a pathan called fm radio said

a pathan called fm radio said


A Pathan called FM radio & said:

"I have found a wallet wid thousands of currency & a credit card & ID Card of that person it belongs to, his name is Jamshed Khan, House #3, Gulshan e Iqbal, Karachi.

DJ: "so U want to give him back his wallet?
Pathan: Oo khocha nai, I want to dedicate him a song... ;->
  

May, 05 2010     320 chars (2 sms)     3342 views       Funny

more Funny SMS Messages

Haseen Tum Ho To Buray Hum B Nahi ,

Mehlon Mein Tum Ho To Sarkon Py Hum B Nahi ,

Dosti Kar K Kehty Ho BUSY Hoon ,

Kaan KHOOL K Sun Lo VAILAY Hum B Nahi...
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!


pathan bola full kar do:-D
A paindo man was died..
.
.

GOD say him!

Main teno janat dey saaa..

.
.

Paindo bola,
.
.
.
.

Na jee Na
.
.
.
.

Main Te HONDA He Lay Saaa... ;->
kyun aajkal homework kam orkut zyada hai
lagta fail hone ka pura-pura iraada hain......
kal tha top per aaj 40 bhi zyada hain
lagta fail hone ka pura-pura iraada hai
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
o o o o o ...

school ki inn classes me,
boring si ek teacher hai
jabse mila hai orkut
badla har ek manzar hain
dekho jahaan mein neeli neeli iss screen tale
dost naye naye hain jaise milte hue
orkut mere khwaabon mein jawaabon mein sawaalon mein
har din chura orkut ko main laata hoon khayalon mein
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah
ArE You MaLe Or Female?

Answer Ke Liye NEachay Dekho

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bewakof Yahan Nahi Apne NEachay -:)
Juice Piyo
Pepsi piyo
Coke Piyo
Marinda Piyo
Dew piyo
aur piyo
Kyonke , Pampers ab sirf 99 ruppees main hain :)
Santa cuts sides of the capsule
before taking it?
Guess why?
.
.
.
.
.
.
.
To avoid the side effects!



For All The People
Who Have Got Their
Valentine




Happy Valentine


For Others




Watch Aalim Online ;->
Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???
Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Aunty chini dete hue,"achha aur kya kaha mumy ne?

Kid: Agar woh kamini na de,to Pinky aunty se le aana
Woh PYAR hi kya, jisme JUDAAI na ho.......
Woh ISQH hi kya,jisme LADAAI na ho......
Woh DIL hi kya, jisme DARD na ho........
Aur woh MOBILE hi kya, jisme mera SMS na ho.....!!
''CONGRATS" U have been awarded an M.B.A degree
For not Smsing me.
MBA means ''Member of Bhikari Association''
Kindly forward it 2 all M.B.A''s.''