1 Chor K Bachay Ne Fridge Se

1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
  

May, 14 2010     154 chars (1 sms)     2987 views       Funny

more Funny SMS Messages

''tez hawa ka jhonka aaya
saath main teri khushbu laya
tab meray dil main khayal aaya
aaj bhi mera dost nahin nahaya''
Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha

R U Sick suffering from fever
pathan

No I''m Muslman Suffering from peshawar:
''Girl Ao chupan chupai khelty hy
Agr tmne mjhe dhund lia to men pora ander longi
Boy:agr main na dhund saka to?
Girl: aisa na kaho mein chhat py chupi hon gi''
''You Know
Why Divorces Are
So Expensive ... ?

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

Because
They Are Worth It.......... =P ;->''
Most Relationship Fail
Not Becoz Of The Absence Of Love. . .
Love Is Alwayz Present

Its Just That

One Love Too Much

And

The Other Loves Too many . . . ;->
At the bus stop a man
enterd the bus and
shouted out loudly




"Dont try to move from
your seats











Sheeda kulfian wala aap
chal k twaday kol aaey
ga...................-;>

Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
1 Day A Man Called His
6 Childrn 2gethr n Askd
"Now Tell Me, Who''s
Been Mst Obedient
During Lst Week n Did
Evrythng Mummy Askd?"

All Answr In 1 Voice
"U, Daddy" ;->
Agr koi ap k pas aaye aur kahe,"tum bewaqoof ho"
To koi lamha zaya mat krna us ko gardan se pakrna aur kehna
!


!

Plz Kisi or ko mat batana yar ! ok !
Santa apni biwi k offic gaya to dekha Boss k godi me baithi dictation le rahi thi.
Santa-Chal Laajo,aisi jagah kam nahi karna jahan staff k liye kursi b na ho!.
Wada kro...

Wada kro k tum zindgi ki har cheez mujhsey share kro gy.

Wada kro.

Khushi,

Ghum,

Dukh,

Sukh,

DarD,

Or

Apne mobile ka balance B...!!!

wada???:p
Birthdays are 4 fun
Enjoys a sticky bun
I''m glad u are my mate
Hope ur birthdays great.