a pathan called fm radio said

a pathan called fm radio said


A Pathan called FM radio & said:

"I have found a wallet wid thousands of currency & a credit card & ID Card of that person it belongs to, his name is Jamshed Khan, House #3, Gulshan e Iqbal, Karachi.

DJ: "so U want to give him back his wallet?
Pathan: Oo khocha nai, I want to dedicate him a song... ;->
  

May, 05 2010     320 chars (2 sms)     3332 views       Funny

more Funny SMS Messages

Eating Rotten Fruit,

Sleeping Near Drainage,

Dog Biting Twice,

Travelling In Govt Bus..

R A Million Times Better Than


Believing A Girl! ;-)

" Pakistani Di Mushkil

Ghar Wich Punjabi Bolo

School Wich Urdu Bolo

Paper English Wich Karu

Tay

Maran To Baad Hisab Arbi Wich

Ufff !!

Hon Tusi Daso K Banda Kray Te Ki Kray. "
What do you call a lawyer
with an IQ of 50?
Your Honor:D.
Customer : Ek Ladies Dress Dekhao

Shopkeeper : Sir,

Ap Bivi K Liye Le Rahe Hein


Ya Koi Acha Sa Dikhaoon ?!!!!
aaj mein boht beemar hoon, jism lagta hai toot raha hai, aur hathon sey takat jaisay nikalti jaa rahee hai, kuch samjh nahee aa raha kya karoon




chal ab natak chord aur jaldi sey Sms send kar
1 Medical student ne apni classfellow ko blood se likha letter de kar kaha,"Muje
iska ans zarur dena ?????

Larki Ne jawab diya,"Tumara blood group A+ Hai"
Shakila: Kal me bus stop par khari thi k, ek larka aaya, mera haath thaam lia, or mujhse izhar e ishq krne laga..
Jamila: Haye Allah! Tmne use daanta nhi, khamosh kerne k liye kia kaha?
Shakila: Nhi tmhe to maloom he, Ammi ne mjhe ajnabi logo se baat krne se mana kia hai..
Woh maza na BAADSHAHI main hai,
Na Taj main hai,
Na woh Maza puri Dunya k Raj mai hai,
Na woh maza kisi Khazanay main hai,


Jo maza Naak se chohay nikal k Gol Ghumanay main hai.
1 Guy Ran Toi The Police Station, Trying To Gain His Breath : "Officer. Arrest Me, I Beat My Wife"

Officer: "Did She Die . . .? ? ?"

Guy : "No, She Is Running After Me" ;->
paki Guys to indians tum dekhtay raho. . .
kheltay raho. . .
kartay raho click
bhabi bana kar lay ayega sania ko shoaib malik. .
Dentist Ki Beti B.F Se: Aj Kitna Acha Moqa Tha Tm Mere Dad Se Shadi Ki Baat Krskty Thy.
Larka: Bs Aj B Mera Hosla Nhi Hua. Khmoshi Se 1 Or Dant Nklwa Kr Agya...
Moral Of Movie Race ...





...





...





...






Chup Chup K Shaadi Kerni Ho tou Kbhi CAPE TOWN
Nahi Jana
Wahan Marriage Bureau Main amera''s Lage Hyn ... ;->