1 Chor K Bachay Ne Fridge Se

1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
  

May, 14 2010     154 chars (1 sms)     2978 views       Funny

more Funny SMS Messages



If Any Dog Attacks You

@

jL

<@_,
V
< >

<@_,
V__>
<

@>
/V


,_@>
<__V
L



Ye Tamashay Nahi Karna,
Bhaag Jana Hai. :-)

Wo kOn c Movie Hai jO AP Awaz Band Kr k Bhi Dekh Saktay, or Entertain Ho Jatay hO..

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?



"MR.BEAN" ;->
Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->
Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain
Love Tip:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Don''t Love"...!!!
Baba ji k meley main
is saal parsaad main
kambal bantey jain ge,

Yeh baat kisi aur
ko mat batana kiyon k
ye SmS sirf








''''SELECTED
FAQIROON ko kiya ja raha hai
Pathan ko rastay mein ek charagh mila.Utha k saaf kiya to ek Jin nikla or kaha k woh uski 3 khwahishain puri krayga.
Pathan:"Umko esa naswar do jo khatam na ho!"
Ekdum ek naswar ka packet aa gya.
Pathan ne thori si naswar nikali to utni naswar or aa gai.
Jin: "Baqi 2 khwahishain?"
Pathan: "Esa 2 packet or do!" ;->
Yunhi mazaq mazaq main hm ganjey ho gae faraz!


Najaney kon hamarey
shampoo main veet daal gaya...= p ;->


Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->
Pyarey Bhaiyya!!



27 October ko Hamara VaLima hai,
Zaroor ana..
Mere MoBiLe mein BaLance nahi hai..

Is Liye "UN" k MobiLe se MSG kr Rahi hoon.


Aap ki Behen

KATRINA KAIF......... ;->
*~SARDAR: Yaar Tere Bhai di Maut da bara Afsos hoya, Waisy hoya Ki Si?
FRIEND: Goli lagi Si Mathey Wich.
Sardar: Oh Tu
Shukar Kar Akh bach gai..%-)