You are so smart

You are so smart
You are so smart
You are so beautiful,
You are so brilliant,
You are so lovely,
You are so cute,



Gee nahi gee:-

Jo kehta hae wohi hota hae.
  

May, 22 2010     154 chars (1 sms)     3406 views       Funny

more Funny SMS Messages

Miss Callen Martay Ho Tum Wrong Numbers Pr,

Ye Soch Kar K Kahin Say To Fone Aaega



Ajeeb He Andaz e Muhabat Tumhara papu

"Agar Esa Karogay To Kon Aaega.
Dhanya Rs=3 Mirch Rs=5 Palak Rs=15 Aaloo Rs=20 Teenday Rs=30 Tomato Rs=40 Yeh sab tu mehanga hai... par sms tu sasta hai! phir karti kion nahi? kanjoos.
kuch loag sirf 2 ghantay
kertay hain



.



Kuch loag 4 ghantay
kartay hain


.



Aur kuch loag to poori
poori raat kartay hain.




abbay aapna moblie
charge!!!!


Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
Ek calculator dusre calculator ko kya bola?

..

..

..

..

..

.."CASIO???"...(kaisi-ho? )
Aaj Sunday He..


Koshis To Karo..

Kitne Din Hue Tumhe


Nahaye..

Plzz Meri Khatir
Kum Se Kum Aaj To Nahalo


Nahana Buri Baat Nahi

Dil me Pyar Hai !

Ankho me Nasha Hai !

Baaton me Maza Hai !

Andaaz hee Juda Hai !

Dosti me Wafa Hai !

MASHALLAH isi Liye to Har Koi Mujh pay fida hai.. ;->
a stupid guy: "Excuse me sir, what time is it?"
MAN: "It''s 3:15."
a stupid guy: (puzzled look on his face) "You know, it''s the weirdest thing, I have been asking that question all day, and each time I get a different answer."
Some Translations in Urdu...!!

Wassup babe..?
=
Munni,upar kya hai..?

Listen buddy,dat chick is mine..!
=
Suno dost,wo murghi meri hai..!

R u nuts..?
=
Kya aap akhrot hain..?

Rock da party..!
=
Patthar maro jashan mein..!

Lets hangout..,
=
Chalo bahar lataktey hain.....
Aik Sher Arz Kia Hy



Taaza Kalaam Hy Janab


Mulahiza Ho



Jee





Aik, Do, Teen, Char



Jee Janab



Dobara Irshad




Ahuun



Aik, Do,Teen,Char



"AA BAIL MUJHE MAAR."



Insaniyat Ko Pizza Pe
Laga k Kha Sakty
Hyn ... !!!












Don''t Wonder






I Tell You The Reason










Because





Insaniyat Bhi Ek
CHEESE Hy ... ;->


Teacher: How Do You Differentiate
“WIFE” & “MOTHER”

SARDAR:
Before Marriage We Sleep With “MOTHER”
&
After Marriage
We Sleep With Our “WIFE”