a pathan called fm radio said

a pathan called fm radio said


A Pathan called FM radio & said:

"I have found a wallet wid thousands of currency & a credit card & ID Card of that person it belongs to, his name is Jamshed Khan, House #3, Gulshan e Iqbal, Karachi.

DJ: "so U want to give him back his wallet?
Pathan: Oo khocha nai, I want to dedicate him a song... ;->
  

May, 05 2010     320 chars (2 sms)     3336 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q: watz da opposite of IIT???.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

A: U U Coffee!
Kisi Unknown Number se Miss Call Ya Call Aaye to...

.
.
.
.
.

Receive Kar Lena,

Ho Sakta Hai,

Tumharay Kisi Jannay Waly Ne Apna No Change Kar Liya Ho. :-)

Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY

U are CORROLA Of My Life . . .

CULTUS Of My Dreams . . .

CITY Of My Eyez . . .

SANTRO Of My Thought . . .

CIVIC Of My Job . . .

MERCEDEZ Of My Love . . .

In Short

"U are Traffic Jam Of My Hert" . . . :->
Arz Kia Hai :
Inhi Pathron Pay Chal Kr Agr A Sako Tu Ao ,
.
Inhi Pathron Pay Chal Kr Agr A Sako Tu Ao,
.
.
.
Ludi Hay Jamalo Pao , Ludi Hey Jamalo Pao;-)
Boy:Tum shadi k baad apnay liye alag ghar to nahi maango gi?

Girl:Aray nahi!! tum apni amma ko alag ghar dila dena
Employee:Boss Aap Shaadi-Shuda

Logo Ko Hi Naukri Kyon Dete Ho?


Boss:Kyonki Unhe Pehle Se

Hi Gaaliya Khane Ki Aadat Hoti Hai.
''1 Qabristan mein 1 Bh00t k0 dekh kar sabhi bhaag rahy thy
lekin mein nahi bhaga
pata hy ky0n?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ky0n ky mein ny tumhein pehchaan liya tha..!''
New Funny GAME.
Sath sath Add karty jayain.

Sab se pehly 1 se 9 tak koi number apney Zahn main rak lain. Phir us main 5 ADD kar phir 2 se MULTIPLY karai phir us ko 10 divid kar dein jo ans aye us ko

Ek khali PAGE
pe lekh dain.
Phir us PAGE ka Jahaz bana k orayain. Aur Enjoy kerein :P
Bijli hun main bijli hun,
WAPDA ki main titlee hun,
1 ghanty k liye aati hun
2,2 ghanty jati hun,
0oper pankha rukta hy,
Neeche Munna rota hy,
Mune ki ammi kre Haaye,
Bijli us ko tarpaaye
Munne ki Ammi kaali
Bijli hy nakhron waali...

Brought u by: WAPDA
Geo Bijli k Jhatky laga k..:-D

Agar basanti ki mausi thakur ko rakhi
bandhe to basnti & thakr ka kya rishta hua?




Kuch b nahi,kaam karo apna,Thakur k hath hi nahi the.
Ekdin Sardar sapne mein apni maut hote hue dekha.
Next day unhone apni ICICI BANK A/c. Close kar dia.
Why??
.
.
Because ICICI Bank''s Slogan : "WE MAKE YOUR DREAMS COME TRUE"........