


Army Chief:
“Kiyani”


Speaker:
“Zanaani”


“Aata Na Roti”

“Bijli Na Paani”


Wah Re Pakitani

Teri Ajab Kahani...
First Guy (Proudly) : "My Wife''s An Angel!"



Second Guy : "You''re Lucky, Mine''s Still Alive."
“Fly in the plane of ambition,
and land on the airport of success,
Luck is yours,
wish is mine
may ur future
always shine. . .
With LOTZ LOVE
“Happy BIRTHDAY 2 YOU”.
''Yaad tumhari har waqt ati hai
Dil ko bahut tadpati hai
Socha ki call kar lu
Kambakhat yeh customer care ki ladki barbar balance low batati hai.!!''

Wh8 d Hell !!

Are
U
Mad ?

U
Don''t
Hve
Ne Work
2 Do
So
Doing
Sch
Type Of
Nonsense

Reading
A
SMS
Worth
Nthing

But

Really
It
Suits
U

So
Going On
Nonsense ;->
''Film k poster k uper kisi peer k urras ka poster lag gaya dono thory phat gay or txt ye ban gaya
1 ticket me 2 mazy movie k bad langer b hoga Hazrat Allama MOlana Gujjar Badmash Sultan Rahi k ful action khawaten k liye pardy ka khas intazam Nargis k dill fareb raqs me shariq ho k sawab-e-daren hasil karen!''
Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
"Jab B Apne Dosto''n Ki
Mehfil Me Betho Jo Kch B
Bolo Soch Samajh k Bolo"

Larki Ne Pareshani Se Kaha
"Ammi Agr Me Soch Samajh
K Bolongi Tou Itni Der Me
Topic Hi Chnge Ho jayega" ;->
After finising MBBS
Dr''Muna start his
practice.


He checked 1st patient
eyes, togue &ears by
torch& finally said,


Bole To ... Torch ek dum
theek hai.....-;>
Ek Khubsurat Larki
Bank gai Aur
Bank Manager Se Pucha:
"Me Joint-Account Kholna
Chahti Hon..."

Manager: "Ye Tou Achi Baat
Hy, Aap Kis K Sath
Joint-Account Kholna
Chahti Hyn ...? "

Larki: "Mujhe Ziada
Nakhry Dikhany Ki
Aadat Nhi

Bas





Jis K Paas Bank Balance
Ziaa Ho, Us K Saath Khol
Loongi ..." ;->