1 Chor K Bachay Ne Fridge Se

1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
  

May, 14 2010     154 chars (1 sms)     2985 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek Pathan Bandoq Le Kar
Machli Ka Shikar Krny
Jungle Mein Gaya.






















Jao Re Tum Bhi PATHAN Nikla,
Joke Tou Uppar Hi Khatam Ho Gaya Tha.. =P ;)
Zardari: . . . .

Bachna Aey Kamino Lo Main Agaya . . .

Ezat Ka Dushman,
Lotero Ka Dost,
Apni Ada Hai B.B Se Juda . . . :D ;->
Ticket Checkr to sardar in Train:''Ticket dikhao''
Sardar:Ye lo''

T.T:''Ye to purana Ticket hai.''

Sardar:''to train kya abhi Showroom se nikali hai....??
Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->

Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
Somebody up there Loves you Somebody down here cares for you Happy Birthday!!!

(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)

U r

1

Of

those

i

Luv

2

msg

coz

its

fun

2

see

ur

eyes

goes

up

down

up

down

up

down

up

down
Pathan:
Yaar Mere Pass Paise Nhi Hyn
Mjhe Ghar Lena Hy Kia Karo''n ?

Dost: Tou Bnk Se Loan Le Lo!

Pathan:
Loan Tou Le Lo Mgr
Hum Ko Srf Cotto Pehan''ne
Ki Aadat Hy ... ;->


A Beggar Came Up
To A Memon And Said :
" I Haven''t Tasted Food
All Week.."

Memon Replied :
"Don''t Worry, It Still Tastes
The Same..." ;->
Aj tum DILL mangu dain gay DHARKAN mangu de daingay JIGAR mangu dain gay JAAN tak mangu de saqte hain kiyo k in charo filmo ki CDS ghar par pari hain!


Usne Mujhe ye Keh Kar Chhor Diya HumAyuN









Mujhe Neend Aati Hai 11 Baje k baad.








Aur

Tum Online Aate Ho
12 Baje k Baad. :-(