You are so smart

You are so smart
You are so smart
You are so beautiful,
You are so brilliant,
You are so lovely,
You are so cute,



Gee nahi gee:-

Jo kehta hae wohi hota hae.
  

May, 22 2010     154 chars (1 sms)     3408 views       Funny

more Funny SMS Messages

I
Am
The
Most
Outstanding
Student Of
My
Class ...


Because ,

I
Always
Stand
Outside
The Class ... ;->

[Presudent Of
Out-standing Students]
Memon Apne Bache
Ko mar Rha Tha
Us k Dost Ne Pocha-Q
Mar Rahe ho
Memon Ye Toilet Jana
Chahta H
Dost-Tou Kia Hua, Jne
Do
Memon-Nhi, Isy Phr
Bhool :age Gi ;->
''chandani raat ti,bari barsaat ti,hum dono ek sath tay,wo mere niche ti, me uske uper ta,ghalat na samajna,wo meri motorcycle ti''
Techr : Batao Mje Naddi Naale Kahan Se Niklte Hain?

Studnt : Sir, Naddi Ka Toh Mje Pata Nhi

Han Naale Hamari

Shalwar Se Niklte Hain. :-) :-| :-D


T H O U G H T Of The Day

Jis Tarah Yeh Sms Achanak Aap K Pass Agaya Hai,
Is Tarah Mout Bhe Achanak Askati Thee,,,

Agar Sms Ki Jaga Mout Ajati To Kia Is Waqt Aap ALLAH K Samney Hazir Hone K Lye Tayyar They?????

Zara Sochyey,,,

KUCH NAHI TO SIRF NAMAZ KI PABANDI KI NEYAT HE KARLAIN..
God Is So Wise That he Created Friendz
Without a Price Tag Coz If He Did Then I
CouLd Not Afford U Coz...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
5 Or 10 Paisey K Sikkey aaj KaL kahan MiLtey hain yaar...... ;->
A LawYer

Will dO

AnYthInG 2 Win

A CaSe

SomeTimeS

He Will
EvEn tElL ThE TrUth... ;->
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??




Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
What Is The Next Thing

A Man Should Do After

Winning An

Argument With His Wife ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apologise !!!;)


1 Aurat ne ishara krke taiz a rhi bus ko roka.

Driver: Kaha jana hai?

Aurat: Jana 2 khi nhiBacha ro raha hai.
Zara bs ka horn poo-poo baja Do
Filmstar Meera ne Geo k interview me kaha hai k
"Ager Main Jhoot Bolon tu Mera Baap Mar Jaye"

Lahore main us Din 26 Log Heart-Attack se Mar gye :-
Ostad,, bato 5880 aur 3223 ko jama karen aur is me se 800 tafreeq

kar ke 80 per taqseem karen to kia ho ga?
Shagird!
Janab Sar may dard hi hoga!