You are so smart

You are so smart
You are so smart
You are so beautiful,
You are so brilliant,
You are so lovely,
You are so cute,



Gee nahi gee:-

Jo kehta hae wohi hota hae.
  

May, 22 2010     154 chars (1 sms)     3392 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Hum to yun hi" K.E.S.C" truck k saath khare thay .
Ae dost...
.
.
.
.
.
.
.
Log aaye aur lanat de kar chale gaye..:-)''
A Gud Frend Is One Who Tell U To Study Well. . .

But

A Best Friend Is 1 Who Stands Outside The
Examination Room & Shouts

"Abay Kuch Aa Raha Hai Ya Aur Pharray Phainko''n " . . . ;->
PATHAN 2 SARDAR: O! YARA TUMHAR SHUKRIYA KE TUM LO IS DUNIYA MIA AYA......
SARDAR: OEE WOH KU PAJI.....
PATHAN: O! YARA AGAR TUM IS DUNIYA MAI NAHI HOTA NA TO SARA LATIFA HAMARE OPER BANTA
Dil ke operation ko BYPASS kyon kehte hain?



Kyon ki agar operation theek ho gaya toh..
PASS varna Hamesha ke liye BYE. . . ;->
A Machine invested 2 catch thives was tested.
In UK, it caught 50 theves in 30 min, SPAIN:it caught 110,
INDIA:in 15 min machine was stolen
Kehdo un pharno walo say,
*
kabhi hum bhi parha kartay thay,
*
jitna syllabus parh k woh top kartay hain,
*
utna tu hum choice per chor dia karty thy
Aatif Aslam ek concert mei jaate hai. He is gheraod by all his female fans and in the process he looses his gold chain.... toh bataao Aatif ki chain kisne churayee ?
.
.
.

ok chor ka naam thaa I.K. Ehsaas


poocho kaise ??

Aatif khud hee aaj kal keh rahaa hai " CHAIN CHEENA ISHQ KE EHSAAS NE"
(Race film ka superhit gaana)
Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain


Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.
KARAY JAOOO... . . . .KARAY JAOOOOOOOO.... . . . karay jaoo. . . . karay jaoo. . . . baysharmoon ke tarah sms receive kartay jaoo khud kabhi na karna.....lolz
Do You Know The Best Way To Double Your Money. . . ?







Dont Know






Ok





I Tell U . . .






Just Fold It And Put It In Your Pocket . . . ;->
''__,Δ___
/____,_/ \ .;’;’;.,
,l__[]__l__! ,,)(,,
Its My House
Gift 4u
Agar Chaho Sale Kr K Balnc Dlwa Lo
Main Road P Reh Lon GA
Magar ApK SMS K bina Nai